2014-05-14, 16:51
Medlem
Avva66s avatar
Jag fick valsedlar från SD idag, 5st. De kom i SD:s vanliga diskreta kuvert, och avsändare i hörnet. Jag fick även 2 till i ett reklamkuvert.

Jag ska lägga ut resten i fikarummet på jobbet.

Citat:
Ursprungligen postat av SlumNex
fick reklamen här insvept i ett Nordpost papper.

men de övriga på posten bör bli varnade och sparkas för detta trams ska de inte hålla på med.
det finns gott om arbetslöst folk som kan ta deras platser och göra ett bättre jobb om det inte passar.

brevbärare har inte ett skit med vad dom ska dela ut.
Lika för mej, men de heter PostNord och ingenting annat.
Senast redigerad av Avva66 2014-05-14 kl. 16:59.
Citera
2014-05-14, 16:54
Avslutad
Dessa brevbärare måste sparkas omedelbart. Kan inte ingå i brevbärarens roll att aktivt förstöra demokratin
Citera
2014-05-14, 17:06
Medlem
hushlittledarlings avatar
Ingen tänker på offren här.

Jag fick idag reklam från SD och blev fan illamående och kände mig halvt våldtagen.

Två extremt fula människor på framsidan; "Vanligt folk i EU".

Flera tankar som slår mig är. Måste man vara ful för att vara vanligt folk.
Ska vi verkligen skicka ner Vanligt folk ner till några av de viktigaste uppgifterna för vår värld?
Ska SD kräva att "Vanligt folk" också ska spela i fotbolls-laget, vara advokater fast de inte kan.

jag förstår att vanliga hederliga svenska brevbärare inte vill lämna ut skit och falsk propaganda.

Det ryktas om att det är SD som ligger bakom vågen av tiggare för kunna peka konkret på hur "illa det är". Vem vill ställa upp på sån skit.

Förstår att Brevbärarna riskerar sina liv när de lämnar skit i brevlådorna, folk blir upprörda och de kan utsättas för hot.
Citera
2014-05-14, 17:09
Medlem
Neroxxs avatar
Brevbärare som gör detta begår tjänstefel och bör få sparken alt någon annan vedergällning.
Testa ifall du som jobbar i butik kastar alla produkter från felix för att du inte gillar dem, skulle du får vara kvar på jobbet tror du?

Funkar ju även att man har en "Nej till reklam skylt" ifall man nu inte gillar reklam.
Citera
2014-05-14, 17:09
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Det ryktas om att det är SD som ligger bakom vågen av tiggare för kunna peka konkret på hur "illa det är". Vem vill ställa upp på sån skit.

Men käften!!!11 Du förstör ju allting!

För övrigt skönt att du hämtat dig, FB vore inte sig likt utan ditt ordbajsande sida upp och sida ner. Så jäkla gött att du kan spy ut några ord där du står inlåst på toan och gråter. Styrkekram!
Citera
2014-05-14, 17:11
Bannlyst
Jag gjorde så som de uppmanade på Facebook och returnerar reklamen för att SD ska bli lite fattigare, fick kuvertet idag och returnerade det, nu väntar jag bara på alla andra partiers reklam för att göra detsamma
Citera
2014-05-14, 17:14
Medlem
KickAss-1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Ingen tänker på offren här.

Jag fick idag reklam från SD och blev fan illamående och kände mig halvt våldtagen.

Två extremt fula människor på framsidan; "Vanligt folk i EU".

Flera tankar som slår mig är. Måste man vara ful för att vara vanligt folk.
Ska vi verkligen skicka ner Vanligt folk ner till några av de viktigaste uppgifterna för vår värld?
Ska SD kräva att "Vanligt folk" också ska spela i fotbolls-laget, vara advokater fast de inte kan.

jag förstår att vanliga hederliga svenska brevbärare inte vill lämna ut skit och falsk propaganda.

Förstår att Brevbärarna riskerar sina liv när de lämnar skit i brevlådorna, folk blir upprörda och de kan utsättas för hot.

Nu är det nog dags att nyktra till tror jag!

Du är inget jävla offer för att du får hem något i brevlådan, ok att du kanske inte sympatiserar med SD men du har ingen som helst anledning att känna dig våldtagen, som du kallar det. Sen är ditt argument om vanligt folk helt uppåt väggarna dåligt, ja, det spelar "vanligt folk" i landslaget och ja, det är "vanliga människor" som är advokater, det enda som gör att inte vem som helst kan vara det är att man i fotbollsspelarens fall måste ha talang och i advokatens fall att man måste ha rätt utbildning. Så ifall man vill bli något av dessa måste man alltså ha talang för det samt lägga ner en massa tid på det, precis som med allt annat. Eller gör du skillnad på människor nu, det trodde jag inte man gjorde inom vänstern? Även fast ni bevisar detta gång på gång. Ser gärna en källa på det fetade

"Brevbärarna riskerar sina liv", va? "Upprörda och utsättas för hot", det skulle väl vara av folk som dig då, vilket betyder att du indirekt säger att ni vänstertokar utgör en fara för brevbärarna

Som sagt, ta det lugnt med spriten, du sluddrar!
Citera
2014-05-14, 17:14
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Applejacks
Jag gjorde så som de uppmanade på Facebook och returnerar reklamen för att SD ska bli lite fattigare, fick kuvertet idag och returnerade det, nu väntar jag bara på alla andra partiers reklam för att göra detsamma
Du, liksom alla andra dumvänster har tydligen inte begripigt, att SD inte alls måste
lösa ut några brev. Varför skulle de behöva göra det?
Citera
2014-05-14, 17:16
Medlem
Fick deras kuvert idag och det var ett papper runt om som det stod "Postnord" på. Tråkigt att de inte kan skicka bara kuvert, men då kommer det väl aldrig fram.
Citera
2014-05-14, 17:17
Medlem
musttomtes avatar
Dom satsar högt i livet och är helt hjärndöda "Brevbärare mot rasism" usch.. ännu en gång blir det 1-0 till SD.

http://www.friatider.se/expressen-profil-hyllar-brevb-rare-som-v-grar-dela-ut-sd-valsedlar

Läs på om SD och det passar inte att vara rasist där eller nazist.

STOLT: Expressens Katerina Janouch säger sig vara "stolt" över brevbärare som slänger bort Sverigedemokraternas valsedlar. Det vore fint med en halshuggning live, egentligen.
Citera
2014-05-14, 17:19
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g3n3ral
Fick deras kuvert idag och det var ett papper runt om som det stod "Postnord" på. Tråkigt att de inte kan skicka bara kuvert, men då kommer det väl aldrig fram.
PostNord är "Posten" Det var samma sak för mej.
Men jag är också undrande över varför de gjorde så.
Citera
2014-05-14, 17:22
Medlem
HowWeLaugheds avatar
Är det bara jag som är så förbannat trött på alla dessa mesar som "mår dåligt" "inte känner sig välkomna" etc.
Vad är det för människor egentligen som är så syltryggade, eller är det bara ett nytt språkbruk och en ny taktik vänstern anammat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in