Citat:
Ursprungligen postat av
Cykelforbud
HOT MOT TJÄNSTEMAN (0201-K100961-12, 0201-K313063-11)
Målsägande Kriminalinspektören Peter Kron (för ej talan)
Gärning
René Akofely har skrivit två brev till kriminalinspektören Peter Kron med direkt och indirekt (förtäckt) hot om våld mot Peter Kron och /eller honom närstående personer . Hoten har skett för att hämnas på Kron för dennes tjänsteåtgärder vid polisutredningen av misstankar mot Akofely m fl personer rörande bl a rån och grovt sabotage år 2008 (det s k postterminalrånet i Göteborg). Brevskrivningen skedde i månaderna september och november 2011 under Akofelys vistelse på anstalt inom Kriminalvården. Akofely skrev därvid följande:
) I septemberbrevet
”Jag ska knulla din fru i örat så hårt sen ska jag knulla din dotter stenhårt i arslet den lilla snut hora dotter”--
”Snart är vi ute vi får se vem av oss som skrattar sist” -
”Jag hoppas att nån dyker upp bakom en buske när du promenerar från polishuset och skjuter ihjäl dig din jävla gris fitta”;
2) I novemberbrevet
”Nu ska jag knulla din fru och dotter hälsa dom att jag ska stoppa min kuk i örat och näsborrarna på dom det ska bli medeltid på dina horor”.
Kriminalinspektören Kron kanske blir inkallad till förhör om mordet.

Oj vilken dryg liten sak han verkar ha varit, inte konstigt att han skaffade sig fiender.
Så hur många fiender hade den här snubben egentligen?
Bara i den här tråden framkommer fler fiender än vad en normal person har fingrar och tår.
Både undre världen och rättsväsendet verkar ha velat se denna snubbe död, jag undrar om det här fallet kommer bli löst, jag tror inte det. Nu förstår jag kommentarerna om att det firas runt om i staden när jag läst dessa hot.
Citat:
Ursprungligen postat av
sabres
Finns det något känt band mellan Ken och BO? Jag spekulerar bara.
Se tidigare i tråden, snubben är tydligen med i en Ken Ring musikvideo.