2014-05-15, 11:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AndMod
Frontline kommer inte köra något mer. Största mupparna på scenen.

varför är dom det ?
Citera
2014-05-15, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandkoll
Var du med på Liseberg? Det var en klassiker med många olika historier från alla de smågrupper som körde efter alla splittringar Jag tycker att respekten finns kvar mellan DFG och WM, i alla fall bland de få WM som jag känner som tog gnället efter Universitetet med en axelryckning.

Jag var en av ca 10-15 som hoppade ner från ett tak vid opalen när ni kom med en 40-50 man.. Den dagen var magisk med små grupper på 10-20 rök ihop i stort sett i flera timmar .

Självklart finns det en stor respekt mellan äldre Wm och äldre dfg. Har vart så i många år.. De yngre en annan historia..
Citera
2014-05-15, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cassandra86
varför är dom det ?

Det är för att dom ALDRIG kan hålla nr. 35-35 mot oss och dom dök upp 58 st (Finns gruppbild ute). Mot lkpg kommer dom dubbla. Dom är livrädda för sin egna skugga. Speciellt nu efter dödsfallet.
Citera
2014-05-15, 16:26
Bannlyst
Citat:
Det är för att dom ALDRIG kan hålla nr. 35-35 mot oss och dom dök upp 58 st (Finns gruppbild ute). Mot lkpg kommer dom dubbla. Dom är livrädda för sin egna skugga. Speciellt nu efter dödsfallet.

fck är väl dock bra?
Citera
2014-05-15, 16:48
Medlem
Citat:
fck är väl dock bra?

Fck är hårda, det får man ge dom. Frontline däremot. Hade inte stått upp mot RFK utan sina danskar skulle jag tro.
Citera
2014-05-15, 18:45
Bannlyst
Citat:
Fck är hårda, det får man ge dom. Frontline däremot. Hade inte stått upp mot RFK utan sina danskar skulle jag tro.

intresant, du verkar insatt.

hur bra är mff?

jag undrar också vad örebro och lhc har att komma med.
Senast redigerad av Cassandra86 2014-05-15 kl. 18:48.
Citera
2014-05-15, 20:00
Medlem
Kadeks avatar
Såg en video för flera år sen, tror att det var AIK mot FL/Danskarna alt Malmö som slogs i en gränd. En av danskarna/skåningarna hetsade och sprang först och blev däckad först.

Någon som minns och har video?
Citera
2014-05-15, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kadek
Såg en video för flera år sen, tror att det var AIK mot FL/Danskarna alt Malmö som slogs i en gränd. En av danskarna/skåningarna hetsade och sprang först och blev däckad först.

Jepp, en tanig kille som var nån slags ledare i vit SI tröja och Si keps. ( kläderna gjorde inte boxaren den dagen)
Han envisades att egga upp de övriga genom att ala Braveheart stå framför klungan ca 10 meter. Han åkte direkt
Citera
2014-05-15, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
Fel forum kanske. Men är Tifo, Seven, Chefen, The Kid, MDL, Fiskarn fortfarande aktiva? Länge sen man såg dom.

Alla utom en kör fortfarande på.
Inte lika ofta men då det behövs.

Sen tifoledaren (sidan alltså) la ner så har inte folk orkat regga sig på ss eller sthlm södra.
Finns liksom inget bra forum längre.
Citera
2014-05-15, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kadek

Det var GU vs FCK där GU klippte danskarna ganska snabbt. Bakom Chalmers i Göteborg utspelade det sig, har även för mig att GU körde mot RFK i samma gränd två gånger, videon är dock borttagen.
Citera
2014-05-15, 22:15
Medlem
Gallachers avatar
Malmö har en tämligen usel liga faktiskt. Ibland undrar man om många av dem ens är fotbollsintresserade överhuvudtaget.
Citera
2014-05-15, 23:17
Medlem
varm-korvgubbes avatar
Citat:
intresant, du verkar insatt.

hur bra är mff?

jag undrar också vad örebro och lhc har att komma med.
Malmös yngre är hyfsat bra har jag förstått. De äldre däremot tror jag knappt är aktiva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in