2014-05-14, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wireless11
Känner du dig lättad nu när du vågat tala ut :P???

haha tala ut!?
nej det löste sig på plattan någon vecka senare, men det är alltid skönt när karma slår till...
Citera
2014-05-14, 20:05
Medlem
Deras mor dog för 3 dar sedan o idag var de dags för storebrodern. Svår tid för familjen

MR N
Citera
2014-05-14, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snirv
haha tala ut!?
nej det löste sig på plattan någon vecka senare, men det är alltid skönt när karma slår till...

som sagt 11 år var han då. Vad hade han gjort? snott ditt godis?
Citera
2014-05-14, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Jisses, vad var det 11 åringen gjorde då som var så hemskt?

det kan ha varit tidigare, jag rökte på den tiden så det kan ha varit 83-86..
Senast redigerad av snirv 2014-05-14 kl. 20:09.
Citera
2014-05-14, 20:06
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrNeilD
Deras mor dog för 3 dar sedan o idag var de dags för storebrodern. Svår tid för familjen

MR N

Hur är det med de tre bröderna, är de i samma kretsar som brodern?
Citera
2014-05-14, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrNeilD

MR N

Hur var Renés ekonomiska sits?
Citera
2014-05-14, 20:11
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
jag skrev bröderna men du kanske lider av selektiv läsförståelse.

Okej, så hans bröder var med också, då 14, 10 och 8 år.

Vill du inte istället berätta vad som hände?
Citera
2014-05-14, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wireless11
som sagt 11 år var han då. Vad hade han gjort? snott ditt godis?

Ja om det var rene vet jag inte, allt jag såg var en svart jättenäsa och ett par överdimensionerade läppar, han var fan inte 11 kan jag säga, snarare 15 eller 16...så hans storebror kanske...
Citera
2014-05-14, 20:22
Medlem
Baba.Sedos avatar
Citat:
Ja om det var rene vet jag inte, allt jag såg var en svart jättenäsa och ett par överdimensionerade läppar, han var fan inte 11 kan jag säga, snarare 15 eller 16...så hans storebror kanske...
Om du inte vet om det var rene, varför drar du upp nån random småbarns grej som inte har nåt att göra med tråden över huvud jävla taget?
Citera
2014-05-14, 20:23
Medlem
Citat:
Okej, så hans bröder var med också, då 14, 10 och 8 år.

Vill du inte istället berätta vad som hände?

jo det kan jag.

Vi kom med tunnelbanan och skulle till fritidsgården som låg vid torget, bredvid biografen.
Vi går längs perrongen mot uppgången när packet kommer traskandes på andra perrongen åt motsatt håll.
min kompis stör sig på att apan glor på han så ordväxling utbryter...där slutar det ...trodde jag..
drygt någon vecka senare kommer jag och mina kompisar gåendes på plattan där av en chans akofely horan hänger med sina vänner.
stort slagsmål utbryter, vi var väl 10-12 stycken och dem kanske 20-25.
min vän får en bowie kniv i ryggen som punkterar ena lungan, efter stort tumult flyr alla åt olika håll jag hamnar inne på pizza hut (som då låg bredvid SEB vid fontänen tror jag), vi barrikaderar dörren med deras möbler medans apans vänner står utanför och slår, sparkar och huggen med knivar mot dörren...polisen närmar sig och de flyr vilket vi också gör efter liten stunds rensande av bråte framför dörren......åkte hem ringde runt och fick höra att kompisen låg på akuten ...
Citera
2014-05-14, 20:30
Medlem
Citat:
Hur är det med de tre bröderna, är de i samma kretsar som brodern?
Jaoul* (*=i) sysslar me musik, P*us(*=i) avtjänar fängelsestraff, P*ul (*=a) jobbar inom byggbranschen o förlovade/gifte sig för inte så längesen. Tror ändå han fortfarande har lite affärer vid sidan om. Den äldsta brodern Fredr*ck (*=i) har blivit religiös o vänt om sitt liv totalt sist ja hörde men de va en lång tid sedan så om han glidit tillbaks till de gamla livet vet ja inte.

MR N
Citera
2014-05-14, 20:31
Medlem
Då har vi fått en redogörelse för Rene´s kriminella bana i unga år. Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in