Citat:
Ursprungligen postat av
Mezzuploveit
Ok ska ta det lugnt då
Läst att flera säger som du att den positiva effekten kommer efter ett tag. Fuskade idag och tog 75x2 och har varit lite yr och känts som jag har bomull i huvudet, frånvarande. Ska återgå till 50x2 imorgon och följa det du och läkaren säger. Dock verkar läkaren negativ till att jag ska behöva ta högre doser som det står att man ska ta i fass 150-300mg.Orolig för att hon inte ska låta mif gå upp i dos om jag behöver det. 225x2 låter mycket. Känner du dig normal fast fri från ångest och ev smärta?
Försök att inte tänka och oroa dig så mycket över det hela. Låt det ta sin tid och försök "snöa" in dig lite på nåt annat ett tag så kommer du få effekt tids nog av den. Hur ser ditt upptrappningsschema ut nu?
Själv snöade jag in mig på en virtuell värld när det vart för jobbigt för mig och det hjälpte mig stå ut med alla mina smärtor och skit. Det kan jag rekommendera om du behöver slå dö på lite ångestfylld tid.
Jag känner mig ganska så normal, upplever inga biverkningar av Lyrican i varje fall. Maxdos tror jag är 600 mg och det är inget man ska sikta in sig på, var glad om den hjälper på så låg dos som möjligt.