2014-05-28, 10:51
Medlem
LuaLuas avatar
Out of the blue rapporterar AS att United har betalat utköpsklausulen för Miranda. AS är väl madridbaserad men hur trovärdig den är lämnar jag till spanienkännarna.
2014-05-28, 10:52
Medlem
Ole Gunnar och Cardiff har värvat Macheda.

http://www.cardiffcityfc.co.uk/news/article/macheda-confirmation-1575873.aspx

Citat:
City are delighted to confirm the signing of Italian striker Federico Macheda on a free transfer.

The 22-year-old frontman has put pen-to-paper on a three-year-deal after successfully completing his medical. Federico will join the club on July 1st 2014 following the expiration of his contract at Manchester United.
2014-05-28, 11:23
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drubas
Hur menar du nu? Cesc är väl så långt ifrån Chelsea man kan komma? :-)

Jag läst Cech! För tidigt på morgonen!
2014-05-28, 12:21
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Out of the blue rapporterar AS att United har betalat utköpsklausulen för Miranda. AS är väl madridbaserad men hur trovärdig den är lämnar jag till spanienkännarna.

Om det är sant, varför skulle man gå från ett av världens bästa lag till United?(No hard feelings)
2014-05-28, 12:47
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bannaintekalasfilm
Om det är sant, varför skulle man gå från ett av världens bästa lag till United?(No hard feelings)

För att United trots det är högre upp i näringskedjan. Atletico må vara ett av världens bästa lag idag, men lär knappast förbli det på årlig basis. En rejäl löneökning skadar väl inte heller.
2014-05-28, 12:48
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Barcelona är också väldigt intresserad av honom, är valet i kvalet mellan dom klubbarna tror jag han föredrar att stanna i Spanien.
2014-05-28, 12:54
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Så jävla korkat hårddraget. Är Hull också ett av Englands bästa lag?
2014-05-28, 13:06
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Barcelona är också väldigt intresserad av honom, är valet i kvalet mellan dom klubbarna tror jag han föredrar att stanna i Spanien.

Mycket möjligt. Var mest intresserad av hur trovärdigt ryktet var. Det kom från ingenstans.
2014-05-28, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Så jävla korkat hårddraget. Är Hull också ett av Englands bästa lag?

Vad menar du? Säger du att Atletico inte är ett av världens bästa lag just nu?
2014-05-28, 13:20
Medlem
Citat:
För att United trots det är högre upp i näringskedjan. Atletico må vara ett av världens bästa lag idag, men lär knappast förbli det på årlig basis. En rejäl löneökning skadar väl inte heller.

Det är det som är grejen, om spelarna stannar i Atletico och Dortmund(som också säljer sina storstjärnor) kommer de vinna stora titlar, kolla på Atletico den här säsongen, vinner Liga BBVA men vill fortfarande gå till andra klubbar, finns ingen logik.
2014-05-28, 13:21
Bannlyst
Citat:
Det är det som är grejen, om spelarna stannar i Atletico och Dortmund(som också säljer sina storstjärnor) kommer de vinna stora titlar, kolla på Atletico den här säsongen, vinner Liga BBVA men vill fortfarande gå till andra klubbar, finns ingen logik.

Näringskedjan och lönen my dear.
2014-05-28, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
Näringskedjan och lönen my dear.

Som om inte Atletico får mycket pengar från Liga-titeln,"my dear".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in