2014-05-12, 22:47
Medlem
lillaHedvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temudjingol
Var det sen ni levde lyckliga resten av livet? Acceptera vad det är för något så slipper du bli blåst, om du ska vara moralisk gå i kyrkan istället för att besöka en prostituerad, du betalar för en omoralisk tjänst, kom inte in med ideologier, toffel hjältar finns det överskott av idioter ännu fler

Nej, du fattar inte. Jag skulle aldrig gå ner mig i en thaimassös som säljer sex. Men jag njuter av kvinnan och ger henne full respekt. Skulle aldrig behandla henne som en vara bara för att hon säljer sex. Ser man ner på kvinnor i den ena situationen så gör man det i den andra. Har man en Töm-och-glöm inställning så har man den mot alla brudar. "Män" som misshandlar kvinnor har samma inställning. Det är jag övertygad om.
Citera
2014-05-12, 23:10
Medlem
B-types avatar
Besökte ett för mig nytt ställe.
Bra massage för 300 och fs för ytterligare 900 med en milfthai med stora tuttar, smal midja och allmänt trevlig attityd.
Bra sätt att slå ihjäl lite tid...
Citera
2014-05-13, 03:28
Medlem
burksaltets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkabilitet
Körde obligatoriska "promenera förbi och runt kvarteret".
Fan vad jag tycker det är jobbigt att gå fram till dörren.

Hehe, jag har börjat bli lite avtrubbad. I början tyckte jag också att det var jättejobbigt. Gick några varv runt kvarteret, och i min planering undvek jag ställen som såg att hålla till i bostadsområden etc. Men numera tycker jag det är lite av nöjet, särskilt om det är folk som går runt omkring. Man får upp pulsen lite när man står där och väntar på att de ska komma och öppna efter man har plingat på.

Citat:
Ursprungligen postat av gurkabilitet
Det övergår till sedvanligt runk och helt plötsligt kör hon upp fingret i chokladfabriken - bara sådär.

Haha, den där formuleringen fick mig att gapskratta rakt ut.

/Burksaltet
Citera
2014-05-13, 11:22
Medlem
Herregud, du är ju helt jävla bakom flötet

Citat:
Ursprungligen postat av lillaHedvig
Nej, du fattar inte. Jag skulle aldrig gå ner mig i en thaimassös som säljer sex. Men jag njuter av kvinnan och ger henne full respekt. Skulle aldrig behandla henne som en vara bara för att hon säljer sex. Ser man ner på kvinnor i den ena situationen så gör man det i den andra. Har man en Töm-och-glöm inställning så har man den mot alla brudar. "Män" som misshandlar kvinnor har samma inställning. Det är jag övertygad om.
Citera
2014-05-13, 12:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av temudjingol
Herregud, du är ju helt jävla bakom flötet

Det är inte Lillahedvig som är helt jävla bakom flötet. Det är du. Respektlös, full av kvinnoförakt. Det är synd att thaimassöserna måste dras med sådana som dej. Om du nu ö h t har satt din fot i en thaisalong.
Citera
2014-05-13, 13:50
Bannlyst
Citat:
Kommer till ny salong västerut. Hon är inte ung, men mycket vacker. Mycket bra massage av rygg och ben. Ingen teasning. Vändning. Fortfarande mycket bra massage av ben och nu börjar hennes händer hitta vägar närmare mina privata delar. Snart är ingen del av mig privat längre. Hon stryker med fingertopparna över pungen och min stenhårda kuk. Hon kysser skaftet och frågar vad jag vill ha. Allt erbjuds och jag vill ha henne naken intill mig, under mig. Hennes bröst har hållit sig ganska bra trots åldern. Fittan är genomvåt. Jag smeker hennes kropp, kysser, slickar. Hon kommer flera gånger. Jag tömmer mig i henne, men jag glömmer inte. Varför jag inte glömmer? Därför att jag är man och inte mansgris.

