2014-05-18, 19:32
  #109
Medlem
VistaBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verkisto
knarkamer: "...så blåste en slaktare 2 vanliga blåvita ..."

Vad betyder slaktare i det här sammanhanget?

Många som läser den här tråden känner inte till alla de termer ni kriminella använder



Piketbil
Citera
2014-05-18, 19:32
  #110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poppin
Mina damer och herrar M**a med S**man som satt för Landvetter rånet är Död. Och B.O 2 Är hans Bror dock inte M**med S**man utan den äldre.... så nu får vi ett väldigt upptrappning på kriget i gbg och kom ihåg att norra Biskopsgården ej kör ihop med Backa Det var Den döde S**man som åkte i sin bil 24/7 bland annat i biskop i tron om att han hade ngt att säga till om..... men grabbarna där pissa på han och lät han åka omkring och spela mangas arap va den ända gruvan för han men inget mer än så....
vilken värld lever du i? Norra biskop och backa gick ihop för längesen Han spelade magas i södra biskop. Det var dom som pissade på han
Citera
2014-05-18, 19:39
  #111
Medlem
jungfru67ans avatar
Låt dom pissa på varandra till höger o vänster, o köra sitt sk coola förortstugg.
Fattar inte varför polisen ens bemödar sig med att försöka utreda dessa självrensningar.
Dessa dåd gör luften lättare att andas för oss andra!
Låt det bli ett sjuherrans jävla krig, och låt dom hållas.
Så kanske det blir lugnt sen.
För oss andra medborgare.

Vad tillför dom samhället? Inte ett skit!
Du hittar inte många skattebetalare ute i städernas förorter idag.
Citera
2014-05-18, 19:43
  #112
Medlem
PerFids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vip3r
Detta är solklar hämnd.


För vad ?
Citera
2014-05-18, 19:48
  #113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerFid
För vad ?

Mordet på Diren ligger väl närmast tillhands.

Annars kan det ju vara lite vadsom. Om man hotar, rånar och utpressar halva gbgs under värld och dess becknare så får man fiender.
Citera
2014-05-18, 19:52
  #114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddafucker
vilken värld lever du i? Norra biskop och backa gick ihop för längesen Han spelade magas i södra biskop. Det var dom som pissade på han


Vilken värld jag lever i jag lever i den RIKTIGA. Så säg mig då vilka i norra biskop som gick ihop med han..... nämn 1 Snubbe ge mig 1 namn fattaru? ?? Selman hade bara tagit Arap under sig då han såg att han kunde göra pengar på han...Menar du att x/sirak och deras grabbar gick ihop med Selman för längesedan?? Hahaha du är sjuk i huvudet i sådana fall.. dom ville sj ta han många gånger men lät han vara. . Råtta som han var Selman. ... Nämn 1 till mig och har du inte belägg så ska jag krossa dig i bitar. ... trött på idioter som dig som har munnen full med välling. . .....
Citera
2014-05-18, 19:52
  #115
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Familydude
Kan du utveckla detta lite?

Menar du att detta är en hämnd för mordet på Diren Öz eller menar du bara att det var rätt åt honom rent allmänt?

Det är ju allmänt känt att han satte ett pris på Direns huvud när Diren blev ihop med hans tjej. Kanske inte så smart men så blev det. De försökte ju klippa han 2 gånger innan 3dje gången gillt. På så sätt kan jag känna med Diren _han dog för kärleken till en kvinna.Men om det hör ihop med detta vet jag inte,kan vara någon av hans egna som klippt han. Har aldrig tyckt om han fast jag inte känner han personligen. Om inte hans bröder hittar på nåt så är skjutningarna nu över
Citera
2014-05-18, 19:59
  #116
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poppin
Vilken värld jag lever i jag lever i den RIKTIGA. Så säg mig då vilka i norra biskop som gick ihop med han..... nämn 1 Snubbe ge mig 1 namn fattaru? ?? Selman hade bara tagit Arap under sig då han såg att han kunde göra pengar på han...Menar du att x/sirak och deras grabbar gick ihop med Selman för längesedan?? Hahaha du är sjuk i huvudet i sådana fall.. dom ville sj ta han många gånger men lät han vara. . Råtta som han var Selman. ... Nämn 1 till mig och har du inte belägg så ska jag krossa dig i bitar. ... trött på idioter som dig som har munnen full med välling. . .....

vad mycket välling du har druckit då. Sirak och gänget är för gobbade för att ta nån. Ja så är det när dom bildade asir.gick dom så småningom med i backa. Friskisgänget var för litet för sönderknarkade för att kunna göra några affärer. Gå o drick din välling nu vyssan lull
Citera
2014-05-18, 20:03
  #117
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trulls1
Menar du att Biskopsgänget ligger bakom nattens mord?

