• 1
  • 2
2014-06-01, 21:13
Medlem
Förväntar sig tjejer som ska ha sex med svarta killar att alla ska ha enorma/stora/över medlet/ kukar? Blir ni besvikna om ni skulle ha sex med en svart kille och han har en medel/liten kuk? Frågan riktas främst till tjejer men killar får även svara vad ni tror.
Citera
2014-06-01, 21:18
Medlem
Av de jag pratat med som testat tror ca 50% på det och de som inte testat så tror 100% på det. Även om man visar dem studier som säger att svarta killar inte har det så envisas dem med att dom har det. Vissa länder har större medel, vissa har mindre men de verkar tro att alla svarta killar är som de ~5 svarta killarna som gör all porr. Och så kallar dem oss killar för porrskadade.
Av de som tror det så beror det på att de hittar sina svarta killar på kontaktsiter och aktivt SÖKER stora kukar och därför tror att alla har det

Sen vad spelar det för roll vad dem tror? Låt dem tro det, de tror ju även att invandring är lönsam för sverige och att islam är bra.
Citera
2014-06-01, 21:27
Medlem
90% av hela Sveriges befolkning tror det, både tjejer och killar, både vita, svarta och bruna. Om man blir besviken beror nog på tjejen men största delen av hororna skulle nog bli det.
Citera
2014-06-01, 21:50
Bannlyst
Det är nog många som tror det men efter att ha besökt badhus oh div sportomklädningsrum så vet man/jag att så inte är fallet, hade en Rahim i min högstadieklass och han var riktigt jävla liten, så att alla negerkewkar är stora är och förblir en myt!
Citera
2014-06-01, 21:51
Medlem
SkepticalHippos avatar
Jag tror faktiskt att de flesta av oss inte ens provar eftersom kukstorlek inte är lika mycket värt som att minimera sjukdomsrisken, minimera respektlöshetsaspekten och att slippa rasblanda.

Jag låter mycket mer rasistisk än vad jag är, men jag skulle ärligt talat aldrig kunna ligga med en svart och jag skiter fullständigt i kukstorlek så länge killen vet vad han gör.
Citera
2014-06-01, 22:13
Medlem
Flickvän svarar: Nej hon förväntar sig inte en stor kuk. Och nej hon skulle inte bli besviken.
Citera
2014-06-01, 22:55
Medlem
Speedyoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Jag tror faktiskt att de flesta av oss inte ens provar eftersom kukstorlek inte är lika mycket värt som att minimera sjukdomsrisken, minimera respektlöshetsaspekten och att slippa rasblanda.

Jag låter mycket mer rasistisk än vad jag är, men jag skulle ärligt talat aldrig kunna ligga med en svart och jag skiter fullständigt i kukstorlek så länge killen vet vad han gör.

Kul att det fortfarande finns några svenska tjejer med hjärna.
Var inne i Stockholm igår natt (23-24~) och såg åtminstone tre "par" bestående av en snygg ung svensk brud med en ful/snygg (jag kan ärligt inte avgöra, tycker alla ser ut som skit) "hoodneger" (såg alltså ut som att de var tagna från någon ghettogata i en amerikansk film).

Vad ser svenska tjejer med dessa förutom en stor kuk?
De går ju för fan på bidrag, kommer aldrig bli något och risken att man blir mördad/våldtagen lär öka markant det ögonblick man börjar umgås med dessa och i deras kvarter.

Nu lät jag också väldigt rasistisk, vilket jag vill påstå att jag inte är. Förstår bara inte hur det går ihop.
Skulle själv aldrig kunna vara med en helsvart tjej. Finns en del snygga skådespelerskor men de är ofta mer åt det "bruna" hållet, och är självklart proffsigt sminkade osv. vilket förbättrar utseendet.
Citera
2014-06-01, 23:24
Medlem
Milizers avatar
Frågan har faktiskt undersökts vetenskapligt. http://www.huffingtonpost.com/2013/0...n_3953318.html

Som ni kan se på kartan hittar ni de största kukarna i norra Sydamerika och i vissa delar av Afrika och - som väntat - de minsta i Sydost-Asien.
Citera
2014-06-01, 23:34
Medlem
ZdravoKobilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer
Frågan har faktiskt undersökts vetenskapligt. http://www.huffingtonpost.com/2013/0...n_3953318.html

Som ni kan se på kartan hittar ni de största kukarna i norra Sydamerika och i vissa delar av Afrika och - som väntat - de minsta i Sydost-Asien.

Jag citerar min tjejkompis som åkte till Gambia på semester för 14 år sedan; Once you go black, you never go back.

Hon är nu inne på sin tredje man från Afrika.
Citera
2014-06-02, 00:29
Medlem
Många afrikaner har stor penis, lång och grov. Men det finns de afrikaner som inte har det.
Alla araber har stor penis, lång och grov.

Citera
2014-06-02, 00:35
Medlem
Anledningen till att det finns en del grovlemmade inom främst porrindustrin har med slaveriet att göra. Vet ni hur man gjorde? Man åkte till alla byar och tog alla de största och starkaste männen som kunde slita allra hårdast som slavar. Resten har med gener att göra. Att sedan porrindustrin används för att slå kilar mellan vita kvinnor och vita män är en annan sak. Därför har inte feminismen gapat om förbud där. Än så länge.
Citera
2014-06-02, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speedyoo
Kul att det fortfarande finns några svenska tjejer med hjärna.
Var inne i Stockholm igår natt (23-24~) och såg åtminstone tre "par" bestående av en snygg ung svensk brud med en ful/snygg (jag kan ärligt inte avgöra, tycker alla ser ut som skit) "hoodneger" (såg alltså ut som att de var tagna från någon ghettogata i en amerikansk film).

Vad ser svenska tjejer med dessa förutom en stor kuk?
De går ju för fan på bidrag, kommer aldrig bli något och risken att man blir mördad/våldtagen lär öka markant det ögonblick man börjar umgås med dessa och i deras kvarter.

Nu lät jag också väldigt rasistisk, vilket jag vill påstå att jag inte är. Förstår bara inte hur det går ihop.
Skulle själv aldrig kunna vara med en helsvart tjej. Finns en del snygga skådespelerskor men de är ofta mer åt det "bruna" hållet, och är självklart proffsigt sminkade osv. vilket förbättrar utseendet.

De dras till hudfärgen. Men komihåg! Man ska inte döma andra efter hudfärg!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in