Citat:
Ursprungligen postat av
KarlDenSistaGustaf
Här ser vi det nya standardinlägget från pojkhögern. Det kunde klistras upp i detta forum så att pojkhögern kunde copy-paste det med jämna mellanrum.
Teori: Sossarna kommer till makten 2014 och kör Sveriges ekonomi i botten. Sedan tar Allahiansen över 2018, ekonomin blomstrar, och Allahiansen vinner alla val för evig framtid. Bidrag kostar inte pengar under borgerliga regeringar, så den framtida borgerligheten kan fortsätta med sin bidragsmassinvandringspolitik kombinerat med skattesänkningar i evig framtid.
Lite orealistiskt va?
------------------------------------------
Fattar du inte att Allahiansens bidragsmassinvandringspolitik 2006-2014 blir fatal för Sverige? Dess kostnader försvinner inte 2014 eller 2018 bara för att det blir regeringsskiften. Kostnaderna kumuleras.
För övrigt är det orealistiskt att Svetsarn skulle samarbeta med F!, vilka dessutom aldrig kommer att komma in i riksdagen. Imam Reinfeldt ligger närmare till en F!-uppgörelse likt MP-uppgörelsen för fri bidragsmassinvandring.
Jag röstar personligen på SD och har så gjort sedan 2006..så det där med pojkhhöger fattar jag inte riktigt?
Särskilt inte med bakgrund av min medelålders..ålder.
Så,jepp..jag har fullt ut fattat landsförrädare Reinfeldts regerings skuld i uppkommen situation.
Du får ursäkta,men jag känner mig i sammanhang aningens sur på att bli sammankladdad med sjuklöver av en person,vars åsikter till huvudsaklig del överensstämmer med mina.
Vad kommer då att hända vid den rödgröna valseger som kommer komma i September?
Hur viktigt är det för Socialdemokratin att visa sig fortsatt regeringsduglig efter Måna Muslims och Juholts extravaganser?
Särskilt med bakgrund av att det gamla statsbärande partiet icke nått över 35 procent i opinion..trots ny svetsare vid roder?
Vad återstår..annat än att försöka regera till varje pris?
Vad händer om S inte visar sig kunna bilda regering?
En snabbare sotdöd än den som komma skall.S kommer att regera tillsammans med MP OCH V som situation ser ut idag.
Jag tror inte heller att galenmuttorna i Fi kommer in,men från Sverigevänlig synvinkel skulle det givetvis vara drömscenario om S tvingades lyssna även till den sortens galenpannor.
Jag har inget till övers för vare sig sjuklövervänster eller sjuklövermitt eller sjuklöverhöger.
Jag önskar de mesta möjliga förfall på kortast möjliga tid..till gagn för nationen Sverige..mitt land.
Jag tror att det är en bra bit från nutidens pojkrumshöger.