2014-05-27, 17:12
Medlem
Vad tycker feminister och andra om denna diskriminering mot män framförallt heterosexuella män??????

http://www.bodycontact.com/

Denna presentation står på "Body Contact" första sida:

BodyContact är en gratis seriös kontaktsajt för sexkontakter
Här träffar du likasinnade på jakt efter en snabbis, knullkompis eller ett livslångt förhållande.
Om du är heterosexuell, homosexuell, bisexuell eller transperson spelar ingen roll, alla läggningar är välkomna. Är du tjej är du nästan garanterad en knullkontakt.

Kolla på slutet "Är du tjej är du nästan garanterad en knullkontakt"

Om detta inte är diskriminering, vad är diskriminering då????

Man brukar höra av feminister och andra mänshatare att kvinnor är diskriminerade...................ocv.

Men man pratar nästan aldrig om diskriminering mot oss män framförallt heterosexuella män, som är mycket större och vanligare i samhället, om man jämför och kollar på statistik och fakta.

Det är omöjligt att hitta en dejting sida eller sexsida, som garanterar knullkontakt för en heterosexuell man, det är helt omöjligt i hela Sverige. Många heterosexuella män blir över 30 år och är fortfarande oskulda pga. att det blivit så himla svårt att ha sex med en tjej i dagens Sverige, som var ganska normalt tidigare, innan feminister kommer med i bilden och göra relationer mycket svårare för både könen.

Många heterosexuella män står utanför sexlivet helt och hållet, trots att de försöker i många många många år utan resultat, tills de tröttnar och ger upp

Män döms hårdare av domstoler i Sverige, medan kvinnor får lindrigare straff, trots samma brott, är detta inte diskriminering????

Många yrken och utbildningar domineras till 95-99% av kvinnor

Varför diskuteras inte såna frågor lika ofta eller vågar vi inte vara lite politisk inkorrekta?????

Om man avslöjar sånt med hjälp av fakta och statistik, då blir man kallad för ”kvinnohatare”, för att tysta den seriösa debatten och sopa sanningen under mattan, speciellt när man inte våga bemöta med sanna argument från verkligheten!!!

Jag lovar jag är ingen kvinnohatare och jag är för jämställdhet, men jag har tröttnat på alla lögner som gömmer sig bakom ”feminismen” och feministernas fjäsk och lögner.

Jag vill se feministens rätta ansikte och dess onda tankar, som gömmer sig bakom fina frågor jämställdhet, lika löner, sex arbetsdag och fjäskar för sina väljare
Jag vill se feminisment rätta ansikte som försöker hjärntvätta svenska folket och lura naiva människor med massa lögner, som inte alls stämmer med verkligheten.
Jag vill se feminismens rätta ansikte, som skapar klyftor mellan könen och ställer de mot varandra
Jag vill se feminismens rätta ansikte som sprider hatpropaganda i samhället mot heterosexuella män och falska fördomar som inte stämmer.
Jag vill se feminismen rätta ansikte som skapar fientlighet mellan män och kvinnor och har förstört många lyckliga familjer från grunden.

Det är dags att avslöja sanningen inte gömma sig bakom lögner och fjäska med fina ord

Det är dags att öppna ögonen och se vad som händer i samhället

Vart är vi på väg egentligen??????????
Citera
2014-05-27, 17:27
Medlem
Citat:

Nej, detta är inte diskriminering. Inte på något sätt alls.

Du tror att det är diskriminering om någon säger att vintern är nästan garanterat kall också, antar jag?
Senast redigerad av 3. 2014-05-27 kl. 17:33.
Citera
2014-05-27, 17:38
Medlem
Egon.Krenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3.

Du tror att det är diskriminering om någon säger att vintern är nästan garanterat kall också, antar jag?
Nu har dock TS skrivit att "Jag vill se feminismens rätta ansikte som sprider hatpropaganda i samhället mot heterosexuella män och falska fördomar som inte stämmer" och därmed har du fel.

I verkligheten är det mycket svårt för kvinnor att på internet hitta någon som vill ligga med dem, precis lika svårt som det är för killar att på nätet hitta en tjej att ligga med.

Den som påstår något annat är en dödsfeminist!
Citera
2014-05-27, 17:54
Medlem
Katzyns avatar
Om problemet du ser är att kvinnor har för lätt att få ligga tycker jag nog att du bör rikta den kritiken mot männen som ligger med dem och därmed möjliggör det snarare än feminismen?

