2014-05-29, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderlind
Tack kruzifixxion och eaz!

Har gjort om lite efter några timmars spelande idag då kadala bjöd på en fin Sköld

Så blev nu en Blessed Shield build där jag i fullt party plöjer ganska bra själv i T2

Har dock mycket förbättringar kvar att göra!

Så ser det ut nu: http://eu.battle.net/d3/en/profile/ztoffinho-2375/hero/40419844

Vill ha mer RDR samt CHD nu
Attackspeed känns onödigt då sköldarna studsar sjukt snabbt mellan mobsen

Ni som verkar kunniga, hade ni ändrat några skills eller så?

Fint, det finns också ett vapen som tar bort kostnaden på blessed shield, och då börjar attack speed bli lite mer effektivt

Skillsen ser väll bra ut för tillfället i och med att du inte har resource cost vapnet. Sedan när du har det kan du ju ta bort smite etc.
Citera
2014-05-29, 17:58
Medlem
Morsning!

Om jag har RoS men inte min polare, kan vi spela tillsammans dom första akterna även fast jag kör crusader eller hur funkar det där?
Citera
2014-05-29, 18:04
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KTMmarkus
Morsning!

Om jag har RoS men inte min polare, kan vi spela tillsammans dom första akterna även fast jag kör crusader eller hur funkar det där?

Här: http://bit.ly/1pnS2ix
Citera
2014-05-29, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Här: http://bit.ly/1pnS2ix
Haha, ouch... googlade faktiskt men använde inte rätt formulering tydligen :P Tack!
Citera
2014-05-29, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzifixxion
Fint, det finns också ett vapen som tar bort kostnaden på blessed shield, och då börjar attack speed bli lite mer effektivt

Skillsen ser väll bra ut för tillfället i och med att du inte har resource cost vapnet. Sedan när du har det kan du ju ta bort smite etc.

Ja precis! Towering shield ger Blessed shield 20% extra dmg och kortar ner reduction på shield glare med 30% har jag för mig! Det stod inte på profilsidan men inne i spelet! Därför den används om det var du eller eac som nämnde den förresten
Citera
2014-05-29, 19:08
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soderlind
Ja precis! Towering shield ger Blessed shield 20% extra dmg och kortar ner reduction på shield glare med 30% har jag för mig! Det stod inte på profilsidan men inne i spelet! Därför den används om det var du eller eac som nämnde den förresten

ah, såg inte den effekten alls, så tar tillbaka det jag skrev då
Citera
2014-05-30, 16:08
Medlem
Jag kör på xbox och undrar då hur man kan spela system link med en i samma hus utan kablar. Och måste båda ha xbox live gold för att det ska funka eller ? Vi ska inte köra online utan bara med varandra. Det finns trådlöst internet i huset. Men när ja googlade så fatta ja nada typ mer än enligt xbox sidan att ja ska skapa ad hoc. Gjorde de men då kom ja inte ur offline läget och kunde då inte välja system link.. Så hur gör jag ? och bara för att vara på den säkra sidan att jag fattar svaren så kan ni skriva så ända in i helvete enkelt att en 6 åring fattar?
Citera
2014-05-30, 17:02
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fatso123
Jag kör på xbox och undrar då hur man kan spela system link med en i samma hus utan kablar. Och måste båda ha xbox live gold för att det ska funka eller ? Vi ska inte köra online utan bara med varandra. Det finns trådlöst internet i huset. Men när ja googlade så fatta ja nada typ mer än enligt xbox sidan att ja ska skapa ad hoc. Gjorde de men då kom ja inte ur offline läget och kunde då inte välja system link.. Så hur gör jag ? och bara för att vara på den säkra sidan att jag fattar svaren så kan ni skriva så ända in i helvete enkelt att en 6 åring fattar?
Såvitt jag vet går det inte att spela LAN via flera konsoler. Om ni vill spela tillsammans får ni spela på en konsol på delad skärm.
Citera
2014-05-30, 17:58
Medlem
[quote=PUSClFER|49003555]Såvitt jag vet går det inte att spela LAN via flera konsoler. Om ni vill spela tillsammans får ni spela på en konsol på delad skärm.[/QUOTE

Har förstått så här långt när jag googlat. Att det går att koppla ihop 2-4 konsoler trådlöst med varandra tex om man sitter i olika rum. Men det står inte hur man gör mer än att skapa ad hoc nätverk och koppla ihop xboxen därigenom men det funkade inte när jag försökte. Andra sättet är att via kabel koppla ihop dom men det funkar inte att dra en kabel genom huset när vi bor på olika plan.. Så det alternativet är uteslutet och koppla in sig via kabel till nätverket går inte för han saknar anslutning i sitt rum.. Så det måste vara via det trådlösa.
Citera
2014-05-30, 19:00
Medlem
Yamals avatar
Ohh yeah! Första Legendary Poten
Citera
2014-05-30, 19:33
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Ohh yeah! Första Legendary Poten
Härligt! Vilken av dom är de? På mina 270 paragons lvlar så har jag fått två stycken och fick båda inom 24h haha, har den som ger "life on hit" (lila/rosa) och den som ger extra all res (guldig?)
Citera
2014-05-30, 20:09
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Härligt! Vilken av dom är de? På mina 270 paragons lvlar så har jag fått två stycken och fick båda inom 24h haha, har den som ger "life on hit" (lila/rosa) och den som ger extra all res (guldig?)
Loggat nu så osäker på namn, men fick den med armor.. Är nöjd att jag fick en iaf!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in