Glömde i ilskan detta i föregående inlägg;

Så här ska en recension se ut. Återhållsam men full av lust. Och framför allt respekt för tjejen och sig själv ang. den fina stunden.
Citera
2014-05-13, 15:32
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Kommer till ny salong västerut. Hon är inte ung, men mycket vacker. Mycket bra massage av rygg och ben. Ingen teasning. Vändning. Fortfarande mycket bra massage av ben och nu börjar hennes händer hitta vägar närmare mina privata delar. Snart är ingen del av mig privat längre. Hon stryker med fingertopparna över pungen och min stenhårda kuk. Hon kysser skaftet och frågar vad jag vill ha. Allt erbjuds och jag vill ha henne naken intill mig, under mig. Hennes bröst har hållit sig ganska bra trots åldern. Fittan är genomvåt. Jag smeker hennes kropp, kysser, slickar. Hon kommer flera gånger. Jag tömmer mig i henne, men jag glömmer inte. Varför jag inte glömmer? Därför att jag är man och inte mansgris.

Jag hoppas bara att det inte glöms bort att använda skydd.

Tjejerna är givetvis värda all respekt. Jag ser dom inte som sexarbetare utan som massöser som erbjuder en extra tjänst.
Tyvärr får allt fler erfarenheten att träffa en sexarbetare som erbjuder massage, vilket inte alls är samma sak.
Citera
2014-05-14, 13:44
Medlem
Edit: detta är en ny användare då jag ej vill bli igenkänd.

Då efter att ha läst här ett tag gjorde jag mina två första besök någon vecka sen, med ca en veckad mellanrum och på olika salonger norr om Sthlm

Först o främst så var jag inriktad att gå dit för massagen, har haft ryggproblem typ 3/4 dels år men klart extra är lite lockande också.

Hur som hellst, mitt första besök:
Jag åkte dit men hade inte bestämt mig för vilken salong jag skulle gå till. Fanns ett par stycken i samma område. Gick fram & tillbaka lite tills jag kände att jag bestämt mig. Ringde på o blev insläppt av en liten dam i 35-40 års åldern. Hon tog betalt och visade in mig till rummet. Eftersom det var första besöket hade jag inte en aning om vad jag hade att förvänta mig. Men rummet var väldigt fint och mysigt dekorerat. Riktiga väggar. Jag näcka ner som jag läst man ska göra medans hon gick ut, tog handduken o la över mig och vänta. Jag var lite nervös. Hon som tog betalt kom in och började massera. Till en början var det vanlig massage och inget "annat" men handduken åkte snabbt bort, jag förstod så klart vart det skulle leda. Hon masserade in röven o benen med mycket olja o fokuserade väldigt mkt på rumpan. Det var som att hon gned händerna in hela vägen mellan skinkorna. Jag låg kvar o bara njöt men ville inte "köpa" nåt extra. Jag sa att jag inte hade mer pengar med mig. Kände mig lite för osäker för det första gången. Hon bad mig vända på mig o såg såklart att jag hade flaggstång, vilket hon påpeka typ 5 gånger "han vill också ha massage" och peka. Många gånger flytta hon bort handduken från "honom" eller tog bort den. Vi hade lite språksvårigheter men jag fick typ intrycket att hon ville gr mig hj även fast jag påpeka att jag inte hade pengar men det avslutades utan nåt sånt. Klädde på mig efteråt & Fick ett glas vatten på vägen ut. På vägen ut så pratade hon som masserade mig med en annan massös som var sjukt söt, men fick bara se henne i ca 5 sekunder från jag kom ur rummet o hon gick iväg.

Besök nr 2 kommer i nästa
Senast redigerad av Kekex 2014-05-14 kl. 13:47.
Citera
2014-05-14, 14:09
Medlem
Besök nr 2

