Citat:
Ursprungligen postat av
tma-2
Som jag förstått det så förespråkar vänstern en ännu öppnare invandringspolitik än dagens. Deras argument är att vi måste visa sympati för fattiga, dela med oss av vår välfärd, alla ska hänga med osv. Men vem ska stå för notan? Hur ska sverige som nation försörja alla dessa flyktingar, tiggare och bidragstagare? Som utvecklingen har gått så kommer sverige vara ett ghetto inom en inte alltför avlägsen framtid där kriminalitet, fattigdom och "tuffa tag" blir en del av de flestas vardag, till slut även för de som idag bor i fina villaområden.
Du har som alla svenskar fått en allvarligt störd fostran. Överväg inte ens att rösta rött.
Citat:
Ett tag var jag intresserad av att jobba i australien och efter att ha läst runt så kunde jag konstatera att de, till skillnad från sverige, är endast intresserade av att ta emot unga och välutbildade människor som kunde bidra till landets välstånd under en lång tid. En mycket kontrollerad invandringspolitik med andra ord där landets bästa står i centrum.
Ovanstående är intressant, ty från vänsterhåll kan det ofta låta att australiensare är fruktansvärda människor eftersom de utrotade urinvånarna på kontinenten för att sedan stjäla deras land bla bla bla. Efter denna kritik brukar vänstermänniskor inte dra sig för att slå ner på dessa ättlingar till britter och irer genom att påpeka att de minsann var degenererade straffångar.
Låt oss undersöka saken närmare:
- Pga din socioekonomiska status tvingas du begå brott, exempelvis stjäla mat.
- Borgarsvinen skiljer dig från din familj och tvångsförflyttar dig till andra sidan jorden. Resan är värre än den negerslavarna tvingades uthärda.
- Du avtjänar ett straff under helvetiska omständigheter.
- Ditt minne smutsas ner av de som säger sig företräda proletariatet. Du får klä skott för folkmord och landstöld.
Citat:
Så, har jag missförstått något eller är det helt enkelt sverigedemokraterna man ska rösta på?
Vad du än gör, rösta så konservativt du kommer åt.