problemet med dessa grabbar är att alla har just han toni montana i scarface som förebild, bokstavligt talat!

jag vet detta då jag har växt upp i bergsjön och alla polare omkring där och även i andra stadsdelar brukade kolla på den filmen dag in dag ut. jag lovar er, de började tillomed bete sig och prata som han haha de kopierade hans "övertagande" taktik och allt. så många ni ser idag som är "ledarna" eller de som syns och hörs började med att beckna som unga och hade toni montana som mål..att bli som han.
de ser sig själva i honom, precis som toni är de invandrare, kommer till sverige utan nåt och de vill ha allt och det jävligt snabbt. problemet blir bara att ALLA vill va som han och INGEN viker sig just för att toni inte gjorde det heller haha så därför blir det så mycket pangande. alla vill vara den "riktiga" toni montana och då blir det krock. förstår ni?

vet att det låter roligt men tyvärr är det så inget man kan göra åt alla vill göra reklam och det går för långt.