2014-05-24, 21:02
Medlem
Durexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nrgjesper
tjena!

juvel såg riktigt nice ut! skulle gärna veta vara det är och ta en tur dit

Vissa bilder är faktiskt ganska avslöjande, speciellt de som blickar ut över staden.
Citera
2014-05-25, 19:13
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quentin3
Jag åkte med Röd Express förbi Amhult i dag. Det var någon utbuktning i väggen på höger sida och senare såg jag ett inslag/en port. Vad är detta?

Ligger en del gamla skyddsrum där ute. De har ju varit en flygplats där tidigare. Lades ner 74 tror jag.
Citera
2014-05-26, 19:51
Medlem
LINK82s avatar
Citat:
Jag åkte med Röd Express förbi Amhult i dag. Det var någon utbuktning i väggen på höger sida och senare såg jag ett inslag/en port. Vad är detta?

Detta : https://www.flickr.com/photos/gbgunderground/sets/72157634777078351/
Citera
2014-05-26, 21:26
Medlem
Citat:
Om du menar samma plats som LINK82 visar bilder från så kan jag hänvisa till vad jag skrev om stället förra sommaren:

(FB) UE i Göteborg (Sammanfogade trådar)
Citera
2014-05-28, 05:59
Medlem
MikeLitoriss avatar
Citat:

...och utbuktningen du såg var denna: Bild
Citera
2014-05-28, 11:45
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LINK82
Om man känner att det inte finns något att se just nu och inte har för stora krav så finns husen där Kvibergs överskottsbolag låg övergivna i väntan på rivning......

Känns som om det är larmat där
Citera
2014-05-30, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luffarn-med-kniven
Känns som om det är larmat där

Inte ens lite.
Det är bara att knalla runt allt man orkar, det som varit låst är uppbrutet och olarmat. var där häromdagen och kikade i varenda skrymsle och vrå. Det enda som finns kvar är Butiksinredning på en vind och en pall med VHS-porr på en annan.
Citera
2014-06-05, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durex
Vissa bilder är faktiskt ganska avslöjande, speciellt de som blickar ut över staden.

Ser att set är på Hisingen iaf, ska ut o leta rättså stället så fort jag har tid
Inte någon som har tips på öde industrilokaler eller något mentalsjukhus runt Göteborgs området, Max 5 mil utanför!
Citera
2014-06-06, 19:09
Medlem
Så man kommer in å fota i papyrus nu? och det är inte larmat längre?
Citera
2014-06-07, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loosy

Japp, jag var där senast igår. Dock hade de lagat alla hål i staketet och kedjat fast grinden (den vid Privatvägen), så det är inte lika enkelt att ta sig in längre.
Citera
2014-06-07, 13:49
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loosy

Ja, absolut, var där förra veckan. Men det trevliga hålet i stängslet vid pendelparkeringen är tyvärr lagat, och det är mycket aktivitet vid just den delen. PMa mig så kan jag tipsa om en annan väg in.
Citera
2014-06-08, 18:34
Bannlyst
Finns det några närliggande Urban Exploration mellan Lerum och Jonsered?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in