De gånger jag spanat runt på BC har jag sett massor med män som skriver i stil med "jag knullar allt, skicka bara ett meddelande". Du tror inte att det är på grund av att män beter sig så som BC kan erbjuda knullgaranti för kvinnor?

Sen var det ju knappast så att det var lättare för män att få ligga förr. Det var bara det att urvalet såg lite annorlunda ut (så att män med fast inkomst premierades över män med charm och utseende i större utsträckning)
Citera
2014-05-27, 18:29
Medlem
detgillardus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinBlixt
Vad tycker feminister och andra om denna diskriminering mot män framförallt heterosexuella män??????

http://www.bodycontact.com/

Denna presentation står på "Body Contact" första sida:

BodyContact är en gratis seriös kontaktsajt för sexkontakter
Här träffar du likasinnade på jakt efter en snabbis, knullkompis eller ett livslångt förhållande.
Om du är heterosexuell, homosexuell, bisexuell eller transperson spelar ingen roll, alla läggningar är välkomna. Är du tjej är du nästan garanterad en knullkontakt.

Man brukar höra av feminister och andra mänshatare att kvinnor är diskriminerade...................ocv.

Men man pratar nästan aldrig om diskriminering mot oss män framförallt heterosexuella män, som är mycket större och vanligare i samhället, om man jämför och kollar på statistik och fakta.

Det är omöjligt att hitta en dejting sida eller sexsida, som garanterar knullkontakt för en heterosexuell man, det är helt omöjligt i hela Sverige. Många heterosexuella män blir över 30 år och är fortfarande oskulda pga. att det blivit så himla svårt att ha sex med en tjej i dagens Sverige, som var ganska normalt tidigare, innan feminister kommer med i bilden och göra relationer mycket svårare för både könen.

Många heterosexuella män står utanför sexlivet helt och hållet, trots att de försöker i många många många år utan resultat, tills de tröttnar och ger upp

Män döms hårdare av domstoler i Sverige, medan kvinnor får lindrigare straff, trots samma brott, är detta inte diskriminering????

Många yrken och utbildningar domineras till 95-99% av kvinnor

Varför diskuteras inte såna frågor lika ofta eller vågar vi inte vara lite politisk inkorrekta?????

Om man avslöjar sånt med hjälp av fakta och statistik, då blir man kallad för ”kvinnohatare”, för att tysta den seriösa debatten och sopa sanningen under mattan, speciellt när man inte våga bemöta med sanna argument från verkligheten!!!

Jag lovar jag är ingen kvinnohatare och jag är för jämställdhet, men jag har tröttnat på alla lögner som gömmer sig bakom ”feminismen” och feministernas fjäsk och lögner.

Jag vill se feministens rätta ansikte och dess onda tankar, som gömmer sig bakom fina frågor jämställdhet, lika löner, sex arbetsdag och fjäskar för sina väljare
Jag vill se feminisment rätta ansikte som försöker hjärntvätta svenska folket och lura naiva människor med massa lögner, som inte alls stämmer med verkligheten.
Jag vill se feminismens rätta ansikte, som skapar klyftor mellan könen och ställer de mot varandra
Jag vill se feminismens rätta ansikte som sprider hatpropaganda i samhället mot heterosexuella män och falska fördomar som inte stämmer.
Jag vill se feminismen rätta ansikte som skapar fientlighet mellan män och kvinnor och har förstört många lyckliga familjer från grunden.

Det är dags att avslöja sanningen inte gömma sig bakom lögner och fjäska med fina ord

Det är dags att öppna ögonen och se vad som händer i samhället

Vart är vi på väg egentligen??????????

Du menar verkligen allvar va? Du vill ha en "sexgaranti" för annars är du diskriminerad? Jag dör fan av skratt. "Vart är vi på väg egentligen??????????" är nog bästa delen av inlägget. Det är en bra fråga. Blir killarna dummare och dummare eller har det alltid varit såhär med P12or? Jag minns inte längre... Phu! Nu måste jag ha en öl...
Citera
2014-05-27, 20:10
Medlem
XDomUs avatar
TS: Ta av offerkoftan och låt feministerna ha den ifred. Rationella kvinnor och män ger sig inte in i tävlingen vem det är mest synd om. Vi klarar oss på egen hand utan hjälp av elitister.
Citera
2014-05-27, 20:17
Medlem
RedXs avatar
Hur många såna här trådar behöver vi? Ja, kvinnor har den sexuella makten i samhället, vilket är männens fel till 110%.

