Citat:
Ursprungligen postat av
DetVarTypisktJu
Putin är väl inte part i oroligheterna. Jag sa ju att folket i Ryssland påverkas och vice versa.
Har du totalt missat hur CIA har satsat mångmiljardbelopp även på detta regimskifte. I din fantasi tycker du Putin har gjort nåt.
Nå bevisa din tes nu!
Vow, nu blir jag chockad igen! Flashbacks mest korkade inlägg någonsin? Tja kanske!
Faktum är givetvis att:
Putler var den som ställde ultimatum när Ukraina vill vända sig mot EU. Yanukovych vek sig, vilket folket inte accepterade.
Putler invaderade och annekterade Krim. Han har själv erkänt att ryska trupper "hjälpte till".
Putler, som har ett mycket stort inflytande över Gazprom ligger givetvis bakom energiutpressningen mot Ukraina.
Putler har naturligtvis beordrat de hotfulla militär övningarna vid den ukrainska gränsen.
Putler har begärt och fått en fullmakt att använda militärt våld emot Ukraina "för att skydda" ryssar eller rysstalande, alltså inte bara ryska medborgare.
Putler har denna tes om att skydda ryssar inskriven i den ryska militära doktrinen. Mig veterligen, inte ens Hitler hade det, även fast han, naturligtvis, agerade på samma sätt som Pulter agerar nu.
Att det sedan är svårt att bevisa att Putler ligger bakom alla psyop i Ukraina är självklart, det ligger liksom i sakens natur. Men eftersom det ovanstående är ovedersägligt så är sannolikheten nära ett att Putler, personligen, i stort, styr psyop mot Ukraina.