2014-05-19, 15:31
Medlem
argusdemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K277
Dom är inte depot, och ja du kan dela kapslarna och ta som du vill i ett vattenglas!
Bara köra på!

Okej, tackar för snabbt svar!
Citera
2014-05-19, 15:52
Medlem
Vad pratar man för ca pris som 50st Lyrica krängs i ett svep?
Det är 300mg och svenska saker om det spelar roll på priset.
Senast redigerad av Av_anledning 2014-05-19 kl. 15:55.
Citera
2014-05-19, 17:20
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Man Bugar och Bockar Då kör jag på att inte ta något mer nu, för det snurrar något förbannat och jag gör massa skumma grejer. Då tar jag några bira och lite sobril ikväll när det börjar avta och njuter av det Sen lär jag väl få vänta några dagar innan jag kan köra igen.

Låter som en toppen kväll! Drick långsamt, det kan slå rätt hårt med lyrica i kroppen om man är ovan som sagt. Ha det bra!
Citera
2014-05-19, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Av_anledning
Vad pratar man för ca pris som 50st Lyrica krängs i ett svep?
Det är 300mg och svenska saker om det spelar roll på priset.

20 spänn styck eller mindre är väl ok om man köper 50 i ett svep, jag betalar ca 20kr per 300mg om jag köper en karta bara.
Citera
2014-05-19, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzlin
20 spänn styck eller mindre är väl ok om man köper 50 i ett svep, jag betalar ca 20kr per 300mg om jag köper en karta bara.
Okej så 15-20kr/st för 50st är det ungefär som gäller med andra ord.
Citera
2014-05-19, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Av_anledning
Okej så 15-20kr/st för 50st är det ungefär som gäller med andra ord.

Aa men min uppfattning är att det jag köper för är ett relativt bra pris när man köper kartor från pfizer.
Dock beror ju allt på var du bor också. Hur det är där oså, kan ju vara mycket dyrare, aldrig billigare dock tror jag, Rent generellt.
Citera
2014-05-19, 20:22
Medlem
CaptainOfMySouls avatar
Citat:
Tar Lyrica några gånger i veckan, och nästan varje gång drar jag igång och städar/diskar/tvättar. Måste ha något att göra, jag kräver stimulans än normalt. Riktigt härligt. Tog precis 450mg, fyller på med 150mg när detta har har börjat verka.

Det jag har på min lista idag är:

Skura golvet för hand
Handla
Tvätta
Hämta ut mer Lyrica och förnya mitt recept

Ska bli ett sant nöja att utföra dessa vardagliga uppgifter med lite Lyrica i kroppen.

Låter härligt! Jag blir precis lika dan, idag har jag tagit ca 600mg och har ställt upp ett badkar i badrummet, städat där så det är skinande rent. Har städat i alla andra rum också, man gör det med nöje. Riktigt skönt att man får energi och mår som bäst och samtidigt vilja städa och vara aktiv!

Det är nog bland det bästa med lyrica, om man tar i relativt små mängder. Tar man mycket så vill man ju helst bara chilla i soffan med musik och känna den där sköna känslan i kroppen!
Citera
2014-05-19, 20:24
Bannlyst
Funkar Lyrica IV/IM bra?
Citera
2014-05-19, 20:43
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Funkar Lyrica IV/IM bra?

Vad jag hört är det ingen skillnad rusmässigt, ingen kick eller någonting utan bara ett lite snabbare påslag. Slöseri alltså. Inte gjort det själv men vet några som skrivit om det här i tråden och det verkar inte vara någon höjdare vad jag kommer ihåg, bättre att bomba det för snabbare påslag i så fall.
Citera
2014-05-19, 20:53
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainOfMySoul
Låter härligt! Jag blir precis lika dan, idag har jag tagit ca 600mg och har ställt upp ett badkar i badrummet, städat där så det är skinande rent. Har städat i alla andra rum också, man gör det med nöje. Riktigt skönt att man får energi och mår som bäst och samtidigt vilja städa och vara aktiv!

Det är nog bland det bästa med lyrica, om man tar i relativt små mängder. Tar man mycket så vill man ju helst bara chilla i soffan med musik och känna den där sköna känslan i kroppen!

Ja det funkar riktigt bra alltså, den bästa medicinen jag ätit. Bättre än alla benso jag käkat. För mig biter den dock inte lika bra på ångest som benso, men gör mig mycket mer aktiv, kreativ och social utan att det öht märks, och allt sådant gör jag med nöje, blir otroligt sugen på att göra saker jag tycker om att göra, och även sådant jag annars undviker eller avskyr. Blir normal helt enkelt, funkar som man ska göra och tar tag i saker. I kombination med benso är den dock ännu bättre så klart, då kan jag göra grejer jag annars har extremt svårt för utan några problem alls.

Och ruset är ju underbart det också, att bara ligga och mysa så som du säger med musik och eufori i kroppen. Är så klart otroligt lätt att bli rejält beroende pga allt detta, man måste försöka hålla det på en bra nivå. Kör man på för hårt så tappar det till slut effekt och du kan vara uppe i doser om 3-4g bara för att orka med minsta lilla ansträngning, väldig toleransökning, men den sjunker väldigt fort också, men då får man vara beredd på att må riktigt dåligt någon/några dagar beroende på hur länge och hur hårt man kört på. Himmel och helvete.

EDIT: 2-3 gånger i veckan som personen du citerade tycker jag låter mycket bra. När jag var på den nivån kände jag av det även dagen efter t.om.
Senast redigerad av Risplockarn 2014-05-19 kl. 21:04.
Citera
2014-05-19, 20:55
Medlem
Är kanske den enda som tycker lyrica är skit. Fick det utskrivet för smärta efter operation. Tog det två ggr och fy!
Legat i sina kartonger i skåpet sen dess
Citera
2014-05-19, 21:02
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Är kanske den enda som tycker lyrica är skit. Fick det utskrivet för smärta efter operation. Tog det två ggr och fy!
Legat i sina kartonger i skåpet sen dess

Du är absolut inte ensam om det. Den funkar väldigt olika på olika personer, den är väldigt konstig på det sättet. Vissa känner inte av den öht. Vad var det som fick dig att kasta det? Är genuint nyfiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in