Citat:
Ursprungligen postat av
hushlittledarling
Ingen tänker på offren här.
Jag fick idag reklam från SD och blev fan illamående och kände mig halvt våldtagen.
Två extremt fula människor på framsidan; "Vanligt folk i EU".
Flera tankar som slår mig är. Måste man vara ful för att vara vanligt folk.
Ska vi verkligen skicka ner Vanligt folk ner till några av de viktigaste uppgifterna för vår värld?
Ska SD kräva att "Vanligt folk" också ska spela i fotbolls-laget, vara advokater fast de inte kan.
jag förstår att vanliga hederliga svenska brevbärare inte vill lämna ut skit och falsk propaganda.
Det ryktas om att det är SD som ligger bakom vågen av tiggare för kunna peka konkret på hur "illa det är". Vem vill ställa upp på sån skit.
Förstår att Brevbärarna riskerar sina liv när de lämnar skit i brevlådorna, folk blir upprörda och de kan utsättas för hot.
Nu är det nog dags att nyktra till tror jag!
Du är inget jävla offer för att du får hem något i brevlådan, ok att du kanske inte sympatiserar med SD men du har ingen som helst anledning att känna dig våldtagen, som du kallar det. Sen är ditt argument om vanligt folk helt uppåt väggarna dåligt, ja, det spelar "vanligt folk" i landslaget och ja, det är "vanliga människor" som är advokater, det enda som gör att inte vem som helst kan vara det är att man i fotbollsspelarens fall måste ha talang och i advokatens fall att man måste ha rätt utbildning. Så ifall man vill bli något av dessa måste man alltså ha talang för det samt lägga ner en massa tid på det, precis som med allt annat. Eller gör du skillnad på människor nu, det trodde jag inte man gjorde inom vänstern? Även fast ni bevisar detta gång på gång. Ser gärna en källa på det fetade
"Brevbärarna riskerar sina liv", va? "Upprörda och utsättas för hot", det skulle väl vara av folk som dig då, vilket betyder att du indirekt säger att ni vänstertokar utgör en fara för brevbärarna
Som sagt, ta det lugnt med spriten, du sluddrar!