2014-05-13, 23:07
Medlem
"inget brott ligger bakom."

http://www.expressen.se/nyheter/oscarbelonade-malik-bendjelloul-ar-dod/
Citera
Medlem
redcollars avatar
Fy satan vad tragiskt. Jag blev uppriktligen ledsen när jag läste detta Vila i frid Malik.
Citera
Medlem
Kan det vara därför blå linjes tunnelbanan stod stilla över en timma idag pga. "Olyckshändelse" vid Stadshagen?:-/
Citera
2014-05-13, 23:08
Medlem
På expressen.se står det att de inte misstänker något brott. Så olycka eller självmord?

http://www.expressen.se/nyheter/oscarbelonade-malik-bendjelloul-ar-dod/
Citera
Medlem
OD låter troligt. Hybris kommer först, sen kommer sprutan.

Iaf Mycket tragiskt och oväntat. =(
Citera
Medlem
Hm, var det därför tunnelbanestationen Solna Centrum var avstängd och trafiken låg nere på blå linjen?
Tragiskt, oavsett.
Citera
Medlem
Att hans bror inte berättar dödsorsaken kan vara ett tecken på att det handlar om självmord. Om det varit sjukdom, hjärtattack eller liknande hade han eventuellt sagt det och på så sätt undvikit spekulation.

Tragiskt för hans familj givetvis. Inte ens 40 år fyllda.

Också trist att inte få ta del av något mer verk från honom, Searching for Sugarman var ju en filmdebut som hette duga. En Oscar skojar du inte bort.
Citera
2014-05-13, 23:10
Medlem
vators avatar
Alltid jävligt tragiskt när unga människor dör. Så mycket liv de har kvar egentligen. RIP.
Citera
Medlem
MorganGrimess avatar
Sjukt tragiskt. Överdos eller självmord, antar jag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojje-86
Kan det vara därför blå linjes tunnelbanan stod stilla över en timma idag pga. "Olyckshändelse" vid Stadshagen?:-/

Vilken tid var detta?
Citera
2014-05-13, 23:11
Medlem
Orwellians avatar
Nämen vafan. Chockerande och sjukt trist att höra. Någon som vet om han jobbade på något nytt? (Har inte tillgång till imdb f.t)

Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Varför nämner ingen överdos? Verkar ju vara ett poppis sätt att avlida på bland kulturpersonligheter.
....................
Riktigt tråkigt. Man undrar ju vad som hänt?

Min första tanke också. Ska dock tilläggas att jag inte vet något om honom som person, utan det är enbart förutfattade meningar.
Citera
2014-05-13, 23:11
Medlem
Tragiskt.

Det står att familjen önskar bli lämnad ifred och det med plötsligt dödsfall talar för ett självmord. Konstnärer är väl lite sköra, kanske har han historik av att vara nedstämd och deprimerad.

Är det ingen som har lite insidekoll i familjen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in