Uppväxt av en ensamstående morsa som alltid varit öppen med det sexuella. Nu har jag äldre syskon som var "i den åldern" då jag själv var yngre än så. Minns att det inte var något hysh hysh kring detta då de hade frågor kring sådant. Var även kompisar till storasyskonen som kom till min morsa och pratade om sådant då deras föräldrar var mer konservativa. Så talades lätt kring sex och skämtades kring det.
Minns en gång då min storebror och dennes kompis skojade om en tjej varpå kompisen sa något i stil med "men det är ju bara att dra på en påse över huvudet och en porrtidning på henne så går det att sätta" och sedan utskällningen han fick av morsan då hon hörde detta.

Sedan följde ett lite lättsamt samtal kring att man ska behandla kvinnor med respekt.
När jag väl kom in i den åldern själv vandrade jag hem med en porrfilm (typ Asses of destruction) i högsta hugg och slängde på köksbordet då jag gick och pissade. Morsan bad mig dock avlägsna den därifrån fort då det inte vore lämpligt vid besök. Sedan följde dock någon konversation att tjejer ska vara med på sexet och att allt ska ske godtyckligt osv..
"Man kanske borde sätta en kondom automat bredvid dörren" minns jag ett citat ifrån henne, så ungdomarna kan få göra det dem borde göra utan att lämna avkommor efter sig, eftersom att köpa kondomer är lite pinsamt enligt ett stort mörkertal ungdomar.