jo klart de har men de skiter i det mannen. vissa tror att de kommer finta "slutet" och inte va lika dumma, andra kanske vill va martyrer. de tänker inte helt enkelt och de orkar inte göra det.. enda de tänker på är att de ändå kommer att dö säkert när de becknar smågrejor så då kör de all in istället.. sen är ju rädsla inte nåt de har med sig oftast, om de ska gå runt o hela tiden va rädda för "slutet" så är de i fel branch. men blir de rädda så kör de ba lite prepp och drar lite ladd så är de toni igen

haha
sen skiter jag i den där västra sidan så länge g-town, kortedala och b-sjön chillar med pangandet