2014-05-21, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull
TS tänker nog på Lottas son Kevin (Svenne är inte hans biologiska far). Kevin bodde i Linköping i många år och knarkade friskt men han flyttade till Gbg för mer än tio år sen..

Hängde mycket med det s.k. A-laget under Linköpingstiden!
Citera
2014-05-21, 13:27
Bannlyst
Hette strulputten alltså Kevin ? och mamman heter Walker i efternamn. Hmm känns bekant...men han spelar väl inte fotboll i blå/vitt(giffarna :-)
Citera
2014-05-21, 15:09
Medlem
Fan vad trist det är när man läser att gamla par ska skiljas. Svenne&Lotta är ju ett begrepp dessutom. Finns det nån med insiderinformation?
Citera
2014-05-21, 15:12
Medlem
Din Morsas avatar
Kan bekräfta så mycket att Junior suttit inne (min info härrör från en anstalt på Hisingen och sent 90-tal ), men det är väl knappast revolutionerande nyheter..
Citera
2014-05-21, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Din Morsa
Kan bekräfta så mycket att Junior suttit inne (min info härrör från en anstalt på Hisingen och sent 90-tal ), men det är väl knappast revolutionerande nyheter..
Så han var en sån där som placerades på anstalten på Hisingen?
Citera
2014-05-22, 10:48
Medlem
Din Morsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolfhilter
Så han var en sån där som placerades på anstalten på Hisingen?
Nej, Riktigt så smaskigt är/var det inte. Detaljerna är något luddiga så här 15 år efteråt men har för mig att vi snackar den heliga treenigheten stöld-narkotika-trafikbrott i någon form Och som sagt 15 år sedan. Mycket kan ha hänt sedan dess ju.
Citera
2014-05-22, 20:28
Medlem
Någon som har/vet någon info varför dom skiljer sig??
Citera
2014-05-22, 21:55
Medlem
har mött paret på en krog en gång och svenne verkade vara så himla sympatisk.....men han har nog haft tålamod länge nog nu
Citera
2014-05-23, 17:18
Medlem
Vill minnas att Svenne, när han var på turné med Idolerna sommaren 2000 - var rejält berusad på scenen någonstans uppe i Norrland. Så mycket att han tom framförde en offentlig ursäkt i media dan efter. Någon som minns?
Är det hans drickande som lett till skilsmässan tro? Läste att Lotta i vintras bodde i Göteborg ...
Hur mycket super Svenne H nuförtiden ... ?
Citera
2014-05-23, 21:24
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MLuther
Vill minnas att Svenne, när han var på turné med Idolerna sommaren 2000 - var rejält berusad på scenen någonstans uppe i Norrland. Så mycket att han tom framförde en offentlig ursäkt i media dan efter. Någon som minns?
Är det hans drickande som lett till skilsmässan tro? Läste att Lotta i vintras bodde i Göteborg ...
Hur mycket super Svenne H nuförtiden ... ?

Det där kommer jag ihåg. Kändes lite tragiskt att han blivit alkis (eller om han varit det länge).

Är det inte dags att han pensionerar sej nu, hans publik sjunger väl också på sista versen.......
Citera
2014-05-23, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Det där kommer jag ihåg. Kändes lite tragiskt att han blivit alkis (eller om han varit det länge).

Är det inte dags att han pensionerar sej nu, hans publik sjunger väl också på sista versen.......

Är det så att han är alkis är det en ödets ironi att flertalet Hepstars medlemmar utvecklat alkoholism i vuxen ålder. Benny Andersson är numera nykter alkoholist och Hegland var väl närmast a-lagare när han skadades av en vakt och bor på servicehem idag. Janne Frisk är cancersjuk och Crille P är bortgången. Tragiskt utfall för 60-talets bästa svenska grupp.
Citera
2014-05-24, 20:57
Medlem
Kevin är nog den finaste människa jag stött på. Han bor mycket riktigt i Göteborg. Jobbar inom hemtjänsten och får säkert, var och varannan vecka dagens ros i tidningarna av gamlingarna. För han är en sån som tar sig tid med dom, bryr sig, pratar med dom..sen så jobbar han jämt. Har nog inte varit en mån-sön där man inte stött på honom på väg till/från jobbet...alltid med ett leende eller ett gott ord. Han pratar med alla, är alltid vänlig. Alla tycker om honom. Man blir glad av att träffa honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in