2014-05-09, 23:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Jag? Det är du som är pinsam, förstår att du inte har någon flickvän men om du hade det skulle du våga låta henne läsa allt skit som du postar på den här sidan? Nej just det, det var det som jag trodde.

Det är lite skillnad på att var städhjälp och prostituerad det kan du också se på lagstiftningen om du är för dum för att förstå det själv.

Ja, du är pinsam och blev precis än mer pinsam. Jag har inte och vill inte heller ha någon flickvän, om jag ville ha en flickvän så hade jag haft en. Simple as that! Jag håller det knappast som någon större hemlighet att jag tycker om att besöka bordeller och betala för sex. Så jo, jag skulle inte ha några som helst att visa vad jag har skrivit här då jag sannolikt redan har sagt det irl.

Suck, om du inte var så korkad hade du förstått att det frekvent förekommer trafficking när det gäller städhjälp, därav jämförelsen.

Men trafficking är kanske okej för dig så länge det inte gäller sex... Väldigt sympatiskt
Citera
2014-05-09, 23:03
Medlem
Citat:
Relevant i en annan tråd kanske i denna tråden pratar vi bordeller och prostitution.

Nu har jag inte tid med er längre men jag ska läsa den här tråden igen imorgon.

Det går givetvis inte att på ett trovärdigt sätt argumentera för att samtyckande vuxna inte ska kunna utbyta och betala för tjänster som är lagliga att ge bort gratis. Därmed finns heller inga argument för att marknaden inte ska få ta hand om de mäns (eller kvinnors) drifter som inte tillgodoses.

Punkt.
Senast redigerad av Rights4Men 2014-05-09 kl. 23:05.
Citera
2014-05-10, 13:17
Medlem
Citat:
Det är lite skillnad på att var städhjälp och prostituerad det kan du också se på lagstiftningen

RUT-avdraget gäller inte för prostituerade...
Citera
2014-05-10, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Vilka har du relationer med då om de du ligger med bara ligger med om de får något ekonomiskt i utbyte?

De kvinnor som inte kräver ett ekonomiskt utbyte har jag relationer med. De som kräver ekonomisk utväxling är enbart pump and dump för mig.
Citera
2014-05-10, 14:54
Medlem
afvongreves avatar
Om de svenska männen ville ha statliga bordeller hade vi haft det för länge sen. De som köper prostituerade vill få det snabbt överstökat i skymundan utan nåt krångel. Som om männen skulle vilja ha en "institution" där pressen står och fotograferar alla som går in. De som köper sex vill inte synas!!
Citera
2014-05-10, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
De som köper sex vill inte synas!!

Men vafan, vi är med i EU, hur svårt är det att åka till Nederländerna där ingen jävel vet vem man är?

Stor credit till TS, med det fantastiska aliaset "Grottmongo". Hoppas att killen har fått rejält med mutta vid det här laget.
Citera
2014-05-10, 19:01
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Om de svenska männen ville ha statliga bordeller hade vi haft det för länge sen. De som köper prostituerade vill få det snabbt överstökat i skymundan utan nåt krångel. Som om männen skulle vilja ha en "institution" där pressen står och fotograferar alla som går in. De som köper sex vill inte synas!!

Nja, fungerar det i Tyskland och andra länder som är likartade Sverige så nog skulle det gå att ha här också tror jag.
Citera
2014-05-10, 19:34
Medlem
Dawnriders avatar
Måste säga NEJ till organiserad sexhandel. För det skapar mänskligt lidande. Punkt.

Pimps och hangarounds som inte säljer sex själva men livnär sig på sexhandeln är roten till allt ont i denna branch. Det finns det vetenskap på om man nu gillar sånt.

Tyvärr är drogmissbruk en stor anledning till prostitution, men ännu större är social utsatthet och dåliga sociala skyddsnät.

Få utbildade jurister med ett bra jobb prostituerar sig på deltid för att få kickar och lite extra pengar. Den som tror det lever i en drömvärld.

Tummen upp för sexarbetare som organiserar sig.

Och jag kommer aldrig köpa sex. Never. Ever.
Citera
2014-05-11, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men
Det går givetvis inte att på ett trovärdigt sätt argumentera för att samtyckande vuxna inte ska kunna utbyta och betala för tjänster som är lagliga att ge bort gratis. Därmed finns heller inga argument för att marknaden inte ska få ta hand om de mäns (eller kvinnors) drifter som inte tillgodoses.

Punkt.
Det går inte på ett trovärdigt sätt argumentera för vuxna mäns rätt att köpa kvinnors kroppar och blunda för att människor blir utnyttjade och får sitt liv förstört.

Ditt användarnamn tyder på att du är ett anti-feministiskt troll. Dawnrider säger det också bra det som du vill låtsas att det inte förekommer.
Citera
2014-05-11, 20:45
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Det går inte på ett trovärdigt sätt argumentera för vuxna mäns rätt att köpa kvinnors kroppar och blunda för att människor blir utnyttjade och får sitt liv förstört.

Man köper inte kroppen eller personen. Man hyr. Köper en tjänst kanske. Se skillnaden. Även kvinnor hyr mäns kroppar. Görs det frivilligt så är det ingen som "får sitt liv förstört".
Citera
2014-05-11, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Man köper inte kroppen eller personen. Man hyr. Köper en tjänst kanske. Se skillnaden. Även kvinnor hyr mäns kroppar. Görs det frivilligt så är det ingen som "får sitt liv förstört".
Ingen? är du helt säker på det?
Citera
2014-05-11, 21:14
Medlem
Citat:
Ingen? är du helt säker på det?

Ställer du samma krav på andra yrken än sexarbete? Nej, du är en sexualmoralist, detta är ditt problem. Dessutom har du svåra problem att begripa dig på manlig sexualitet. Du projicerar dina egna känslor på andra, ett vanligt kvinnligt felslut och psykologisk fallacy.

Vi är som sagt män, inga kvinnor med dildo mellan benen. Vi behöver knulla. Ofta, mycket och med olika kvinnor. Om du anade vilket universum det är att upptäcka alla olika kroppar och personligheter. Skönt och lärorikt.

Det som är din stora fasa håller just på att ske: prostitution håller på att betraktas som ett yrke i stora delar av världen. Det finns en stor efterfrågan bland svenska män, och jag har träffat väldigt många svenska män på utländska bordeller. En kväll var det ett grabbgäng med 10-12 personer. Jag har talat med många. Alla är överens om att situationen har gått överstyr i Sverige, och hororna blir helt chockade över det svenska sexualförtrycket. Vänta bara tills fler män får reda på hur mycket skönt sex med snygga tjejer de kan få, istället för att jaga hämmade svenska tjejer. Dammluckorna kommer att fullkomligt rämna.

Senast redigerad av Rights4Men 2014-05-11 kl. 21:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in