Flashback bygger pepparkakshus!
2014-05-15, 14:05
Medlem
gotets avatar
Jovisst allesammans. Men han är även bög! Därav den stora bojkotten av honom nu på forumet.
Citera
2014-05-15, 14:43
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Jovisst allesammans. Men han är även bög! Därav den stora bojkotten av honom nu på forumet.

Vilken stor bojkott talar du om då?
Citera
2014-05-15, 15:01
Medlem
gotets avatar
Nu när sanningen har kommit fram så bojkottar hela forumet honom! Den stora Peter North döden är nära!
Citera
2014-05-15, 15:11
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Nu när sanningen har kommit fram så bojkottar hela forumet honom! Den stora Peter North döden är nära!

Nu när sanningen kommit fram? Filmerna har funnits på marknaden sedan 70-talet.

När du säger "den stora bojkotten", talar du om dig själv då? Ser du Peter North som någon slags personlig förebild? Räcker det inte för dig att bara runka till hans videor när han bankar på läckra damer och vara glad som alla andra?
Citera
2014-05-15, 15:21
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m00nst0ne
Nu när sanningen kommit fram? Filmerna har funnits på marknaden sedan 70-talet.

När du säger "den stora bojkotten", talar du om dig själv då? Ser du Peter North som någon slags personlig förebild? Räcker det inte för dig att bara runka till hans videor när han bankar på läckra damer och vara glad som alla andra?

Nej! Jag för hela forumets talan! Nån gammal bög är knappast nån förebild till mig. Vetskapen om hans "mörkare" bögsida gör det omöjligt för oss att se hans klipp med andra ögon. Han är bög och har därmed gjort bort sig! Kom med du också!
Citera
2014-05-15, 15:25
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Nej! Jag för hela forumets talan! Nån gammal bög är knappast nån förebild till mig. Vetskapen om hans "mörkare" bögsida gör det omöjligt för oss att se hans klipp med andra ögon. Han är bög och har därmed gjort bort sig! Kom med du också!

Nja, jag vet inte. Jag tycker det kan verka rätt mysigt med en ådrig påle i sätet ändå.

Jag får se om jag går med senare.
Citera
2014-05-15, 15:28
Medlem
Kapten Kagges avatar
Den som är bög är väl den som gillar att se Peter North spruta?

I alla fall, att Peter North gjort bögfilmer är ingen nyhet direkt. "Gay for pay" är (var?) vanligt inom porrbranschen då heteroporr betalar män väldigt dåligt.

Jag kan rekommendera att kolla in Louis Therouxs (första) dokumentär om porrbranschen, den behandlar bland annat "gay for pay"-fenomenet.
Citera
2014-05-15, 15:35
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Kagge
Den som är bög är väl den som gillar att se Peter North spruta?

I alla fall, att Peter North gjort bögfilmer är ingen nyhet direkt. "Gay for pay" är (var?) vanligt inom porrbranschen då heteroporr betalar män väldigt dåligt.

Jag kan rekommendera att kolla in Louis Therouxs (första) dokumentär om porrbranschen, den behandlar bland annat "gay for pay"-fenomenet.

Tidigare i tråden finns information om att Peter betalade tillbaka sina skulder genom detta. Fy fan! Skall kolla in dokumentären när tid finnes.

Jag tyckte Petet north var bög när dom bankade på honom i tarmen. Det är gay!
Citera
2014-05-15, 15:37
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m00nst0ne
Nja, jag vet inte. Jag tycker det kan verka rätt mysigt med en ådrig påle i sätet ändå.

Jag får se om jag går med senare.

Du är välkommen!
Citera
2014-05-15, 20:31
Medlem
Fruity Freshs avatar
Citat:
Den stora porrskådisen Peter north är bög! En polare visade klipp där dom bankade på honom i tarmen!
Fy fan vad besviken jag är! Jag som gillat Peters klipp och hans arbete

Tror ni mig inte va? Här kommer bevisen:http://xhamster.com/movies/2917489/bigger_the_better_pt1_ramsey_donovan.html

http://xhamster.com/movies/2849798/bigger_the_better_pt2_matt_ramsey_and_student.html

Det finns tydligen MYCKET mer än bara dessa klipp också. Han gick tydligen här under sitt bögalias Matt Ramsey så är nog därför detta smugit under allas radar i alla dessa år.
Kan tänka mig betydligt sorgligare livsöden än att spela in bögporr. Att se upp till en porrstjärna exempelvis.
Citera
2014-05-15, 20:36
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruity Fresh
Kan tänka mig betydligt sorgligare livsöden än att spela in bögporr. Att se upp till en porrstjärna exempelvis.

Finns det folk som verkligen ser upp till sådana här smygbögar som Peter?
Citera
2014-05-16, 03:16
Medlem
Haak0ns avatar
Citat:
Finns det folk som verkligen ser upp till sådana här smygbögar som Peter?

På vilket sätt är man smygbög när ens bögerier funnits väl dokumenterade för allmän beskådan sedan 70-talet? Det verkar förekomma väldigt lite smygande.

Huruvida man sedan automatiskt blir bög när man spelat in i runda slängar 10 homosexuella scener och över 2000 heterosexuella är en annan fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in