2014-05-19, 00:42
Medlem
Fek-ALis avatar
Absolut.
Går själv igång lite extra när tjejen stönar. Så ett stort plus om de för ljud.
Citera
2014-05-19, 00:59
Medlem
Gresks avatar
Ja, jag personligen gillar om tjejen stönar, sålänge det inte känns fejk. Därefter kvittar det hur högt.
Citera
2014-05-19, 01:05
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JennyDoe
Haha, vad skönt, då kan jag känna mig lugn! :P

Nej, varför kan du känna dig lugn? Tror du att alla killar har samma preferenser, bara för att man tillhör samma kön? Fråga istället den kille du är med, så får du svar på om du kan vara lugn eller inte
Citera
2014-05-19, 01:22
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JennyDoe
Så det är okej om tjejen stönar när det går för henne då?

Är det okej om det skulle bli ett skrik, om det var hennes naturliga reaktion på orgasm?

Allt naturligt är ok. Släpp loss bara! Det som inte är ok är fejkade porrstön.
Citera
2014-05-19, 01:27
Medlem
Iwillfindu33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m00nst0ne
Nej, varför kan du känna dig lugn? Tror du att alla killar har samma preferenser, bara för att man tillhör samma kön? Fråga istället den kille du är med, så får du svar på om du kan vara lugn eller inte

Det är vad de allra flesta gillar som var relevant. Undantag finner man överallt. Man spelar på oddsen helt enkelt.
Citera
2014-05-19, 01:27
Medlem
JennyDoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m00nst0ne

Frågan var ju rent generell och en allmän fundering från min sida.
Min partner vet jag ju vad han har för premisser redan.

Frågade ju lite för skojs skull ju
Citera
2014-05-19, 02:30
Medlem
Aghartas avatar
Jag föredrar att hon håller tyst. Jag vill kunna höra hennes andetag så jag vet hur upphetsad hon är. Hellre en död fisk än en skrikande ål.
Citera
2014-05-19, 04:07
Medlem
Kan vara det sexigaste som finns.
Citera
2014-05-19, 04:51
Bannlyst
Jag har hört grannen och gillar ljudet av när kvinnor låter, varför dom låter vet jag inte men har väl kanske att göra med att hjälpa mannen på traven lite så att han tror att han kunnat tillfredsställa henne.
Citera
2014-05-19, 05:12
Medlem
Förfasen,stön är ju en bekräftelse på att man gör någonting bra.
Stöna på bara!!!
Citera
2014-05-19, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxaxaria
Jag har hört grannen och gillar ljudet av när kvinnor låter, varför dom låter vet jag inte men har väl kanske att göra med att hjälpa mannen på traven lite så att han tror att han kunnat tillfredsställa henne.

Jaa för allt vi kvinnor gör i sängen gör vi för att tillfredsställa mannen Eller så kan det ju vara så att mannen gör något väldigt rätt så kvinnan inte kan låta blir att låta för hon njuter så mycket av det, du kansek skulle ta och ringa på din granne och fråga om lite tips på hur man gör det skönt för en kvinna.
Citera
2014-05-19, 08:37
Medlem
RiverStyxs avatar
Det ska inte skrikas och fejkstönas en massa däremot är dirty-talk klart välkommet.

"Knulla mig hårdare nu, din jävel!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in