Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2014-05-22, 12:06
Medlem
jesper2013s avatar
Tjena är osäker på vart jag ska lägga denhär tråden men jag är sugen på att börja knarka igen, Frågan är då vilka droger som inte påverkar hppd. Kom med förslag!
Citera
2014-05-22, 12:19
Medlem
My-Times avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesper2013
Tjena är osäker på vart jag ska lägga denhär tråden men jag är sugen på att börja knarka igen, Frågan är då vilka droger som inte påverkar hppd. Kom med förslag!
Eftersom att du redan lider av hppd så verkar det superklokt av dig att börja knarka igen. Vad kan gå fel? Absolut ingenting...

Så kom igen, go for it!! Kan ju bli en helhäftig upplevelse!! Med lite tur så landar du aldrig igen.

Eller så ger du helt enkelt fan i det.
Citera
2014-05-22, 12:30
Medlem
Chrillies avatar
Testa allt möjligt, vad kan gå fel?

Lycka till!
Citera
2014-05-22, 12:40
Medlem
Idiot, du ska inte börja knarka.
Citera
2014-05-22, 13:06
Medlem
6buzz9s avatar
Har själv aldrig varit drogberoende men det ska ju tydligen vara en pina. Då är min fråga varför du vill börja att knarka igen om dy lyckats bli fri från ditt beroende?
Citera
2014-05-22, 13:08
Medlem
jesper2013s avatar
Jag vill ha seriösa svar tack... allting har börjat kännas jävla tråkigt på sista tiden så det skulle va skönt o ta något nån helg sådär
Citera
2014-05-22, 13:10
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Klart att du ska börja knarka kompis. Jag tycker att du ska ansluta dig till eliten och börja skjuta heroin. Lyssna inte på alla moralkärringar här utan börja knarka idag. Lycka till kompis.
Citera
2014-05-22, 13:13
Medlem
jesper2013s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Klart att du ska börja knarka kompis. Jag tycker att du ska ansluta dig till eliten och börja skjuta heroin. Lyssna inte på alla moralkärringar här utan börja knarka idag. Lycka till kompis.
Nej heroin vill jag hålla mig borta ifrån. förstår inte verför det är så svårt o ge seriösa svar jag vet att benso inte förvärrar hppd men gillar inte o flumma på benso så mycket, jag är mest intreserad om det har kommit nån ny rökmix som inte förvärrar hppd t:ex?
Citera
2014-05-22, 13:22
Medlem
MrSvarts avatar
Citat:
Nej heroin vill jag hålla mig borta ifrån. förstår inte verför det är så svårt o ge seriösa svar jag vet att benso inte förvärrar hppd men gillar inte o flumma på benso så mycket, jag är mest intreserad om det har kommit nån ny rökmix som inte förvärrar hppd t:ex?

Syntetiska cannabinoider ("spice/rökmix") lär påverka din hddp, eftersom det verkar på ditt naturliga cannabinoidsystem. Nej ska du köra något så ska det inte vara hallucinogent, så du kan räkna bort alla hallucinogena, cannabis och "rökmixar".

Hur centralstimulanter, benso och opiater/opioider påverkar hddp vet jag inte, men köp dig 10mg xanor och 3 gram tjack så lär du ha en bra helg. Eller, mindre räcker nog om du haft lite drogfri tid.
Eller en halva sub, räcker mer än en helg om du är toleransfri.
Citera
2014-05-22, 13:26
Medlem
Zigarettens avatar
Citat:

Om du ens överväger otestade och oforskade droger när du har hppd så verkar du inte bry dig speciellt mycket, tycker du ska fortsätta försöka leva nykter eller ta benso om du nu verkligen vill ha ett rus, alternativt alkohol men det vetefan.

Rökmixar ska man till att börja med hålla sig borta totalt ifrån i min mening eftersom det kan vara vad fan som helst i skräpet.
Citera
2014-05-22, 13:31
Medlem
jesper2013s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSvart
Syntetiska cannabinoider ("spice/rökmix") lär påverka din hddp, eftersom det verkar på ditt naturliga cannabinoidsystem. Nej ska du köra något så ska det inte vara hallucinogent, så du kan räkna bort alla hallucinogena, cannabis och "rökmixar".

Hur centralstimulanter, benso och opiater/opioider påverkar hddp vet jag inte, men köp dig 10mg xanor och 3 gram tjack så lär du ha en bra helg. Eller, mindre räcker nog om du haft lite drogfri tid.
Eller en halva sub, räcker mer än en helg om du är toleransfri.
benso och opiater förvärrar inte hppd men tjack gör det, får väl ta o skaffa mig lite tram eller nåt så man kan softa ibland
Citera
2014-05-22, 13:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ak47anZz
Idiot, du ska inte börja knarka.

Låt folk göra med sin kropp så som de vill, vem är du att säga vad han ska göra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in