Jag tvivlar på att trådar på Flashback kommer att kunna ändra på detta fenomen...
Citera
2014-05-27, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3.

Vadå inte diskriminering, jag lovar det är ren diskriminering med tanke på hur sex är lättillgängligt för kvinnor, men svårtillgängligt för killar.

Feminister säger att de strävar jämställdhet för båda könen. Men jämställdhet borde ju gälla sex också, annars är det ren hyckleri och dubbelspel. Verkligheten visar allt annat och att jämställdhets frågor gynnar bara kvinnor, vad är detta för falsk jämställdhet??

Gå ut och prata med feminister och se hur knäppa de är, speciellt när de saknar vettiga motargument
Citera
2014-05-27, 21:28
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinBlixt
Vadå inte diskriminering, jag lovar det är ren diskriminering med tanke på hur sex är lättillgänglig för kvinnor, men svårtillgänglig för killar.

Feminister säger att de strävar jämställdhet för båda könen. Men jämställdhet borde gälla sex också, annars är det ren hyckleri och dubbelspel. Verkligheten visar att jämställdhet frågor gynnar bara kvinnor, vad är detta för orättvisa??

Gå ut och prata med feminister och se hur knäppa de är speciellt när de saknar vettiga motargument

Hur föreslår du att orättvisan löses? Det enklaste vore ju att straffa män som ligger med fler än säg 10 kvinnor, för att på så sätt göra det svårare för kvinnor att ha en massa sex.
Citera
2014-05-27, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Krenz
Nu har dock TS skrivit att "Jag vill se feminismens rätta ansikte som sprider hatpropaganda i samhället mot heterosexuella män och falska fördomar som inte stämmer" och därmed har du fel.

I verkligheten är det mycket svårt för kvinnor att på internet hitta någon som vill ligga med dem, precis lika svårt som det är för killar att på nätet hitta en tjej att ligga med.

Den som påstår något annat är en dödsfeminist!

Jag håller inte med dig alls, kvinnor kan få ligg hur lätt som helst på nätet och i verkligheten, och har frågat jätte många kvinnor om detta, jag har flera års erfarenhet av det. Att jag inte accepterar bli hjärntvättad av feminismens ”hatideologi mot män”, betyder inte att jag har fel.
Citera
2014-05-27, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Hur föreslår du att orättvisan löses? Det enklaste vore ju att straffa män som ligger med fler än säg 10 kvinnor, för att på så sätt göra det svårare för kvinnor att ha en massa sex.

Jag lovar det finns heterosexuella män som varit på sexsidor och dejting sidor i många år utan att få ligg.
Jag menar inte att män ska ligga med flera kvinnor, utan jag vill ha jämställdhet som feminister säger, dvs. den ska gälla både könen.
Det är väl enkelt, varför ska man göra det svårtillgängligt för män och lättillgängligt för kvinnor??
Citera
2014-05-27, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Om problemet du ser är att kvinnor har för lätt att få ligga tycker jag nog att du bör rikta den kritiken mot männen som ligger med dem och därmed möjliggör det snarare än feminismen?

De gånger jag spanat runt på BC har jag sett massor med män som skriver i stil med "jag knullar allt, skicka bara ett meddelande". Du tror inte att det är på grund av att män beter sig så som BC kan erbjuda knullgaranti för kvinnor?

Sen var det ju knappast så att det var lättare för män att få ligga förr. Det var bara det att urvalet såg lite annorlunda ut (så att män med fast inkomst premierades över män med charm och utseende i större utsträckning)

Nej, det är inte sant att det är männens fel, som sagt feminister strävar efter att göra sex svårtillgänglig för män.
Om man verkligen vill ha rättvisa och jämställdhet, så sex ska vara lättillgänglig för både kvinnor och män, varför ska det vara så himla lätt för ena könen med extremt svårt för den andra, detta är en rättvis fråga som borde diskuteras

Ta en titt på nätet och verkligheten, då ska du se sanningen!!!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in