2014-05-14, 18:54
Medlem
Lalajlajs avatar
Vem är det han har haft ihjäl?

Citat:
Bland annat är han dömd för vållande till annans död, övergrepp i rättssak, grovt rån samt misshandel vid ett flertal tillfällen.
Citera
2014-05-14, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomVartMedEttTag
Det här är intressant. Javisst, det är i Sthlm city, men det är just adressen som blir riktigt intressant i sammanhanget.

Det här handlar om vilka som sitter "över". Statuerat exempel, "jävlas inte med oss-grej" Ingen pundargrej, absolut inte alls, det är min små ord..

Eftersom det redan diskuterats om eventuella kopplingar med Lexbase m.m. kan jag bjuda på lite info som kopplar Lexbase ordf. M*gnus Grö*dal till företagen på adressen Kungsgatan 50 - för de som nu vill spinna vidare i den riktningen.

Mobillån ApS Danmark där har Grön*al varit aktiv tillsammans med ledningen för Guldbrev m.m. (sök t.ex. efter Gröndal i texten)

http://www.biq.dk/newsletters/348

(finns fler, kolla t.ex. danska företagsdatabaser). Oavsett vilket och vem som är inblandad vidhåller jag att adressen Kungsgatan 50 är helt "fel" adress för BO att hittas på - han borde inte dyka upp där...
Senast redigerad av TheKeymaker 2014-05-14 kl. 19:03.
Citera
2014-05-14, 19:00
Medlem
Någon som vet mer om efterspelet till postrånet? Hur gick det för de två killarna som lättade på sina hjärtan så att samtliga fick skaka galler?

Pengarna från rånet skulle väl bland annat gå till att "klippa" Suyar Gurbuz. Jag vet inte hur kul ens tid på anstalt blir efter det kommit fram?
Citera
2014-05-14, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Mkt gammal bild men är det verkligen Rene på den, minns att jag sett bilder utan den stora näsan o läpparna. Har han opererat sig ala M Jackson senaste åren?

https://www.youtube.com/watch?v=-f33_j84qQQ&feature=kp
Lite färskare rörliga bilder dock säkert mer än 10 år gamla… Svarta killen till höger om "Big Fred"(det går inte att missa vem det är) vid 3:00 in i klippet. Bröderna A låg väl till stor del bakom backningen av Ken under de tidigare åren av hans karriär.
Senast redigerad av kingofstyle 2014-05-14 kl. 19:31.
Citera
2014-05-14, 19:37
Medlem
Baertlings avatar
Börjar det inte bli ett antal av de som misstänkts för inblandning i Arlandarånet som dött en onaturlig och förtida död? Eller det kanske iofs är normalt i den branschen...
Citera
2014-05-14, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baertling
Börjar det inte bli ett antal av de som misstänkts för inblandning i Arlandarånet som dött en onaturlig och förtida död? Eller det kanske iofs är normalt i den branschen...

Det är nog en normal yrkessjukdom i den branschen
Citera
2014-05-14, 19:42
Medlem
Skönt att en av bröderna Akofely har tagis av daga, hatar de där fula jävla hororna sen första incidenten på perrongen i Vällingby 1986...

Edit ´: ser att hans retarderade lillebror bad för sin bror redan den 10:e maj på twitter...

https://twitter.com/Finessiklass
Senast redigerad av snirv 2014-05-14 kl. 20:00.
Citera
2014-05-14, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snirv
Skönt att en av bröderna Akofely har tagis av daga, hatar de där fula jävla Vällingby hororna sen första incidenten på perrongen i Vällingby 1986...

Känner du dig lättad nu när du vågat tala ut :P???
Citera
2014-05-14, 19:50
Medlem
Vad är det för avskrädes föräldrar som avlat denna samling kriminella negrer Akofely? Snart går stollhelvetet Stakset igång på twitter om "broschor" som dött!
Citera
2014-05-14, 19:52
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Skönt att en av bröderna Akofely har tagis av daga, hatar de där fula jävla Vällingby hororna sen första incidenten på perrongen i Vällingby 1986...

Jisses, vad var det 11 åringen gjorde då som var så hemskt?
Citera
2014-05-14, 19:57
Medlem
Citat:

Vad hände på perrongen i Vällingby?
Citera
2014-05-14, 19:59
Medlem
duqus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheKeymaker
Eftersom det redan diskuterats om eventuella kopplingar med Lexbase m.m. kan jag bjuda på lite info som kopplar Lexbase ordf. M*gnus Grö*dal till företagen på adressen Kungsgatan 50 - för de som nu vill spinna vidare i den riktningen.

Mobillån ApS Danmark där har Grön*al varit aktiv tillsammans med ledningen för Guldbrev m.m. (sök t.ex. efter Gröndal i texten)

http://www.biq.dk/newsletters/348

(finns fler, kolla t.ex. danska företagsdatabaser). Oavsett vilket och vem som är inblandad vidhåller jag att adressen Kungsgatan 50 är helt "fel" adress för BO att hittas på - han borde inte dyka upp där...

Tror att Häger-röran uppkom iom att Gröndal figurerar igen, som "just nu" är ordförande i Lexbase. Det som ger lite aha är att Arlanda-rånet aldrig kunde ha genomförts - om inte killarna fått tips om transporten, vilket polisen sen länge hintat om att en person på Securitas mot en "tipspeng" på 5mkr, gav dom alla detaljerna, men aldrig kunnat bevisa detaljerna, även här luktar det Gröndal.

Det finns fler intressanta personer på adressen, här får ni ett sammandrag på firmorna där:
http://www.allabolag.se/where/kungsgatan_50_111_35_Stockholm/page/1

Så B.O kan ha dykt upp där för något möte i att få loss en del rånpengar som placerats någonstans, vad jag har sett så var inte han den golare som satte dit dom andra pga arlanda-grejen, då bör han ha varit en högriskare för någon skummis högre upp som velat bli av med en som vetat för mycket men inte golat än, det känns som killen blev ditlurad av någon som kunde lokalerna i detalj. Jag har för mig att det fanns en intern spiraltrappa när det tidigare var Chaplins bar, och killen hittades i trapphuset på plan 1, kan ju ge en ledtråd....
Senast redigerad av duqu 2014-05-14 kl. 20:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in