Helt ärligt förstår jag inte hur Bellemare skulle klara sig i NHL, Killen har talang, inget att snacka om.
Men alla som tittar på SHL och matcher med Skellefteå har väl märkt vid det här laget att Bellemare tittar alldeles för mycket på puck/ner i isen, Väldigt dålig på att kolla upp, En stor anledning till att han åker på dessa skador.
Men ja, han kanske hinner vänja av sig...
Att Lehtonen kommer tillbaka tycker jag är kul, Det hade jag inte väntat mig. Stannar Jocke så ska det bli kul att se om de hittar kemin igen, såg riktigt bra ut när de spelade samman sist!
Citat:
Ursprungligen postat av
m4tt145
Tror knappast något lag erbjuder envägs till Lindström om inte väldigt billigt.
I år skulle ju vara året det skulle kunna hända, då lönetaket kan höjas med upp till 7 miljoner $.
Men med alla stora UFA's, så tror jag chansen är liten.
Citat:
Ursprungligen postat av
atreyeri
Man kan även fråga sig varför Jimmie ryktas till KHL i vissa media. Han har ju inte ens en KHL-klausul i kontraktet. Det är Möller och Alm vi med största sannolikhet tappar och Jocke och Bellemare det är frågetecken över.
Jag har inte heller förstått detta, drar han någonstans så skulle jag ju tror att det är Detroit (Om han skulle bli erbjuden ett 1-vägs) för att få spela med brorsan, men KHL? Och speciellt inte till nästa säsong, för jag har hört som dig, att han inte har någon KHL-klausul.