Citat:
Ursprungligen postat av
SkepticalHippo
Jag tror faktiskt att de flesta av oss inte ens provar eftersom kukstorlek inte är lika mycket värt som att minimera sjukdomsrisken, minimera respektlöshetsaspekten och att slippa rasblanda.
Jag låter mycket mer rasistisk än vad jag är, men jag skulle ärligt talat aldrig kunna ligga med en svart och jag skiter fullständigt i kukstorlek så länge killen vet vad han gör.
Kul att det fortfarande finns några svenska tjejer med hjärna.
Var inne i Stockholm igår natt (23-24~) och såg åtminstone tre "par" bestående av en snygg ung svensk brud med en ful/snygg (jag kan ärligt inte avgöra, tycker alla ser ut som skit) "hoodneger" (såg alltså ut som att de var tagna från någon ghettogata i en amerikansk film).
Vad ser svenska tjejer med dessa förutom en stor kuk?
De går ju för fan på bidrag, kommer aldrig bli något och risken att man blir mördad/våldtagen lär öka markant det ögonblick man börjar umgås med dessa och i deras kvarter.
Nu lät jag också väldigt rasistisk, vilket jag vill påstå att jag inte är. Förstår bara inte hur det går ihop.
Skulle själv aldrig kunna vara med en helsvart tjej. Finns en del snygga skådespelerskor men de är ofta mer åt det "bruna" hållet, och är självklart proffsigt sminkade osv. vilket förbättrar utseendet.