2014-05-27, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Om du rör dig bortom AB och Expressen ja. Du har fortfarande inte bemött mina tidigare frågeställningar. Se så, försök. Jag tror på dig!

Så de media du avser skriver i dag inget kritiskt om FI så du hoppas nu att de ska göra det. Vilka media rör det sig om? Eller vet du inte riktigt vilka de är så det blir svårt att svara?
Citera
2014-05-27, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nationalfrontdisco
Hoppas att de värvar Alexander Bard som ju på frågan om han var feminist svarat: "Nej, jag är maskulinist." Alexander har dessutom hoppat av vansinnesprojektet centerpartiet och har sagt sig vara villiga att arbeta med piratpartiet om de skulle vilja ha honom. Varför inte gå med i M! istället? Att ha en sådan politiskt korrekt person (i och med hans starka position inom queer-världen) vore perfekt. Det skulle reta gallfeber på många F!:are, vilket jag tror att den lille provokatören skulle uppskatta. Det skulle också sannolikt skapa PK-syntax error i många små flickhuvuden landet runt och det finns få saker som är så underhållande som just det.

Alexander Bard är alltså någon du gillar politiskt. Kan du ange vilka frågor han driver som du gillar? Är det för att han vill att månggifte ska bli lagligt som du gillar honom? Hans HBTQXRZ-frågor som han driver gillar du?
Citera
2014-05-27, 20:55
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Så de media du avser skriver i dag inget kritiskt om FI så du hoppas nu att de ska göra det. Vilka media rör det sig om? Eller vet du inte riktigt vilka de är så det blir svårt att svara?

Sannolikheten lär sannerligen öka.
Citera
2014-05-27, 20:55
Medlem
Citat:
Hoppas att de värvar Alexander Bard som ju på frågan om han var feminist svarat: "Nej, jag är maskulinist." Alexander har dessutom hoppat av vansinnesprojektet centerpartiet och har sagt sig vara villiga att arbeta med piratpartiet om de skulle vilja ha honom. Varför inte gå med i M! istället? Att ha en sådan politiskt korrekt person (i och med hans starka position inom queer-världen) vore perfekt. Det skulle reta gallfeber på många F!:are, vilket jag tror att den lille provokatören skulle uppskatta. Det skulle också sannolikt skapa PK-syntax error i många små flickhuvuden landet runt och det finns få saker som är så underhållande som just det.

Det behövs inga fler partier som tycker HBTQ-personer är det viktigaste på denna planeten. En sund inställningen att alla får vara hur de vill räcker. Mer HBTQ-propaganda klarar vi oss utan.
Citera
2014-05-27, 20:57
Medlem
Gurglarens avatar
Skulle vara nice med ett parti med bra invandringspolitik som ändå är för jämställdhet och inte har tveksamma rötter som SD. Vad jag har sett av M! är de vettiga men vi får se vad de tycker i invandringsfrågan.
Citera
2014-05-27, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Sannolikheten lär sannerligen öka.

Du har alltså ingen aning om någonting i det här. Du bara "like" it liksom.

Män alltså.
Citera
2014-05-27, 20:58
Medlem
https://www.facebook.com/Manligtinitiativ

Den här gruppen verkar också förkortas Mi men M:et står för Manligt istället för Maskulint och är också ny (startades 25 maj och har knappt 2000 likes).
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Alexander Bard är alltså någon du gillar politiskt. Kan du ange vilka frågor han driver som du gillar? Är det för att han vill att månggifte ska bli lagligt som du gillar honom? Hans HBTQXRZ-frågor som han driver gillar du?

Jag tror inte att jag håller med honom i just någonting. Dock ser jag ett stort spektakelvärde i att ta med den mannen. Han är för det första mycket smart. Inte så extremt smart som kanske vissa tror, men han är ändå definitivt så pass smart, beläst och retoriskt kompetent att han skulle kunna sätta vilken toppkandidat inom F! på plats när som helst.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurglaren
Skulle vara nice med ett parti med bra invandringspolitik som ändå är för jämställdhet och inte har tveksamma rötter som SD. Vad jag har sett av M! är de vettiga men vi får se vad de tycker i invandringsfrågan.

Vad bra, du tycks veta något om dessa. Vad har de för åsikter? Vad för de för frågor?
Citera
Medlem
Medan F! står för hysteriska känsloyttringar som ska likna politik borde M! stå för sunt förnuft. Fan va skönt det skulle vara. Färre unga tjejer skulle nog bli psykiskt sjuka om de fick ta del av lite maskulint sunt förnuft istället för Gudrun Schymans aggressiva hets.
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Undrar om de lyckas gå om V i antal fans på 1 dag. Chansen finns ju. Även om det nu rör sig om en viral lyckad kampanj enbart finns ju här en grogrund för något seriöst. Återstår att se hur det kommer leva vidare med partiprogram alltså inom 3 dagar.
Citera
2014-05-27, 21:00
Medlem
Citat:
Jag tror inte att jag håller med honom i just någonting. Dock ser jag ett stort spektakelvärde i att ta med den mannen. Han är för det första mycket smart. Inte så extremt smart som kanske vissa tror, men han är ändå definitivt så pass smart, beläst och retoriskt kompetent att han skulle kunna sätta vilken toppkandidat inom F! på plats när som helst.

Finns det en enda person på denna planeten som inte kan sätta Soraya Post på sin plats?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in