2014-05-28, 07:08
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agharta
Ja, har du några problem med detta?

Vi har alla problem med det, Agharta...
Citera
2014-05-28, 11:34
Medlem
sephoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agharta
Ja, har du några problem med detta?
Dom flesta har förhoppningsvis problem med det.
Citera
2014-05-28, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brutalochsnellhaha
Jag ballar inte med dig mer och det är uppenbart att du är största SD sympatisören. Här ska du komma och spela oberoende va. Jag vill inte ha några vänner som gillar SD, punkt. Om du inte kan acceptera mitt beslut så är det du som är odemokratisk.

Jag är inte vänster och har aldrig röstat på dom, brukar antingen rösta S eller M. Har väldigt svårt för vänsterpolitik, det är så orationellt och oekonomiskt. Men SDs senaste framgångar har haft en sådan inverkan på mig så att jag överväger att rösta på något på vänsterkanten.
Du beter dig som en kvinna.
Citera
2014-05-28, 13:16
Medlem
Liiiinns avatar
Citat:
Jag ballar inte med dig mer och det är uppenbart att du är största SD sympatisören. Här ska du komma och spela oberoende va. Jag vill inte ha några vänner som gillar SD, punkt. Om du inte kan acceptera mitt beslut så är det du som är odemokratisk.

Jag är inte vänster och har aldrig röstat på dom, brukar antingen rösta S eller M. Har väldigt svårt för vänsterpolitik, det är så orationellt och oekonomiskt. Men SDs senaste framgångar har haft en sådan inverkan på mig så att jag överväger att rösta på något på vänsterkanten.

Hur kommer det sig att de flesta som röstar på SD inte har några som helst problem med vad övrigt folk röstar på, samt inte heller förstör när övriga partier försöker tala, genom att bete sig som pantade ungar så att polis måste ingripa? Detta har alltså hönt upprepade gånger av folk som stödjer andra partier, och det innan Åkesson ens hunnit yttra sig.
Citera
2014-05-28, 14:55
Medlem
Brutalochsnellhahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liiiinn
Hur kommer det sig att de flesta som röstar på SD inte har några som helst problem med vad övrigt folk röstar på, samt inte heller förstör när övriga partier försöker tala, genom att bete sig som pantade ungar så att polis måste ingripa? Detta har alltså hönt upprepade gånger av folk som stödjer andra partier, och det innan Åkesson ens hunnit yttra sig.
Hur kommer det sig att du ständigt kommer tillbaks till dom här händelserna där ett gäng hippis fick tyst på SD? Kanske behöver du bli facefuckad så att dina hjärnceller blir vitaliserade. Skriv inte till mig mer din dampunge, jag bryr mig inte hur det kommer sig att sd är änglar medan alla andra är satan. Men börja inte gråta som ett barn ifall en av dina vänner dumpar dig, bli inte klängig och ta det som en vuxen tös. Ingen har tvingat dig att ta besluten som du tagit, så skärp dig.
Citera
2014-05-28, 17:01
Medlem
Liiiinns avatar
Citat:
Hur kommer det sig att du ständigt kommer tillbaks till dom här händelserna där ett gäng hippis fick tyst på SD? Kanske behöver du bli facefuckad så att dina hjärnceller blir vitaliserade. Skriv inte till mig mer din dampunge, jag bryr mig inte hur det kommer sig att sd är änglar medan alla andra är satan. Men börja inte gråta som ett barn ifall en av dina vänner dumpar dig, bli inte klängig och ta det som en vuxen tös. Ingen har tvingat dig att ta besluten som du tagit, så skärp dig.
Tror jag ändrat mig. De personer du tar bort ska vara glada eftersom det uppenbarligen inte går att föra en vettig diskussion med dig. Har aldrig påstått att SD är änglar. Det är du som gråter som ett barn för att folk röstar på SD och inte tycker exakt som du gör. Patetiska människa. Tack och hej.
Citera
2014-05-28, 17:20
Medlem
Har en tjomme på facebook som delat den där, faktum är att det enda han delar och skriver om är sitt hat för SD. Tydligen ska man nu konfrontera folk som röstar eller sympatiserar med SD, löjligt tycker jag! Inte ska man behöva försvara och debattera om varför man röstat på ett parti.
Citera
2014-05-28, 18:54
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlasterJaxx
Har en tjomme på facebook som delat den där, faktum är att det enda han delar och skriver om är sitt hat för SD. Tydligen ska man nu konfrontera folk som röstar eller sympatiserar med SD, löjligt tycker jag! Inte ska man behöva försvara och debattera om varför man röstat på ett parti.

Vänstern och Stalins Sovjet, Maos Kina m.m. har mycket mer blod på sina händer. Påminn dem om det!
Citera
2014-05-28, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liiiinn
Tror jag ändrat mig. De personer du tar bort ska vara glada eftersom det uppenbarligen inte går att föra en vettig diskussion med dig.
Blanda inte in dom, det är dig jag inte kan ha en vettig diskussion med. Blir trögt att fortsätta när du dels besvarar mina inlägg med grejer som inte har någon koppling till mina inlägg och dels för att du utgår från att jag är vänsterhippie. Du gör det liksom inte lätt för mig.
Citat:
Har aldrig påstått att SD är änglar.
Nej det har du inte och du har tydligen svårt med abstrakt tänkande. Det är så ditt resonemang ser ut, SD är ett offer och alla andra är dumma.
Citat:
Det är du som gråter som ett barn för att folk röstar på SD och inte tycker exakt som du gör. Patetiska människa. Tack och hej.
Gråter jag eller är det så att jag dumpar dom och sedan börjar dom gråta. Folk i tråden som är SD sympatisörer hävdar att det är odemokratiskt att ta bort kontakter på facebook. Vem är det som gråter?

Folk behöver inte tycka som mig, dom kan tycka vad dom vill. Men ifall personer stödjer en organisation som sprider främlingsfientlighet där jag framställs som ett problem, ja då vill jag inte ha kontakt med dessa personer. Och antagligen så vill dom heller inte ha kontakt med mig, dom vill slänga ut mig. Men du vill tvinga oss att behålla kontakten och detta bara för sakens skull.

Känns som att du blev sur för det där med ansiktsgymnastik. Din avatar hjälpte mig att få såna associationer.
Citera
2014-05-28, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Kan man inte skilja på åsikt och person kan man inte klassas som en vuxen människa utan borde omyndigförklaras.

Orkar inte läsa allt dravel i tråden. Om åsikten är livsfarlig för någon så kan det vara lite svårt att skilja på åsikt och person tror jag. Ibland måste man ta ställning, för att BEVARA ett demokratisk samhälle. Men allt det där förstår ju ni SD-are - egentligen.
Citera
2014-05-28, 21:41
Medlem
Viktigt att ta ställning mot rasismen helt enkelt. Så småningom lär det ju bli krig i Sverige också, så som samhällsutvecklingen ser ut. Undrar hur ni Sverigedemokrater kommer att känna om ni får smaka er egen medicin och se gränserna stängas framför er. Inte lika kul och lättsamt då kanske?
Citera
2014-05-28, 22:42
Medlem
med ena handen slår dom dig i huvudet med en klubba och med den andra handen håller dom dig i handen. Om du är negativt inställd till detta så kallar dom dig odemokratisk. Du har ingen förståelse för oliktänkande och kan inte föra diskussioner med dom på ett vuxet sätt. Du är själv allt det du påstår att SD är. Ja ni förstår dom blir inte ens nöjda ifall man tar av sig byxorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in