Citat:
Ursprungligen postat av
yoloits
Ett större fel i fup är ju det s kom fram om spaningen. Att MS skrivit fel på datumen i protokollet och det borde vara högre röster om det, än vad det är om man ser på de småfel ni radar upp och låtsas analysera ner i atomer. Det felet gjorde att Stort sett hela kjs alibi försvann. Det är ett märkligt fel då MS var spaningsledare. Hur är det möjligt i och med att allt är datoriserat bu för tiden. Den tanken gnager lite faktiskt.
Ja enklast hade nog varit om polisen bara fäste någon typ av spårningssändare på fam Johanssons bilar så hade dom vetat på ett ungefär vart hela familjen befunnit sig vid aktuell tid.
Vem vet, det kanske dom gjorde också...
Är det lagligt att göra det under spaning?