2014-05-13, 23:11
Medlem
Spekulationer om att han ska tagit självmord i tunnelbanan tycker jag kan upphöra. Han hittades hemma av polisen.
Citera
2014-05-13, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikkeerlandsson
Vilken tid var detta?

Runt 5-tiden i eftermiddags...
Citera
2014-05-13, 23:12
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob X
Hm, var det därför tunnelbanestationen Solna Centrum var avstängd och trafiken låg nere på blå linjen?
Tragiskt, oavsett.

Nja, tyckte att jag hörde på Expressens livesändning att han hittats i sitt hem.

http://www.expressen.se/nyheter/oscarbelonade-malik-bendjelloul-ar-dod/

Trist på en så ung person. Vi går miste om en stor, svensk filmskapare. Searching for sugar man var verkligen fantastisk.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trettiofem
"inget brott ligger bakom."

Skönt. Inte narkotikabrott då alltså. Helt naturligt dödsfall.
Citera
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thatsnotmyname
Detta var väldigt oväntat! Självmord låter märkligt. Vafan, snubben vann en Oscar förra året och har världens jävla karriär framför sig.

Spelar ingen roll om du är rik, snygg, känd eller framgångsrik.
Det är ingen skillnad.

Eller jo - jag TROR att kända människor procentuellt mår sämre i i större utsträckning än vanliga "Svenssons".
Skulle inte förvåna mig om dom är överrepresenterad i just självmord.

Ps.
Säger inte att Malik tog sitt liv.
Citera
Medlem
RIP...
lär ha varit svårt att anpassa sig till det nya livet efter en oscar.
Stackars familj
Citera
2014-05-13, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Nja, tyckte att jag hörde på Expressens livesändning att han hittats i sitt hem.

Trist på en så ung person. Vi går miste om en stor, svensk filmskapare. Searching for sugar man var verkligen fantastisk.

Allt konstigt då det var solna polisen som hittade honom. Kan det vara så?
Citera
2014-05-13, 23:14
Medlem
Månsans avatar
Trist att det inte blir nån mer film av snubben. Sugar man var högsta klass.
Självmord lägger jag min insats på, tycker formuleringarna i media pekar åt det hållet.

I och för sig ser han rätt klen och sjuklig ut på de senare bilderna, men det kan ju vara ett resultat av depression, dåligt mående.
Citera
2014-05-13, 23:14
Medlem
Mr.Allans avatar
Väldigt tragiskt på alla sätt och vis. Hoppas att familjen får lite andrum från alla journalister.
Senast redigerad av Mr.Allan 2014-05-13 kl. 23:23.
Citera
2014-05-13, 23:16
Medlem
Skidaddles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Att hans bror inte berättar dödsorsaken kan vara ett tecken på att det handlar om självmord. Om det varit sjukdom, hjärtattack eller liknande hade han eventuellt sagt det och på så sätt undvikit spekulation.

Jag tyckte han såg väldigt smal och undernärd ut på bild dom senaste åren. Jag funderade på om han hade varit sjuklig, han såg helt enkelt inte frisk ut. Cancer eller hiv, trodde jag. Men det är väl ingen som dör i aids nuförtiden? Men om så vore så skulle nog familjen inte gå ut med det, och dessutom vilja bli lämnade i fred.
Citera
2014-05-13, 23:17
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Varför nämner ingen överdos? Verkar ju vara ett poppis sätt att avlida på bland kulturpersonligheter.
....................
Riktigt tråkigt. Man undrar ju vad som hänt?

Verkligen tråkigt! alltid lite extra sorgligt när en ung talang går vidare.

Angående självmordsteori så kan man nog få sig en skaplig prestationsångest efter att ha dragit bollen rätt i krysset och gjort sig förtjänt av en Oskar i så ung ålder!?

Annars Så tippar jag på H, filmen går en smula i den tonen tycker jag, "sugar" betyder väl till och med H? "sugarman"=H langare.

VIF!
Citera
2014-05-13, 23:22
Medlem
Kan det inte vara så att han tog sitt liv efter att Paul Walker dog, då det blev en Skådespelare mindre för honom att spela in?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in