2014-05-21, 15:41
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edeis
Såg att Krunegård ska signera skivor i Göteborg den 7 juni... Behöver inte betyda att han ska gästa Ullevi-scenen men det är nog ingen tillfällighet att han är i Gbg just då.
Knappast någon dröm-gäst för min del, så håller ett par tummar för att han inte ska gästa. Fast så stor roll spelar det inte, vore ju kul för dem som gillar honom om inte annat.
Citera
2014-05-21, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Knappast någon dröm-gäst för min del, så håller ett par tummar för att han inte ska gästa. Fast så stor roll spelar det inte, vore ju kul för dem som gillar honom om inte annat.

Nej inte för mig heller. Jag vill inte ha nån gäst alls, håller tummarna för att det blir så!

Nån som ska försöka haffa biljetter i släppet imorgon? Jag undrar hur många biljetter det rör sig om...
Citera
2014-05-21, 16:14
Medlem
Kungens.hands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edeis
Nej inte för mig heller. Jag vill inte ha nån gäst alls, håller tummarna för att det blir så!

Nån som ska försöka haffa biljetter i släppet imorgon? Jag undrar hur många biljetter det rör sig om...

Möjligtvis för att kränga vidare i gammal oherdelig anda.
Citera
2014-05-21, 17:03
Medlem
eavs avatar
Angående biljettsläppet imorgon, hur ska man bäst göra för att ha chans att få en ståplats??
Citera
2014-05-21, 17:53
Medlem
Kungens.hands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eav
Angående biljettsläppet imorgon, hur ska man bäst göra för att ha chans att få en ståplats??

Var beredd när de släpps vid 12
Citera
2014-05-21, 17:54
Medlem
Hänger på önskespåret.
Top 5 önskemål:
Jag har varit i alla städer
Tro och Tvivel
Kär i en Ängel
2 steg från paradise( live versionen från slotskogen, herrejävlar va bra)
Fri till slut
Citera
2014-05-21, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungens.hand
Möjligtvis för att kränga vidare i gammal oherdelig anda.

Vilken douche du är, låt alla som älskar Håkan få chansen till vanliga biljettpriser, usch värsta som finns de där
Citera
2014-05-21, 18:37
Medlem
Någon som vet om man kan köpa biljetter på något ombud imorgon? brukar ju vara hopplöst att få tag på biljetter på hemsidan när de släpps
Citera
2014-05-21, 18:40
Medlem
Kungens.hands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobbn90
Vilken douche du är, låt alla som älskar Håkan få chansen till vanliga biljettpriser, usch värsta som finns de där

Det kommer alltid finnas, så då kan jag lika gärna tjäna en hacka så konserten blir gratis för mig. Gillar man Hellström hade man alltid kunnat köpa för ett halvår sen.
Citera
2014-05-21, 18:48
Medlem
diedarlings avatar
Citat:
Det kommer alltid finnas, så då kan jag lika gärna tjäna en hacka så konserten blir gratis för mig. Gillar man Hellström hade man alltid kunnat köpa för ett halvår sen.

Hoppas du får enbola och missar spelningen. Såna som du...
Citera
2014-05-21, 19:05
Medlem
eavs avatar
Citat:
Var beredd när de släpps vid 12

Ja men förra gången tog dem ju slut direkt även fast jag satt beredd.. Men ringa och stå i kö borde öka chanserna i alla fall..mNågon som vet om man ringer ticnet eller live nation, eller spelar det ingen roll?
Citera
2014-05-21, 19:12
Medlem
eavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eav
Ja men förra gången tog dem ju slut direkt även fast jag satt beredd.. Men ringa och stå i kö borde öka chanserna i alla fall..mNågon som vet om man ringer ticnet eller live nation, eller spelar det ingen roll?

Kom på att det är la dock samma nummer kanske
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in