2014-05-22, 21:28
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cybergrodan
Är det bara för mig som facebook är nere?
Fungerar att få pushnotiser till både telefon och dator, men kommer inte in på sidan.
Citera
2014-05-22, 21:35
Medlem
Masturblijas avatar
Mitt internet cpade lite, har bredbandsbolaget........ som enligt mig är som att ha samhall som internetleverantör
Citera
2014-05-22, 21:42
Medlem
typ0s avatar
Trögt som fan här i Norge, både på PC och mobil. Står bara och laddar.
Citera
2014-05-22, 21:42
Medlem
Koncentrerats avatar
Har också bredbandsbolaget, och fungerar inte att komma in alls. Likaså med telenor 4g i mobilen
Citera
2014-05-22, 21:45
Medlem
junazs avatar
Funkar inte hos mig heller (BBB), även Wikipedia är jävligt segt...
Citera
2014-05-22, 21:45
Medlem
eXtremos avatar
Uppe igen.
Citera
2014-05-24, 19:17
Medlem
Dragonbeautys avatar
Har en fundering angående vänners vänskapslista på fb. Jag är vän med en person och när jag går in på dennes vänskapslista så kan jag inte se alla vänner, alltså det står 36 vänner uppe på sidan men när jag räknar dem får jag det bara till 29.. 7 st osynliga? Hur undrar jag? Har hört att man kan skapa flera vänlistor som man kan ha som dold för sina vänner. Går det? Eller kan det vara så att dessa "dolda" är personer som inte vill vara synliga för icke-vänner(Mig)? Och därför blir det så.. funderat länge på detta för det stör mig en aning!
Citera
2014-05-24, 20:29
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonbeauty
Har en fundering angående vänners vänskapslista på fb. Jag är vän med en person och när jag går in på dennes vänskapslista så kan jag inte se alla vänner, alltså det står 36 vänner uppe på sidan men när jag räknar dem får jag det bara till 29.. 7 st osynliga? Hur undrar jag? Har hört att man kan skapa flera vänlistor som man kan ha som dold för sina vänner. Går det? Eller kan det vara så att dessa "dolda" är personer som inte vill vara synliga för icke-vänner(Mig)? Och därför blir det så.. funderat länge på detta för det stör mig en aning!

Jag har listor, det påverkar mina statusuppdateringar, vem som får se vad, vissa saker behöver inte alla se.

Jag har även mina vänner dolda för alla utom mig själv, dock om någon av mina vänner tittar på mina vänner så syns våra gemensamma för den personen. Så om jag har 40 vänner och vi har två gemensamma så ser denna person att jag har två vänner...

Är du med
Citera
2014-05-25, 00:42
Medlem
Furbo-mans avatar
Om man dolt sin vänlista så bara jag kan se den, hur blir det när man blir vän med nya personer? Står det i de andras flöden "X är nu vän med Y" eller kommer inte det upp om vänlistan är dold?
Citera
2014-05-25, 05:42
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Furbo-man
Om man dolt sin vänlista så bara jag kan se den, hur blir det när man blir vän med nya personer? Står det i de andras flöden "X är nu vän med Y" eller kommer inte det upp om vänlistan är dold?

Det tror jag inte ska synas, men det döljer du på ett annat ställe om jag inte minns fel
Citera
2014-05-25, 13:52
Medlem
SwedishMilks avatar
Hur kommer det sig att personer som jag tagit bort från min vänlista ser mina inlägg? Visst, en del av mina inlägg är offentliga men dom borde väl inte synas i mina f.d vänners flöde? Ingen av dem följer mig så rent logiskt så borde mina offentliga inlägg bara synas om de besöker min sida och inte dyka upp i deras flöde nu när vi inte är FB-vänner längre?

Jag trodde först att det kunde vara att de ser våra gemensamma vänner gilla eller kommentera mina inlägg, men senaste tiden så är det två stycken som jag inte har någon gemensam vän med som ändå sett och gillat inlägg.
Citera
2014-05-25, 14:46
Medlem
Furbo-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamsungGalaxy
Det tror jag inte ska synas, men det döljer du på ett annat ställe om jag inte minns fel
Jaha, hur då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in