2014-05-24, 15:08
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jambowiz
Kolla in www.dhgate.com
bästa prylportalen mellan kina och väst. Skitbilliga grejer och man får alltid det man beställt. dock kan leveranstiden vara ngt lång..men vem bryr sig när man får 5 flaskor calvin klein eller andra märken till samma pris som för 1 flaska i sverige.

Kolla in sidan.

Jättesnällt att du delar med dig. Men ditt något udda tycke för Calvin Klein och dess kollektion kanske lämpar sig bättre i en annan tråd
Citera
2014-05-24, 19:48
Medlem
nån som vet nån bra sida man kan köpa perfym på samt rekomendera någon perfym som luktar fresh
Citera
2014-05-24, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BLAM
nån som vet nån bra sida man kan köpa perfym på samt rekomendera någon perfym som luktar fresh
750 sidor till förfogande, finns massvis med tips här.
Citera
2014-05-24, 20:33
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
750 sidor till förfogande, finns massvis med tips här.
Nej, bara parfymer. Vill man ha perfymer får man starta en ny tråd.
Citera
2014-05-24, 20:45
Bannlyst
Är helt såld på Spicebomb, tog precis slut.

är det värt att importera parfymer eller är det bättre att köpa inrikes?
Citera
2014-05-24, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaAnus

Du bör nog kunna finns SB till rätt bra pris på svenska onlineförsäljare. Slipper du även lång leveranstid.

Hade personligen inte använt SB under sommaren, dock. Alldeles för kryddig och tung för det.
Citera
2014-05-24, 21:14
Medlem
Cameltotems avatar
haha sjukt hur Chez Bond Bond No 9 är lik Green Irish Tweed.

Cool Water tycker jag dock inte luktar som dom dock.
Citera
2014-05-25, 09:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Du bör nog kunna finns SB till rätt bra pris på svenska onlineförsäljare. Slipper du även lång leveranstid.

Hade personligen inte använt SB under sommaren, dock. Alldeles för kryddig och tung för det.

Tips på något liknande att ha på sommaren? Är amatör på Parfymer
Citera
2014-05-25, 11:49
Medlem
Citat:

Håller med föregående talare. Har själv Spicebomb och älskar den, men t.o.m kyliga sommarkvällar är den alldeles för olämplig för.

Har inga direkt tips att dela med mig av förutom att YSL l'homme blir mitt nästa köp. Antingen den eller sportvarianten, den senare anser jag vara lämpligare under dagtid
Citera
2014-05-25, 12:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gitarrguden
Håller med föregående talare. Har själv Spicebomb och älskar den, men t.o.m kyliga sommarkvällar är den alldeles för olämplig för.

Har inga direkt tips att dela med mig av förutom att YSL l'homme blir mitt nästa köp. Antingen den eller sportvarianten, den senare anser jag vara lämpligare under dagtid

Hade faktiskt den för ett år sedan, luktar väldigt gott!

Just nu har jag Kokiroko eller hur den stavas, Hugo Boss och en fuel for life. Känner fortf att spicebomb har gett bäst intryck bland kvinnorna.

Yves saint som du ska köpa var faktiskt för jävla fin, Sen är denna en av mina personliga favorier. Hade den för 10 år sedan har jag för mig

http://www.parfym.se/parfym/givenchy/givenchy-pi-edt
Citera
2014-05-25, 17:26
Medlem
Citat:
Hade faktiskt den för ett år sedan, luktar väldigt gott!

Just nu har jag Kokiroko eller hur den stavas, Hugo Boss och en fuel for life. Känner fortf att spicebomb har gett bäst intryck bland kvinnorna.

Yves saint som du ska köpa var faktiskt för jävla fin, Sen är denna en av mina personliga favorier. Hade den för 10 år sedan har jag för mig

http://www.parfym.se/parfym/givenchy/givenchy-pi-edt

Weird, min parfymkollektion är inte alls stor men vi verkar dela många parfymer ändå, Pi inräknat Otroligt fin vaniljton i den. Hade använt den flitigare om den nu räckte längre på mig bara...
Citera
2014-05-25, 17:29
Medlem
Givenchy Pi var faktiskt bra innan de valde att göra om den, inte alls lika idag som den en gång var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in