2014-05-14, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Vissa uppdrag kan man ringa Lester och slippa snutarna, går inte på denna?

Vad är det då för mening med att spela missions om man ska "ringa bort" motståndet?
Citera
2014-05-14, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mousetrap
Vad är det då för mening med att spela missions om man ska "ringa bort" motståndet?
När någon tex har stora problem att bli av med dom när nästa del av uppdraget börjat och det sitter fem andra och väntar på personen. Istället för att ta självmord som man också slipper snuten men förlorar ett teamliv.
Också ett exempel är när någon dödar NPC där den gula cirkeln är, som gör att man startar uppdraget. Man kan få snuten efter sig innan uppdraget, helt onödigt.
Citera
2014-05-14, 18:38
Medlem
Necrofilis avatar
Fan vad trevligt med nya uppdrag, blir nog att lira en sväng ikväll.
Citera
2014-05-14, 18:40
Bannlyst
Hände mig en skum sak nyss. Två olika personer förstörde två olika bilar av mig och jag fick stå för försäkringen...Är det en ändring dom gjort i updaten?
Citera
2014-05-14, 18:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MarkHunt
Hände mig en skum sak nyss. Två olika personer förstörde två olika bilar av mig och jag fick stå för försäkringen...Är det en ändring dom gjort i updaten?

Låg levlade ? Förmodligen utan cash ...
Citera
2014-05-14, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
När någon tex har stora problem att bli av med dom när nästa del av uppdraget börjat och det sitter fem andra och väntar på personen. Istället för att ta självmord som man också slipper snuten men förlorar ett teamliv.
Också ett exempel är när någon dödar NPC där den gula cirkeln är, som gör att man startar uppdraget. Man kan få snuten efter sig innan uppdraget, helt onödigt.

Skulle vara om man lirar med något idiotiskt noob som förstör, men kicka helveten så fort ni ser att någon inte kan lira ordentligt!
Citera
2014-05-14, 18:59
Medlem
Citat:
Skulle vara om man lirar med något idiotiskt noob som förstör, men kicka helveten så fort ni ser att någon inte kan lira ordentligt!
Alla har vi varit nybörjare.
Citera
2014-05-14, 19:05
Bannlyst
Citat:
Jag skulle vilja att man kan starta NO COP Sessions där man kan få röja loss i freemode utan att behöva ha dom där jävla snutarna hängande över axeln hela tiden.

Det kan vara väldigt roligt att vara två gäng som kör mot varandra i freemode men snutarna ställer till det hela tiden....

Någon mer som tycker som jag?
Jo håller med och kanske även ett mellan läge, att dom bara rycker ut när NPC er kommer till skada.

/D
Citera
2014-05-14, 19:06
Medlem
Danielsantanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Fan vad trevligt med nya uppdrag, blir nog att lira en sväng ikväll.

Samma här, som jag har längtat!
Citera
2014-05-14, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MarkHunt
Antingen inga pengar eller så beror det på hur de gick till väga. Det går även förstöra din bil utan att få bad sport, så vakta den väl. Vet du att du ställt den olämplig och är på annan ort, ring efter den till ett mera lugnt område.

/D
Citera
2014-05-14, 19:27
Medlem
mrgangster655s avatar
har heist släppts kan man planera bank rån nu eller?
Citera
2014-05-14, 19:41
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrgangster655
har heist släppts kan man planera bank rån nu eller?
Nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in