2014-05-18, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sextonbussen
Har också hört att det är Semlan som är skjuten, detta är dock ett rykte

Ja det är ett rykte men s**man ska vara den döde... den andra som blev skottskadad finns inga uppgifter alls på... men s**man hade mkt folk efter sig hans egna blev väldigt trötta på hans jargong och hybris..... dessa med hybris går samma öde till vägs... man kommer i te långt på det....
Citera
2014-05-18, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poppin
Ett namn som har dykt upp är att B.O skall vara M**hamed S**man som skall vara den döde.... Detta är killen som fick 7 år för inblandning i Landvetter rånet. Detta är även mannen som skapat i stort sett hela kriget i Biskopsgården / Backa sen den mördade Diren öz blev tillsammans med S**mans tjej medan han satt inne.

Han borde ju omnämts som 30-åringen, men tidningen brukar ju avrunda ganska rejält.
Om M.S den äldre är avliden lär vi se M.S den yngre leka cowboy.

Som någon annan skrev, cannabis relaterat och hash-krig, det är tidningarnas version.
Allt grundar sig i djupa gamla konflikter och som någon skrev, till största del ett svartsjukedrama och sedan 5 år av skott fram och tillbaka!
Citera
2014-05-18, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrDing
Etnicitet på "Semlan"?

Du får slänga om L och M för rätt efternamn.
Araber, tre bröder.
Lillebror misstänkt för mordförsöka, grova stölder, rån m.m.
Storebror, den nu aktuelle dömd för landvetter rånet och flertalet grova stölder.

Här är senaste tråden om honom, grovt vapenbrott i höstas.

https://www.flashback.org/t2238418
Senast redigerad av fr.hoger 2014-05-18 kl. 10:03.
Citera
2014-05-18, 10:16
Medlem
Mina damer och herrar M**a med S**man som satt för Landvetter rånet är Död. Och B.O 2 Är hans Bror dock inte M**med S**man utan den äldre.... så nu får vi ett väldigt upptrappning på kriget i gbg och kom ihåg att norra Biskopsgården ej kör ihop med Backa Det var Den döde S**man som åkte i sin bil 24/7 bland annat i biskop i tron om att han hade ngt att säga till om..... men grabbarna där pissa på han och lät han åka omkring och spela mangas arap va den ända gruvan för han men inget mer än så....
Citera
2014-05-18, 10:20
Medlem
Citat:
Mina damer och herrar M**a med S**man som satt för Landvetter rånet är Död. Och B.O 2 Är hans Bror dock inte M**med S**man utan den äldre.... så nu får vi ett väldigt upptrappning på kriget i gbg och kom ihåg att norra Biskopsgården ej kör ihop med Backa Det var Den döde S**man som åkte i sin bil 24/7 bland annat i biskop i tron om att han hade ngt att säga till om..... men grabbarna där pissa på han och lät han åka omkring och spela mangas arap va den ända gruvan för han men inget mer än så....

Du får gärna skriva ut maskeringen!!
Citera
2014-05-18, 10:22
Medlem
Citat:

Menar du att m*hmoud är BO 2 ?

*=a
Citera
2014-05-18, 10:22
Medlem
IndiaPaleAles avatar
Citat:
Ma*hmo*d S*lm*n lever då?
Citera
2014-05-18, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndiaPaleAle
Ma*hmo*d S*lm*n lever då?
Korrekt enligt mina källor.
Det är den lite mer skötsamma äldste bron, som arbetade och står som ägare på familjens bilar som ska vara den skadade.
Senast redigerad av fr.hoger 2014-05-18 kl. 10:33.
Citera
2014-05-18, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr.hoger
Korrekt enligt mina källor.
Det är den lite mer skötsamma äldste bron, som arbetade och står som ägare på familjens bilar som ska vara den skadade.
Nja han är knappast skötsam! Det är ju han som kör runt i bilen och har "ledarhybris". Han kör en silvrig golf!
Citera
2014-05-18, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenAhlbin
Den kommande sommaren kommer bli varmare för Göteborgspolisen än vad förra var, vi kan kallt räkna med att alla liggande konflikter kommer upp till ytan igen

Det blir att dra ner på semesterledigheten för många poliser och byta namn från operation Trygg till operation Kaos
Det tror jag inte, vill inte avslöja för mycket men detta är personliga grejer och inte drogrelaterat.
Citera
2014-05-18, 10:38
Medlem
Citat:
Skjutningen skedde inne i en lokal på Wadköpingsgatan där det har hittats tomhylsor
http://polisen.se/Vastra_Gotaland/Ak...ring-Goteborg/
Citera
2014-05-18, 10:41
Medlem
SvenAhlbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purpleSoul
Det tror jag inte, vill inte avslöja för mycket men detta är personliga grejer och inte drogrelaterat.

Vad har det med saken att göra, mord som mord som leder till en spiral av hämndaktioner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in