Citat:
Ursprungligen postat av
Displaced
Kommer från dig med din jävla pseudointellektuella självbelåtenhet, du är nästan värre än Skogsrök, om inte värre på grund av din konstanta dryghet i allt du svarar mig på. Poängen med mitt argument var att Brynäs är ett av de bästa lagen att utbilda och utveckla juniorer och få över dem till bästa ligan, eller åtminstone locka NHL-lagens intresse - de kommer få chansen såsmåningom. Att de inte åker över direkt har inget med mitt argument att göra. År efter år skriver juniorer från Brynäs led kontrakt med NHL-lag, och det kan inte många andra lag skryta med.
Nej, inte ens många av de som skriver entry level kontrakt får CHANSEN i NHL.
Du skrev "Brynäs måste vara de lag som är bäst att få sina produkter till NHL". Det kan inte tolkas annat än att du menar att brynäs nu skulle vara det lag som fick flest spelare att bli NHL spelare.
Titta över de spelare som iår spelat i NHL.
Brynäs 4-7
Frölunda 5-8
Vi har 4-6
Dijf har 5-7
Nu är detta inte direkt kontrollräknat eller ens alla lag (tex modo bör ju ha en del samt timrå) men om man ska räknas på att vara bäst på att få sina produkter bör man väl vara ganska överlägsen när sådant skulle räknas ihop?
Förstår att du måste tycka jag är dryg, eftersom jag gång på gång motbevisar dina hemska påståenden som utan tvekan är ros klass på. Låtsas som att man har någon koll och sedan slänger ut sig något som inte alls är närheten utav hur verkligheten ser ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
Displaced
Vad fan har min aktivitet i Brynäs att göra med vår diskussion? Har du fått slut på saker och säga så att du återigen kör det tröttsamma "du är inget fan för du går sällan på matcher"? Förbannat trött på dig nu. Kom med något nytt om du vill fortsätta älta det där.
Du menar att min åsikt inte har någon betydelse för att min förening "knappt kan spela hockey". Jag menar att jag iaf har en förening där jag är aktiv. Jag är medlem, jag har årskort och går på matcher, jag går på möten, jag följer laget i vått och torrt. Men att du sitter hemma i soffan och inte ens verkar engagera dig i laget ger dig någon sorts röst för att ni då "kan spela hockey".