Mina damer och herrar M**a med S**man som satt för Landvetter rånet är Död. Och B.O 2 Är hans Bror dock inte M**med S**man utan den äldre.... så nu får vi ett väldigt upptrappning på kriget i gbg och kom ihåg att norra Biskopsgården ej kör ihop med Backa Det var Den döde S**man som åkte i sin bil 24/7 bland annat i biskop i tron om att han hade ngt att säga till om..... men grabbarna där pissa på han och lät han åka omkring och spela mangas arap va den ända gruvan för han men inget mer än så....
vilken värld lever du i? Norra biskop och backa gick ihop för längesen Han spelade magas i södra biskop. Det var dom som pissade på han
Låt dom pissa på varandra till höger o vänster, o köra sitt sk coola förortstugg.
Fattar inte varför polisen ens bemödar sig med att försöka utreda dessa självrensningar.
Dessa dåd gör luften lättare att andas för oss andra!
Låt det bli ett sjuherrans jävla krig, och låt dom hållas.
Så kanske det blir lugnt sen.
För oss andra medborgare.
Vad tillför dom samhället? Inte ett skit!
Du hittar inte många skattebetalare ute i städernas förorter idag.
vilken värld lever du i? Norra biskop och backa gick ihop för längesen Han spelade magas i södra biskop. Det var dom som pissade på han
Vilken värld jag lever i jag lever i den RIKTIGA. Så säg mig då vilka i norra biskop som gick ihop med han..... nämn 1 Snubbe ge mig 1 namn fattaru? ?? Selman hade bara tagit Arap under sig då han såg att han kunde göra pengar på han...Menar du att x/sirak och deras grabbar gick ihop med Selman för längesedan?? Hahaha du är sjuk i huvudet i sådana fall.. dom ville sj ta han många gånger men lät han vara. . Råtta som han var Selman. ... Nämn 1 till mig och har du inte belägg så ska jag krossa dig i bitar. ... trött på idioter som dig som har munnen full med välling. . .....
Menar du att detta är en hämnd för mordet på Diren Öz eller menar du bara att det var rätt åt honom rent allmänt?
Det är ju allmänt känt att han satte ett pris på Direns huvud när Diren blev ihop med hans tjej. Kanske inte så smart men så blev det. De försökte ju klippa han 2 gånger innan 3dje gången gillt. På så sätt kan jag känna med Diren _han dog för kärleken till en kvinna.Men om det hör ihop med detta vet jag inte,kan vara någon av hans egna som klippt han. Har aldrig tyckt om han fast jag inte känner han personligen. Om inte hans bröder hittar på nåt så är skjutningarna nu över
Vilken värld jag lever i jag lever i den RIKTIGA. Så säg mig då vilka i norra biskop som gick ihop med han..... nämn 1 Snubbe ge mig 1 namn fattaru? ?? Selman hade bara tagit Arap under sig då han såg att han kunde göra pengar på han...Menar du att x/sirak och deras grabbar gick ihop med Selman för längesedan?? Hahaha du är sjuk i huvudet i sådana fall.. dom ville sj ta han många gånger men lät han vara. . Råtta som han var Selman. ... Nämn 1 till mig och har du inte belägg så ska jag krossa dig i bitar. ... trött på idioter som dig som har munnen full med välling. . .....
vad mycket välling du har druckit då. Sirak och gänget är för gobbade för att ta nån. Ja så är det när dom bildade asir.gick dom så småningom med i backa. Friskisgänget var för litet för sönderknarkade för att kunna göra några affärer. Gå o drick din välling nu vyssan lull
Konflikter kommer alltid att finnas så länge hämdbegären finns.
Dom flesta skottlossningarna som ägt rum i Biskopsgården har riktat sig mot Biskops Friskvädersliga det har man kunnat se på offer och på brottsplatser och adresser mer en 90% är riktat mot detta nätverk och två av dessa blev mördade förra året.
Dom flesta skottlossningarna som ägt rum i Bergsjön har riktat sig mot Bergsjön/K-Dala dom yngre det kan man se på offer det ser ut som dom äldre får mer gjort en dom yngre nu. Det var tvärt om förr men man får inte glömma att Tomaj befaras dödad/mördad av dom yngre och att det sitter 3 st häktade för dådet av dom yngre.
Övriga Göteborg så sker skottlossningarna över hela staden svårt att veta vem som gör vad.
Försvunna och Mördade
Bergsjön/K-Dala dom yngre: 0
Angered Gårdsten: 1
BiskopFriskvädersligan: 2
Bandidos X-team: 1
Bergsjön/K-Dala dom äldre: 1
Angered Hammarkullen: 0
Tynnered/Frölunda: 1
Kortidala ligan: 1
Backa: 3
Rykten går att en av dem dog då den blev jagad av sina fiender när den flydde på en moped i en skottlossning. Blev påkörd av en buss i Back/Brunnsbo och
Biskop vårvädersligan: 1
Ett flertal gäng mord som man inte kan knyta till ett vist nätverk men som var allierade med nämnda löst samman satta nätverk och gäng. Många mordförsök har dock ägt rum på flera inblandade i gäng och nätverk.
Konflikterna:
Kortedala ligan VS Bergsjön/K-Dala dom yngre
Biskop Vårvädersligan VS Biskop Friskvädersligan
Bergsjön/K-Dala dom yngre VS Bergsjön/K-dala dom äldre
Backa VS Biskop Vårvädersligan
Bandidos X-team VS Biskop Friskvädersligan
Bergsjön/K-dala dom äldre VS Kortedala ligan
Angered Gårdsten VS Angered Hammarkullen
Bergsjön/K-dala dom äldre VS M-Brödraskapet
Bergsjön/K-dala dom äldre VS Biskop Vårvädersligan
Bergsjön/K-dala dom äldre, Backa , Biskop Friskvädersligan
Kortidala ligan, M-Brödraskapet
Sen ser det grötigt ut med andra nätverk och gäng vet inte riktigt vem som bråkar mot vem och allierade det svänger rejält där med fred och krig och allianser.
__________________
Senast redigerad av Megaout 2014-05-18 kl. 20:09.
Hade det inte varit för att oskyldiga kunnat blivit skadade/dödade skulle jag skitit högaktningsfullt i att packet tar död på varandra.
Att öppna en station för asylsökande i Afrika vore det bästa.Europa går ihop och hanterar ansökningarna på "bortaplan".Då slipper vi dom långa handläggningstiderna och med det sänka brottsligheten med åtskilliga%.