NEJ
Citera
2014-05-18, 20:06
  #118
Medlem
Skriver det igen.

Konflikter kommer alltid att finnas så länge hämdbegären finns.


Dom flesta skottlossningarna som ägt rum i Biskopsgården har riktat sig mot Biskops Friskvädersliga det har man kunnat se på offer och på brottsplatser och adresser mer en 90% är riktat mot detta nätverk och två av dessa blev mördade förra året.

Dom flesta skottlossningarna som ägt rum i Bergsjön har riktat sig mot Bergsjön/K-Dala dom yngre det kan man se på offer det ser ut som dom äldre får mer gjort en dom yngre nu. Det var tvärt om förr men man får inte glömma att Tomaj befaras dödad/mördad av dom yngre och att det sitter 3 st häktade för dådet av dom yngre.

Övriga Göteborg så sker skottlossningarna över hela staden svårt att veta vem som gör vad.


Försvunna och Mördade

Bergsjön/K-Dala dom yngre: 0

Angered Gårdsten: 1

BiskopFriskvädersligan: 2

Bandidos X-team: 1

Bergsjön/K-Dala dom äldre: 1

Angered Hammarkullen: 0

Tynnered/Frölunda: 1

Kortidala ligan: 1

Backa: 3

Rykten går att en av dem dog då den blev jagad av sina fiender när den flydde på en moped i en skottlossning. Blev påkörd av en buss i Back/Brunnsbo och

Biskop vårvädersligan: 1




Ett flertal gäng mord som man inte kan knyta till ett vist nätverk men som var allierade med nämnda löst samman satta nätverk och gäng. Många mordförsök har dock ägt rum på flera inblandade i gäng och nätverk.



Konflikterna:

Kortedala ligan VS Bergsjön/K-Dala dom yngre


Biskop Vårvädersligan VS Biskop Friskvädersligan


Bergsjön/K-Dala dom yngre VS Bergsjön/K-dala dom äldre


Backa VS Biskop Vårvädersligan


Bandidos X-team VS Biskop Friskvädersligan


Bergsjön/K-dala dom äldre VS Kortedala ligan


Angered Gårdsten VS Angered Hammarkullen


Bergsjön/K-dala dom äldre VS M-Brödraskapet


Bergsjön/K-dala dom äldre VS Biskop Vårvädersligan


Tynnered/Frölunda okänd motståndare Misstänkta: Mölndal, Biskop, X-team


Mölndal okänd motståndare Misstänkta: Tynnered/Frölunda, Backa, Biskop





Allianser och allierade:

Biskop Vårvädersligan, Bandidos X-team

Bergsjön/K-dala dom äldre, Backa , Biskop Friskvädersligan

Kortidala ligan, M-Brödraskapet




Sen ser det grötigt ut med andra nätverk och gäng vet inte riktigt vem som bråkar mot vem och allierade det svänger rejält där med fred och krig och allianser.
__________________
Senast redigerad av Megaout 2014-05-18 kl. 20:09.
Citera
2014-05-18, 20:07
  #119
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trulls1
Menar du att Biskopsgänget ligger bakom nattens mord?
Nej Det tror jag inte vet inte ens om nåt annat gäng än friskis. de andra är inget gäng i den betydelsen.
Citera
2014-05-18, 20:08
  #120
Medlem
Hade det inte varit för att oskyldiga kunnat blivit skadade/dödade skulle jag skitit högaktningsfullt i att packet tar död på varandra.

Att öppna en station för asylsökande i Afrika vore det bästa.Europa går ihop och hanterar ansökningarna på "bortaplan".Då slipper vi dom långa handläggningstiderna och med det sänka brottsligheten med åtskilliga%.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in