Bestämde mig för att testa en ny salong denna gång, åkte dit och klev in. Inget lås denna gång bara kliva in. Möttes av 4 thai tjejer som satt o väntade på kunder antar jag. Jag fråga efter drop in o dem vinka in mig. Först trodde jag dem ville leda in mig direkt i massage rummet men jag försökte säga att jag skulle betala först?? Blev förvirrad för dem prata engelska o nån svenska så blev väl lite "kortslutning". Jag råka svara på svenska när en fråga på engelska men jaja! Invisad till ett rum o hon bad mig klä av mig. Hon stängde inte dörren när hon gick ut så var lite nervöst men hoppa ur ally snabbt o gled ner under handduken. Hon som kom in o massera mig såg väldigt ung, tajt kropp o söt. Hon börja med trycks massage med handduk. Kändes inget "naughty" först men som förra gången ändrades det snabbt. Hon började massera min rygg o tog ett av hennes knän o tryckte mot mitt skrev lite lätt. Handduken åkte ju bort väldigt fort också. Hon massera mkt rumpan och väldigt mkt på bollarna. Varje gång hon massera benen gick hon mellan o strök på bollarna. Ingen fråga om att hon ville erbjuda hj men höll på att bli så låt att jag var orolig jag skulle komma ett tag från hennes boll-massage. Hon bad mig vända på mig till slut och höll upp handduken men så högt att hon kunde inspektera mitt skrev såklart. Sedan känns det att dem lägger handduken typ över halva penisen så bollarna o halva syns fritt.
Hon strök o massera mig över hela benen o upp till bollarna o det pirrade rejält. Till slut fråga hon om jag ska ha massage där o jag sa ja tack. Hon fråga "Can i have some money?" O jag visa 3 fingrar. Hon börja olja in mig o fick ju inte jobba mkt för dem 300. Tog inte lång tid för mig att spruta. Jag skämdes lite för det gick overkligt snabbt. Ska inte gå in på dem detaljerna men!..
Hon fnissa lite efteråt o undra om jag ville ha igen, men sa no no sorry, måste ladda om först o det fanns ej tid till. Efteråt gav hon mig bröst massage o huvudmassage, en puss på kinden o så var det slut. Ska nog dit nån fler gång men får se när. Önskar jag hade pratat/frågat lite mer så där i efterhand men fick hennes namn i alla fall så det går boka in henne.

Det är allt för mig nu.
2/2 besök som erbjudit HE
Citera
2014-05-14, 18:45
Medlem
thaimans avatar
Hejsan
Var ett tag sedan jag skrev någon rad här men en liten berättelse är ju alltid på plats
Var på ett ställe där det fanns Bubbelbad, undrade förstås vad detta kalas skulle kosta inkl sällskap i plurret.
Vi kom överens om en summa, och massagen som föregicks i samma rum tog sin början

Blev förstås väldigt upphetsad av massagen som i stort gick ut på att kåta upp mig, efter sisådär 20 min var karet uppfyllt och vi klev i båda
Vad som sedan hände kan ni säkert räkna ut, men jag kan bara säga PROVEA!!! Det är en upplevelse över det vanliga garanterat.
Citera
2014-05-14, 21:32
Medlem
Även jag måste skriva av mig av mitt senaste besök! Kommer in i salongen som jag besökt några ggr tidigare, i olika regi.
Damen som jag är ute efter reser sig upp när jag kommer in, skönt så slipper jag välja! Har blivit rimmad av henne tidigare på en annan salong så jag har mina aningar om vad komma skall.

Efter en bra och hård massage av hela baksidan så blir hon lite mer närgången! Vi kommer snabbt överens och hon ber mig ligga kvar på mage. Hon smörjer in min röv med lite tigerbalsam in mellan skinkorna och det börjar brinna, jävligt skön känsla.
Nu börjar ett riktigt jävla bra rim jobb, tungan är överallt men mest i röven. Hon glider lite fram o tillbaka på ryggen o sedan tillbaka till röven, även kuken får sitt!

Nu kommer även en vibrator fram som hon stryker över Ollon och kullor, den glider in i röven lite lätt! Efter vändning så suger hon på gummit o kliver på, rider som en tok både fram o bak vänd, bästa när hon sitter med ryggen mot mig, jag trycker in tummen i röven på henne, nu går det inte att hålla sig längre!!! Puhh ett av dom bättre besöken på senare tid!
Citera
2014-05-14, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Hejsan
Var ett tag sedan jag skrev någon rad här men en liten berättelse är ju alltid på plats
Var på ett ställe där det fanns Bubbelbad, undrade förstås vad detta kalas skulle kosta inkl sällskap i plurret.
Vi kom överens om en summa, och massagen som föregicks i samma rum tog sin början

Blev förstås väldigt upphetsad av massagen som i stort gick ut på att kåta upp mig, efter sisådär 20 min var karet uppfyllt och vi klev i båda
Vad som sedan hände kan ni säkert räkna ut, men jag kan bara säga PROVEA!!! Det är en upplevelse över det vanliga garanterat.

Lite mer detaljerat vill vi ju ha!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in