Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-05-11, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av briska
Tycker ni han gör en bra intervju? Ni är väl samma människor som hyllade Robin Olsén.

Det var en helt ok intervju. Sluta tramsa.
Citera
2014-05-11, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
Det där är nonsens. I ett svenskt och nordiskt rättviseperspektiv är man såklart emot avlyssning, övervakning och spionage och annat men i verkligheten så är det helt nödvändigt - även i ett framtida nationalistiskt Sverige. Man måste bevaka politiska grupper som är eller potentiellt kan bli subversiva och skadliga.

Du menar som oss då? Vi är ju ett direkt hot mot det nuvarande systemet.

Citat:
I alla samhällen. Så länge folket uppfattar att staten gör gott (som i NS-Tyskland eller i 40-talets Sverige) så kan staten bevisligen syssla med sådant som idag uppfattas som otäckt av den kulturmarxistiska pöbeln.

Så om medias hjärntvätt får folket att uppfatta det staten gör mot oss som gott så är det ok?

Citat:
Jag tror ingen direkt förfasades över massteriliseringar eller avrättningar av subversiva kommunister på den tiden.

Nu tror jag iof inte att steriliseringarna var så pass omfattande, mellan 1933 och 1939 så var det väl in te mer än 300-400 tyskar som steriliserades och därefter så minskade antalet radikalt då många läkare inkallades till armén. Vilka kommunister ska ha avrättats? Mig veterligen så avrättades ingen enkom för att denne var kommunist, däremot så kunde man hamna i koncentrationsläger men detta var en radikalt annorlunda upplevelse än under krigets senare år.
Citera
2014-05-11, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skoll
Du menar som oss då? Vi är ju ett direkt hot mot det nuvarande systemet.

Så om medias hjärntvätt får folket att uppfatta det staten gör mot oss som gott så är det ok?

Nu tror jag iof inte att steriliseringarna var så pass omfattande, mellan 1933 och 1939 så var det väl in te mer än 300-400 tyskar som steriliserades och därefter så minskade antalet radikalt då många läkare inkallades till armén. Vilka kommunister ska ha avrättats? Mig veterligen så avrättades ingen enkom för att denne var kommunist, däremot så kunde man hamna i koncentrationsläger men detta var en radikalt annorlunda upplevelse än under krigets senare år.

Jag uppfattade det som att Söderman inte ville ha någon bevakning eller avlyssning i ett framtida nationalistiskt Sverige. Det var främst det jag vände mig emot då jag anser att det är naivt.
Citera
2014-05-11, 18:53
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Med tanke på de gener du föredrar istället så är det nog du som är degenererad med tanke på hur pass låg den generella genomsnitts IQ:n är bland ickeeuropeiska folk. De enda som där höjer sig över västerländska kaukasier (IQ 100 i genomsnitt) är vissa nordasiatiska folk såsom japaner (medel IQ 105), vilket knappast är speciellt förvånande.

Om du ogillar degenererade gener så bör du ju absolut inte trivas i ett framtida Sverige där araber och afrikaner är i majoritet, eller nästintill då deras genomsnitts IQ ligger på 85 respektive 70. Där kan vi snacka om en taskig genpool om vi nu ska vara sådana. Återigen sök upp avsnitt sex av programmet Hjernevask som gick på norska NRK (statlig TV) där skillnader i ras IQ diskuteras. Sedan kan du ta och läsa boken The Bell Curve som avhandlar intelligens och nedärvning. Om du fortfarande är sugen på att diskutera då så kan jag komma med lite fler boktips men man måste börja någonstans.
Här är avsnittet du pratar om:http://www.youtube.com/watch?v=HixvPj2GxoA Konstigt att inte denna serie sändes i svensk tv
Ett annat bra avsnitt är avsnittet om våld som tar upp en del icke PK-förklaringar som förklaringar till varför vissa är mer aggresiva och våldsamma än andra. http://vimeo.com/19921232
Citera
2014-05-11, 19:05
Medlem
Dorniers avatar
Bombnazisten ser nazistisk ut med sin schyssta skinnjacka.

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/tvarsnytt/nynazist-utbildar-sig-till-bombexpert
Citera
2014-05-11, 19:14
Medlem
Dorniers avatar
Jag håller också med Europeisch att det är naivt att förespråka att det inte skulle behövas säkerhetstjänster i ett framtida Sverige.

Det bör väl inte heller vara säkerhetstjänster i sig som är problemet utan mer den totala övervakningen av alla medborgare ā la 1984.
Citera
2014-05-11, 19:24
Medlem
Citat:
Jag uppfattade det som att Söderman inte ville ha någon bevakning eller avlyssning i ett framtida nationalistiskt Sverige. Det var främst det jag vände mig emot då jag anser att det är naivt.

Ja så är det kanske, att även vi skulle behöva ha en säkerhetstjänst som kör en viss övervakning av medborgarna är nog ofrånkomligt. Det viktiga är väl att det hela hålls på en acceptabel nivå.

Men även om detta är sant så är det förstås inget som vi behöver poängtera idag när det är vi som är föremål för övervakningen.
Citera
2014-05-11, 20:15
Medlem
Convoys avatar
Patrik Fridén verkar riktigt bra. Jag önskar honom lycka till i framtiden!
Citera
2014-05-11, 20:23
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Tycker ni han gör en bra intervju? Ni är väl samma människor som hyllade Robin Olsén.

Robin kunde ha varit bättre påläst, men vad exakt är så dåligt med den här intervjun anser du?
Citera
2014-05-11, 20:39
Medlem
Citat:

Nja bra vet jag inte men det intressanta är att Leander tydligen är väldigt poppis i sin hemort Mönsterås. När han ställde upp för SD förra valet så fick han tredje mest personkryss av alla kandidater i hela kommunen oavsett parti
Citera
2014-05-11, 20:40
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Robin kunde ha varit bättre påläst, men vad exakt är så dåligt med den här intervjun anser du?
Han är fåordig och ger ett väldigt klent intryck, Björn får nästan försöka dra orden ur honom. Han skulle kunna utveckla sina svar mer, att "politiken är bättre" är liksom inget svar.
Citera
2014-05-11, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Bombnazisten ser nazistisk ut med sin schyssta skinnjacka.

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/tvarsnytt/nynazist-utbildar-sig-till-bombexpert

Självklart så älskar vi vår alldeles egen bombnazist, det är inte alla som har en sådan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in