2014-05-27, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GEEEMONEY
Jag är plat och försöker komma till diamond, nöjd?
Det är klart att du tycker det, ja. Jag ser mest folk som pratar om chat restrictions och "tips på bra heroes!". Men götta dig du för all del
Det är inte så konstigt eftersom det inte finns något uttalat elo-gräns för vilka som är välkomna..
Passar det inte så finns det andra ställen där du kan dra din elo-rank och skryta med
Citera
2014-05-27, 12:21
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Jag är plat och försöker komma till diamond, nöjd?
Det är klart att du tycker det, ja. Jag ser mest folk som pratar om chat restrictions och "tips på bra heroes!". Men götta dig du för all del

Jag tycker diskussionen som var gällande chat-restrictions faktiskt tillförde något till tråden. Men jag sitter i samma sits som dig, vad ska vi diskutera?
Citera
2014-05-27, 12:54
Medlem
h4xors avatar
Får man inte längre se varför man blivit bannad? Alla ggr tidigare har jag fått sett vrf jag blivit bannade och de flesta ggr förtjänade jag inte alls bannen. Jag tycker det är dags att riot tar bort tribunal och fixar ngt som funkar istället.
Citera
2014-05-27, 13:24
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h4xor
Får man inte längre se varför man blivit bannad? Alla ggr tidigare har jag fått sett vrf jag blivit bannade och de flesta ggr förtjänade jag inte alls bannen. Jag tycker det är dags att riot tar bort tribunal och fixar ngt som funkar istället.

Lol, precis det dom gjort nu ju
Citera
2014-05-27, 14:25
Medlem
h4xors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
Lol, precis det dom gjort nu ju

Är tribunal borta?
Citera
2014-05-27, 15:02
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h4xor
Är tribunal borta?

Ja dom har stängt ner tribunal ett tag nu och kör på ett system där dom använder sig mer aktivt av bans för folk som går afk och chat restriction för folk som flamear.
Citera
2014-05-27, 15:25
Medlem
irkens avatar
Citat:
Picka lee eller xin och denya hela kombon.
Alternativ bara bygga Banshee's och inte stå gruppade så kan man denya hela combon. Eller spela Braum och counter-knocka upp dem. Eller spela Nami och ulta när Wukong ultar. Rätt så enkel combo att denya så länge man faktiskt vet vad man gör och kan stå rätt bara.
Skulle nog säga att Yasuo med Nami eller Lulu är mycket bättre än med just Wukong i nuläget så, men det är vad jag tycker.
Citera
2014-05-27, 15:45
Medlem
Citat:
Lol, är det nåt fel på att vara låg elo? Finns rätt många high diamond spelare här för övrigt.

Picka lee eller xin och denya hela kombon.

Ja i utbildningssyfte är det meningslöst att diskutera med Low-elos, fattar/håller du inte med om det så kan du ignorera mig o mina inlägg i framtiden så ignorerar ja dig.

Lee funkar ganska bra midgame o sparka bort skiten om han positionerar sig helt rätt vilket e svårt och vad ska lee göra lategame? Inget. Xins ulti fungerar inte alls lika bra som counter men är starkare late. Jag skulle säga art inget av dina två alternativ skulle ha någon större chans att ta hand om yasuo/wu sorry.
Citera
2014-05-27, 15:50
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ja i utbildningssyfte är det meningslöst att diskutera med Low-elos, fattar/håller du inte med om det så kan du ignorera mig o mina inlägg i framtiden så ignorerar ja dig.

Lee funkar ganska bra midgame o sparka bort skiten om han positionerar sig helt rätt vilket e svårt och vad ska lee göra lategame? Inget. Xins ulti fungerar inte alls lika bra som counter men är starkare late. Jag skulle säga art inget av dina två alternativ skulle ha någon större chans att ta hand om yasuo/wu sorry.

Ah, jag spelar Lee sin jungle 6-7 games om dagen, ofta i D1 premade och det funkar varje gång jag möter Wukong iaf. Tråkigt om det inte funkar för dig!
Citera
2014-05-27, 16:18
Medlem
PrinceMeandors avatar
Börjar tvivla på att det går att vara carry när man junglar. Senaste matchen var hemsk. Både top och bot börjar feeda direkt och hotar att rapportera mig eftersom jag bara gankat 1 gång, när klockan står på 3.50 Samma visa varje match alla lanes som feedar börjar gnälla på junglaren och kräver att man ska campa alla 3 lanes samtidigt hela matchen oavsett hur pushade de är.

Det är sjukt svårt att vara göra nått som djunglare när alla lanes feedar. Har ni några tips på vad man kan göra som djunglare när laget är dåligt?

Fick precis en kort ban eftersom jag lämnade ett game där alla mina 4 medspelare valde jungle och smite utan att bry sig om pick order
Senast redigerad av PrinceMeandor 2014-05-27 kl. 16:24.
Citera
2014-05-27, 16:23
Medlem
mazdaqs avatar
Alltså, AP yasuo, där har vi det roligaste man kan spela.
Citera
2014-05-27, 17:06
Medlem
irkens avatar
Citat:
.
Ska vi prata om low-elos så räknar jag nog tyvärr plat dit också.

Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Börjar tvivla på att det går att vara carry när man junglar. Senaste matchen var hemsk. Både top och bot börjar feeda direkt och hotar att rapportera mig eftersom jag bara gankat 1 gång, när klockan står på 3.50 Samma visa varje match alla lanes som feedar börjar gnälla på junglaren och kräver att man ska campa alla 3 lanes samtidigt hela matchen oavsett hur pushade de är.

Det är sjukt svårt att vara göra nått som djunglare när alla lanes feedar. Har ni några tips på vad man kan göra som djunglare när laget är dåligt?

Fick precis en kort ban eftersom jag lämnade ett game där alla mina 4 medspelare valde jungle och smite utan att bry sig om pick order
Beror väl på vem du spelar, men rent generellt så kan man ju börja med att ganka en lane vid level 3 och se vad som händer. Börjar bot klaga redan 3.50 på inga ganks så är det väl snarare dom som inte har någon uppfattning utav spelidé just nu där man helst gankar top & mid level 3 och sen vid level 6 brukar man försöka sig på en gank botlane. Såå - jag tror inte du ska bry dig speciellt om såna matcher, såna matcher har tyvärr alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in