2014-05-13, 23:53
Medlem
gangleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterknuda
Måste ni va här o pkisera alla kommentarer som är naturligt på reela sidor som fback.

Om du får vara en tönt på internet som bara kan lysa upp din egen existens genom att skylla din olycka på andra får vi andra kalla dig och dina miffokompisar töntar, helt enligt din egen logik. Vi får till och med gå längre och säga att du skriver som om det bästa av dig rann ner för din mammas lår. Don't dish it if you can't take it.
Citera
2014-05-13, 23:53
Medlem
lindblomsgröns avatar
blir jätterädd när yngre dör, hjärtstopp, infarkt hjärna hjärta, läskigt. Man vet aldrig hur länge man klarar sig
Citera
2014-05-13, 23:55
Medlem
Alaroums avatar
Olycka enligt uppgifter till SVT

http://www.svt.se/kultur/oscarsvinnaren-malik-bendjelloul-ar-dod
Citera
2014-05-13, 23:55
Medlem
Doktordonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Är dödsorsaken känd?
Gissar på cancer eller självmord.
Nej än så länge okänd dödsorsak. Att kändisskap kan vara tungt att bära är nog inte okänt faktum men jag gissar på någon slags sjukdom. Kan ju vara brustet blodkärl i hjärnan, det kan hända även relativt unga personer även om det är ovanligt.
Citera
2014-05-13, 23:56
Medlem
santamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aristaeus
Jag sörjer mer för dig än för Malik.

Jag kommer att sörja människan Malik Bendjelloul, men jag kommer att sörja avsaknaden av mänsklighet hos dig än mer.

Du dränker mig i sorg.
En kompis eller sörjer du alla som dör?

Killen lyckades iallafall få en oscar för en fake-film, stort!
Citera
2014-05-13, 23:57
Medlem
Det var rejält blodigt på spåret i Solna idag. Det är Solnapolisen som berättar att han hittats död. Ingenstans skriver media något om att han hittats i hemmet. Vi får väl se vad som kommer fram...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alaroum
Olycka enligt uppgifter till SVT

http://www.svt.se/kultur/oscarsvinnaren-malik-bendjelloul-ar-dod

Då lutar det väl åt t-banan isåfall.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön
blir jätterädd när yngre dör, hjärtstopp, infarkt hjärna hjärta, läskigt. Man vet aldrig hur länge man klarar sig

Hjärnstopp verkar vara hyfsat vanligt också, inser man när man läser några av idiotkommentarerna här i tråden.
Citera
2014-05-13, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bondbrud
Stadshagen ligger på Kungsholmen, inte i Solna.

Stadshagen, var det där MB bodde? Ser ut som om hans lägenhet ligger på den delen av Kungsholmen.

I tråden har Solna-polisen nämnts - om det var någon pålitlig uppgift har jag ingen aning om.
Citera
2014-05-14, 00:01
Medlem
Verkar va många här som är glada att han är död, tror dock inte att nån av er visste vem han va innan ni googlade namnet. Kanske beror det på att så många uttrycker sin saknad över honom men ingen kommer sakna er när ni dör ..
Citera
2014-05-14, 00:02
Medlem
Bondbruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Stadshagen, var det där MB bodde? Ser ut som om hans lägenhet ligger på den delen av Kungsholmen.

I tråden har Solna-polisen nämnts - om det var någon pålitlig uppgift har jag ingen aning om.
Ser ut och vara området runt St:Erik.
Citera
2014-05-14, 00:03
Medlem
Vem är han och vad har han gjort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in