2014-05-16, 20:04
Bannlyst
Har alltid varit emot hela den här trenden hos svenska män som flyttar/reser ner till Thailand och omkringliggande länder för att knulla thai. Minst manligt ska det ju vara att "importera" en till Sverige, men på senaste tiden har en nära vän öppnat mina ögon, tillsammans med en del mindre roliga händelser i mitt liv som gör att jag inte riktigt orkar bry mig om vad några bajsnödiga pkister tycker.

Min vän har legat med över 100 brudar varav cirka 90% är thai, detta har skett över 10 års tid, de senaste åren har han bott med sin tjej här i Sverige och de ska ha barn. Nu senaste veckorna så var thaibrudens familj på besök i Sverige och jag blev inbjuden på festen och det hela ledde till att jag satte thaibrudens syster. Officiellt 18år men jag har mina teorier om det.

Kompisen rekommenderar mig att åka ner och knulla thai men saken är att resterande umgängeskrets består av pkister som hellre åker ner och välgörenhetsarbetar i Somalia än åker till thailand och knullar thai. Åka själv känns väl väldigt ensamt?

Borde jag i alla fall åka ner och knulla runt? För enligt min vän kan jag knulla hur mycket thai som helst för enbart en månadslön.
Kommer pkisterna säga upp bekantskapen och hur ställer sig framtida ariska kvinnor till att jag har varit nere och knullat thailuder ett år?
Citera
2014-05-16, 20:04
Medlem
NovaOculuss avatar
Vad är en månadslös i långa loppet, är du sugen på thaimat så beställer man brukar jag säga.
Citera
2014-05-16, 20:05
Medlem
knasen79s avatar
Skaffa ett jobb istället.
Citera
2014-05-16, 20:23
Moderator
tobess avatar
Nu är inte knulla horor min kopp av te, men om det nu intresserar dig så är det väl bara att köra på? Du måste ju inte direkt redovisa för dina "erövringar" när du kommer hem.

Ta med dig en polare på samma våglängd eller dra ensam, du lär inte vara den första ensamma vita mannen i thailand som kommit för att spänna på thailuder om du väljer det senare

Om du endast är ute efter knullandet och inget annat så lär det ju bli billigare att helt enkelt besöka valfri thai-"massage" inrättning istället, om du nu inte planerade knulla järnet.
Citera
2014-05-16, 22:00
Medlem
Ravenholms avatar
Jag är själv inte intresserad av 1: horor, 2: asiattjejer, så det där faller helt bort för min del. Men som sagt, kör på om det nu är det du vill göra. Det är ju inte som att det kommer att synas på dig att du har köpt sex i Thailand. "Kolla den där killen därborta, han har köpt prostituerade i Thailand, syns lång väg!"
Citera
2014-05-16, 22:33
Medlem
Behöver man knulla så skall den in.

Problemet med prostitution är väl att en del killar blir för bekväma och liksom glömmer eller lär sig aldrig hur man förför en kvinna på riktigt. Jag tycker att det är underbart att lära känna en ny kvinna. Känna kopplingen. Få henne underbart kåt, osv. Aldrig att betalning skulle kunna slå det, men kanske har jag inte erfarenhet nog att uttala mig? Grejen är alltså enligt mig att en sväng till Thailand inte får utplåna något sådant, långsiktigt.
Citera
2014-05-16, 22:58
Medlem
Diarregodiss avatar
Du behöver inte betala för fitta i Thailand, Japan, Sydkorea, Beijing, Vietnam och Filippinerna i alla fall. Där har jag varit och knullat kanske hundra kvinnor totalt.
Citera
2014-05-17, 00:32
Medlem
klart du ska, finns inget bättre. hej hur mycket? xx bath. ok kom så går vi.
rinse and repeat tills man är nöjd för tillfället köp några öl och lite thai mat och sedan gå lägga sig och göra om sak dagen efter. och dagen efter. och dagen efter
åk själv. minst störande element på det viset, då kan man ägna sig åt nonstop horknullande.
Senast redigerad av chipskungen 2014-05-17 kl. 00:35.
Citera
2014-05-17, 00:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chipskungen
klart du ska, finns inget bättre. hej hur mycket? xx bath. ok kom så går vi.
rinse and repeat tills man är nöjd för tillfället köp några öl och lite thai mat och sedan gå lägga sig och göra om sak dagen efter. och dagen efter. och dagen efter
ok själv. minst störande element på det viset, då kan man ägna sig åt nonstop horknullande.

Älskar thaimat och blir alltid hungrig efter sex, och billiga är hororna och maten också för den delen.
Kan dock känna att det är lite väl "upptäckt", att man delar horona med gunther 65.
Citera
2014-05-17, 00:39
Medlem
Tord_Ywels avatar
Ragga upp thai tjejer som redan finns i Sverige är min rekommendation, dom fula lämnas i Thailand och dom snygga följer med hit, och det är dom du ska satsa på, eller snarare deras döttrar. Hade en 2a generationens thaitjej i min klass och hon var najs som fan. Såg ut som 15 men sexade som en gudinna, om det nu är vad man är ute efter.
Citera
2014-05-17, 01:22
Medlem
Big.Bangs avatar
Hur fan kan man knulla fula gulingar?
Citera
2014-05-17, 01:37
Medlem
Brutalochsnellhahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diarregodis
Du behöver inte betala för fitta i Thailand, Japan, Sydkorea, Beijing, Vietnam och Filippinerna i alla fall. Där har jag varit och knullat kanske hundra kvinnor totalt.
Jag fattar inte varför många svenska män endast hämtar hem thailändare? Är inte japaner dom snyggaste i den regionen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in