Citat:
Ursprungligen postat av
RexNemorensis
För alla någorlunda bildade, intelligenta, klarsynta och nationalistiskt sinnade svenskar har det stor betydelse.
Ja, och hur viktig är denna väljargrupp för Svenskarnas Parti, när "
99% av Sveriges befolkning i vissa eller flera avseenden är idioter"?
Om vi antar att partiet skulle komma fram till samma slutsats som du, Europeisch, Gyllene Gryning m fl har gjort, skulle detta innebära massvis med problem för partiet, t ex att Motgiftsprojektet med Ukrainafrivilliga kraftigt skulle behöva revideras och folk skulle kräva ännu fler förklaringar, o s v. Du kan nog själv räkna ut betydligt fler negativa konsekvenser av ett utspel med andemeningen att "
Vi är ledsna att vi gjorde helt fel analys och stödde NWO, judarna och fan och hans moster, men nu är vi på rätt kurs igen. Förlåt oss!" än vad jag kan.
Jag förstår liksom inte vad syftet är, med att vara så besatt vid denna fråga, när Svenskarnas Parti inte alls kan påverka situationen. Om partiet satt i riksdagen: självklart skulle man då vara tvungen att ta ställning i frågan, eftersom det är ens plikt att påverka det man kan. Ukraina-konflikten ligger dock bortom partiets såväl som dina händer.
Citat:
Vad är det för larv med att det ska mailas och hållas på hela tiden?
För att det endast finns två svenskpartister här på forumet som har rätt att uttala sig å partiets vägnar, varav en redan har sagt vad han tycker om Ukraina-konflikten i Radio Framåt.
Citat:
Nästan alla andra politiska aktörer bemöter kritik som framkommer i t.ex. media.
Ja, och Motgift (som officiellt inte är en del av SvP, men i praktiken fungerar som SvP:s radio, och som är ett mycket framgångsrikt projekt) har flera gånger diskuterat detta och tagit upp mycket av den problematik som diskuteras här på FB. I avsnitt 14 blev antagligen du, i egen hög majestätlig person (ej ironi), omdiskuterad i mycket negativa ordalag (av Andreas Carlsson).
Citat:
]Jag förutsätter att du är ironisk och raljerande men tyvärr så tror jag inte att de kommer att lyssna på "baggebo1", som uppenbart besitter en briljant expertis i ämnet "att förstå hur världen fungerar". Det är bara en liten klick med människor i Sverige som besitter denna briljanta expertis.
Och Baggebo är definitivt inte en av dem så jag förstår inte varför han spelar Allan-Ballan.