Citat:
Ursprungligen postat av
Liiiinn
Tror jag ändrat mig. De personer du tar bort ska vara glada eftersom det uppenbarligen inte går att föra en vettig diskussion med dig.
Blanda inte in dom, det är dig jag inte kan ha en vettig diskussion med. Blir trögt att fortsätta när du dels besvarar mina inlägg med grejer som inte har någon koppling till mina inlägg och dels för att du utgår från att jag är vänsterhippie. Du gör det liksom inte lätt för mig.
Citat:
Har aldrig påstått att SD är änglar.
Nej det har du inte och du har tydligen svårt med abstrakt tänkande. Det är så ditt resonemang ser ut, SD är ett offer och alla andra är dumma.
Citat:
Det är du som gråter som ett barn för att folk röstar på SD och inte tycker exakt som du gör. Patetiska människa. Tack och hej.
Gråter jag eller är det så att jag dumpar dom och sedan börjar dom gråta. Folk i tråden som är SD sympatisörer hävdar att det är odemokratiskt att ta bort kontakter på facebook. Vem är det som gråter?
Folk behöver inte tycka som mig, dom kan tycka vad dom vill. Men ifall personer stödjer en organisation som sprider främlingsfientlighet där jag framställs som ett problem, ja då vill jag inte ha kontakt med dessa personer. Och antagligen så vill dom heller inte ha kontakt med mig, dom vill slänga ut mig. Men du vill tvinga oss att behålla kontakten och detta bara för sakens skull.
Känns som att du blev sur för det där med ansiktsgymnastik. Din avatar hjälpte mig att få såna associationer.