2014-05-10, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [SIC]
Nån som vet om det är en timelimit om man är inaktivt?
Har inte spelat på några månader då jag gav bort PS3:an (köpte en 4:a) och var inne nyss på RGSC, tro fan inte att all info är helt blank/0%

Bör man vara orolig, skulle kännas jävligt surt om allt är borta dvs 2 gubbar med fetaste lyorna och fullproppade garage med max pimpade bilar, bågar och cyklar?
Även om jag kanske inte kommer köpa en ny 3:a imorn så vill jag fortfarande kunna hoppa tillbaks när tillfälle ges...
Varför gav du bort de då? De var ju onödigt. skyll dig själv
Citera
2014-05-10, 19:45
Medlem
Ghulers avatar
Varför är prispengarna helt fucked up i en det Race, körde just en Down the drain där tvåan fick mer än ettan. Ettan och tvåan fick runt 10k, alla andra fick typ 1200 - 400?
Citera
2014-05-10, 19:49
Medlem
pulverhonungs avatar
Vad händer i GTA onlinevärlden nu för tiden? Jag gav upp efter typ en vecka, tyckte det var en riktig flopp men det kanske har blivit roligare?
Citera
2014-05-10, 20:24
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Vad händer i GTA onlinevärlden nu för tiden? Jag gav upp efter typ en vecka, tyckte det var en riktig flopp men det kanske har blivit roligare?

Jo, i och med att spelet inte ens funka första veckan så har det blivit roligare.
Citera
2014-05-10, 22:04
Medlem
Vohkuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Varför är prispengarna helt fucked up i en det Race, körde just en Down the drain där tvåan fick mer än ettan. Ettan och tvåan fick runt 10k, alla andra fick typ 1200 - 400?
Finns det inte ett sätt att satsa på spelare och dylikt? Vinsten bör förökas rejält då.
Citera
2014-05-10, 22:25
Medlem
Vohkuns avatar
Vad har ni för förväntningar av den nya uppdateringen som kommer om tre dagar? Det nya fordonen ser riktigt schyssta ut iaf!

Är det i denna bankrån läggs till förresten?
Citera
2014-05-11, 02:49
Medlem
Hur joinar man andras race som dom gjort själva?

Och hur bygger man skitstora ramper och kör med andra? Har sett på youtube där dom har gjort skitcoola ramper. Jag vet hur man gör en vanlig racebana, men jag vill ha monsterramper!
Citera
2014-05-11, 03:19
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vohkun
Finns det inte ett sätt att satsa på spelare och dylikt? Vinsten bör förökas rejält då.

Nej, detta har inte med betting att göra.
Citera
2014-05-11, 11:36
Medlem
antong123s avatar
Efter mycket fixande så börjar garaget äntligen bli klart http://rsg.ms/SOAiPW . Det enda som saknas nu är att byta ut SUV:n mot den nya som kommer på tisdag, köpa den nya motorcykeln och superbilen.
Citera
2014-05-11, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
GTA V Online fick en 6:a i betyg av Gamespot. Känns som en rättvis bedömning av underhållningsvärdet.
Singleplayer var roligare när det begav sig.

"At least in single-player GTA, there's a story structure if you want it, offering a larger goal to work toward. In GTA Online, there's no greater purpose to fight for, and you share the world with other people who also have nothing meaningful to strive for, so the result is a nihilistic world in which life is dirt cheap, with players constantly gunning each other down for no reason whatsoever. "

http://www.gamespot.com/reviews/grand-theft-auto-online-updated-review/1900-6415752/
Senast redigerad av Kaymano 2014-05-11 kl. 14:23.
Citera
2014-05-11, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
GTA V Online fick en 6:a i betyg av Gamespot. Känns som en rättvis bedömning av underhållningsvärdet.
Singleplayer var roligare när det begav sig.

"At least in single-player GTA, there's a story structure if you want it, offering a larger goal to work toward. In GTA Online, there's no greater purpose to fight for, and you share the world with other people who also have nothing meaningful to strive for, so the result is a nihilistic world in which life is dirt cheap, with players constantly gunning each other down for no reason whatsoever. "

http://www.gamespot.com/reviews/grand-theft-auto-online-updated-review/1900-6415752/
Ja vilket skit spel, ska sluta spela nu
Citera
2014-05-11, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwestos
Ja vilket skit spel, ska sluta spela nu
Huruvida det är skit är väl upp till var och en att avgöra.
Beror på vad man jämför med. Mycket kunde dock gjorts bättre med GTA V Online.
Det mesta blir väldigt repetitivt efter ett tag och att samla ihop pengar till roliga fordon tar på tok för lång tid (enligt mig).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in