Citat:
Ursprungligen postat av
pettson2
Just ja som Pisa-undersökningen där går verkligen det nya fräcka Sverige framåt med stormsteg. Eller vi kanske ska kolla på hur många våldtäkter som genomförs i olika länder också det en upplyftande läsning från ett svenskt perspektiv. Överlag är Sverige på väg neråt i dom flesta områden.
Det är du som hatar Sverige som vill blunda för detta.
Detta är helt off topic.
Men det kan ju bero på att man samtidigt privatiserat skolan så mycket att vi har världens mest liberala skolsystem, förr var Chile mest liberalt, men även de har börjat återförstatliga skolan. Inte ens USA, england eller Argentina är så liberala.
Samtidigt som det visar sig att invandrartjejer är bättre en svenska killar så är det ju inte en invandrarfråga. Svenska killar kan ju inte alltid skylla på blattarna bara för de inte vill lära sig i skolan.
En svensk ska väl för fan kunna sitta still och ta in information. Men du skyller alltså på invandrarna?
Tramsigt.
Jag blundar inte för att det finns problem, men jag tror inte det beror på att min granne är invandrare.
Det gör du. Du tror att du blir mindre svensk bara för att det går en neger på stan. Vad skiljer dig från mig? Jag blir inte mindre svensk, jag kan starta företag, jag kan göra bra affärer även om det bor invandrare i min stad.
Åter till topic.
Jag anser att ni hugger på en struntsak. Hon har inte fått betalt, utan hon har skrivit i en tidning som inte varit ärliga med att de är en lobbytidning. Visst de gör bort sig, men så djävla farligt är det inte.