Okej, vi är fyra personer som ska ut ikväll och vi är inte så speciellt rika. Har skrivit upp oss på gästlistan på Magenta (har aldrig varit där, hur är priserna? Är det bra musik?), Ace och Victoria. Det man är lite rädd för är att alla ska ha gått all in på alla hjärtans dag så vartenda klubb är tom...
Ingen av oss gillar house, men i övrigt har vi lite blandad smak. Allt från 90talshits till indiepop till RnB.
Tips? (obs, öl är dyrt om det kostar mer än 60:- för en stor stark så inga svindyra ställen tack)
Jag och två kompisar ska på Avicii lördag den 1 mars. Vi tänkte eventuellt gå ut nånstans sen men vi har ingen aning om vart. Helst nån bar ganska centralt där man liksom kan sitta och snacka. Vi är två killar och en tjej, alla 18 år. Några tips?
Senast redigerad av daikirai 2014-02-15 kl. 22:01.
Jag och två kompisar ska på Avicii lördag den 1 mars. Vi tänkte eventuellt gå ut nånstans sen men vi har ingen aning om vart. Helst nån bar ganska centralt där man liksom kan sitta och snacka. Vi är två killar och en tjej, alla 18 år. Några tips?
Undrar samma sak jag med, nån som kan skriva alla 18+ nattklubbar vid norrmalm som är att rekommendera?
Har varit på Klubb Nymble på KTH och tyckte det var jäkligt bra musik där, men den klubben är inte så ofta och har drygt lång kö. Jag vill ut och dansa!
Sökes:
Flertalet dansgolv
Dansvänlig musik. Genre kvittar så länge DJn kan blanda bra och få folk att dansa natten igenom