Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-05-13, 17:54
Medlem
Alan.Shores avatar
Haha gotet kommer sitta och göra väldigt mycket research på hans bögporrskarriär... Men Fuck Bögar!
Citera
2014-05-13, 17:55
Medlem
TheShapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gotet
Det är han inte! Han satt bara inne på den här kunskapen om "allas" vår Peter north.

Blev ni inte lite nyfikna på varandra då? Kanske bara kramas lite, och se om något händer "där nere"?
Citera
2014-05-13, 17:59
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheShape
Blev ni inte lite nyfikna på varandra då? Kanske bara kramas lite, och se om något händer "där nere"?

Du gillar säkert Peter north´s bögerier! Men nu har vi fått sanningen och nu blir det BOJKOTT av honom boys! Vilka är med?
Citera
2014-05-13, 18:03
Medlem
TheShapes avatar
Citat:
Du gillar säkert Peter north´s bögerier! Men nu har vi fått sanningen och nu blir det BOJKOTT av honom boys! Vilka är med?

Försök inte slingra dig nu. Du "genomled" trots allt två(!) videoklipp med honom. Blev ni upprörda efteråt, osäker på vad ni skulle göra med era känslor? Mycket ögonkontakt?
Citera
2014-05-13, 18:05
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheShape
Försök inte slingra dig nu. Du "genomled" trots allt två(!) videoklipp med honom. Blev ni upprörda efteråt, osäker på vad ni skulle göra med era känslor? Mycket ögonkontakt?

Du verkar ha mycket erfarenhet av ämnet. Säkert en gammal fan av Matt ramsey
Citera
2014-05-13, 18:12
Medlem
Awa92s avatar
Citat:
Ha ha sure FUCK bögar!

Tycker du ska fråga bögarna ifråga om de vill ha sex med dig först men det kanske bara är jag..

Mvh
Citera
2014-05-13, 18:19
Medlem
tardudenipruttens avatar
detta hade jag ingen aning om att han hade gjort bögporr, förmodligen fick han en bra peng för att ta den i prutten.
Citera
2014-05-13, 18:22
Medlem
Slottsherres avatar
Vem fan bryr sig om den manlige påsättaren och vad han har för sig?
Verkar onekligen lite bögigt
Citera
2014-05-13, 18:36
Medlem
gotets avatar
Äntligen tillbaka till ämnet. Man vill inte titta på nån gammal bög när man skall roa sig några minuter
Citera
2014-05-13, 18:37
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tardudeniprutten
detta hade jag ingen aning om att han hade gjort bögporr, förmodligen fick han en bra peng för att ta den i prutten.

Bra att sanningen sprids Nu är det bara att bojkotta honom min vän.
Citera
2014-05-13, 18:38
Medlem
Drinkycrows avatar
Peter North gick över till straightporr för att han tänder så mycket på alla "straighta" män som kollar på honom lägga sats efter sats till de tillslut alla förvandlas till bögar!

Nejmen allvarligt, vem fan bryr sig? Är Peter North din idol eller nåt? Om han vill ta den i röven för pengar får han väl göra det, det är inte HANS fel att DU kollar. Jag avstår
Citera
2014-05-13, 18:41
Medlem
gotets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Peter North gick över till straightporr för att han tänder så mycket på alla "straighta" män som kollar på honom lägga sats efter sats till de tillslut alla förvandlas till bögar!

Nejmen allvarligt, vem fan bryr sig? Är Peter North din idol eller nåt? Om han vill ta den i röven för pengar får han väl göra det, det är inte HANS fel att DU kollar. Jag avstår
Bra! Nu avstår vi från den fan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in