Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-05-09, 19:30
Medlem
Neolitikums avatar
När ska SvP ta avstånd från Svoboda?
https://www.svenskarnasparti.se/2014/02/20/svenskarnas-parti-ger-sitt-stod-till-svoboda/

Vi är nu många som inte tänker rösta på SvP pga av att Svoboda är en tentakel av den judiska agendan.
Det krävs ett avståndstagande från partiledningen.

Annars så blir SvP stämplat för evigt som ett judaiserat stödparti åt NWO.

Och nej, jag tänker inte mejla partiledningen för svar, vi vill ha det här och nu på Flashback.
Citera
2014-05-09, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
https://www.svenskarnasparti.se/2014/02/20/svenskarnas-parti-ger-sitt-stod-till-svoboda/

Vi är nu många som inte tänker rösta på SvP pga av att Svoboda är en tentakel av den judiska agendan.

Och nej, jag tänker inte mejla partiledningen för svar, vi vill ha det här och nu på Flashback.
Är du själv med i partiet? Om inte, hur fan har du då mage att kräva någonting överhuvudtaget? Jävla idiottramsande. Du vågar inte själv engagera dig nationalistiskt - men du kräver alltså på fullaste allvar att de som gör det ska göra som du säger - utan att du ens bemödar dig med att kontakta dem genom de kanaler som upprättats för ändamålet? De ska läsa dina inlägg och sedan lyda liksom?

Hur respektlös och dum i huvudet får man lov att vara? Brukar denna strategin fungera i verkliga livet också, med arbete, tjejer, familj och liknande? Det har jag nämligen ganska svårt att tänka mig, helt oavsett hur rätt du har i sak.
Senast redigerad av Savitri 2014-05-09 kl. 19:47.
Citera
2014-05-09, 19:36
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:

Skitlarvig diskussion som inte är värd att ödsla energi på. Ni som vill tramsa får väl hålla på då.
Citera
2014-05-09, 19:51
Medlem
Citat:

Åh nej vad hemskt, har judarna infiltrerat även SvP nu i jakt på världsherravälde.
Det blir säkert bra. Tror du det här kan fungera?

http://www.fass.se/LIF/product?docType=&specId=&userType=&nplId=199805290 00140&

Risperdal används för att behandla följande:

Schizofreni, som kan innebära att man ser, hör eller känner saker som inte finns, tror saker som inte är verkliga eller känner sig ovanligt misstänksam eller förvirrad.
Citera
2014-05-09, 19:51
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blixtmannen
Varför inte bara beställa lappar från SvP istället för att chansa?

Citat:
Om valsedeln för det parti du vill rösta på saknas kan du skriva partinamnet på en blank valsedel. Då räknas den som en röst för partiet.
http://www.val.se/det_svenska_valsystemet/valsedlar_och_personrostning/valsedlar/
Citera
2014-05-09, 19:54
Medlem
Rickard-SvPs avatar
Citat:

Här får du ett svar: Skärp dig för fan! Är du fyra år gammal eller?

Är du intresserad av att svenskarna ska finnas kvar som folk i framtiden så ska du rösta på Svenskarnas parti, är du inte det så kan du sitta och tjura medan du väntar på svar här.

Normala människor som är intresserade av SvP:s politik eller åsikter i olika frågor bemödar sig att skicka ett enkelt mail till partiet och de får nästan alltid ett svar direkt.
Idioter som skriver och kräver saker på flashback, får oftast inget svar alls.
Citera
2014-05-09, 20:13
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Savitri
Är du själv med i partiet? Om inte, hur fan har du då mage att kräva någonting överhuvudtaget? Jävla idiottramsande.

Citat:
Ursprungligen postat av Rickard-SvP
Här får du ett svar: Skärp dig för fan! Är du fyra år gammal eller?

Det har dykt upp x antal uppenbara troll i trådarna på senaste tiden som låtsas vara nationalistisk inställda och har åsikter om och "kräver" än det ena än det andra. Förmodligen försök att skapa splittring, förvirring och motsättningar.
Citera
2014-05-09, 21:12
Medlem
Lelianas avatar
Citat:
Är du själv med i partiet? Om inte, hur fan har du då mage att kräva någonting överhuvudtaget? Jävla idiottramsande. Du vågar inte själv engagera dig nationalistiskt - men du kräver alltså på fullaste allvar att de som gör det ska göra som du säger - utan att du ens bemödar dig med att kontakta dem genom de kanaler som upprättats för ändamålet? De ska läsa dina inlägg och sedan lyda liksom?

Hur respektlös och dum i huvudet får man lov att vara? Brukar denna strategin fungera i verkliga livet också, med arbete, tjejer, familj och liknande? Det har jag nämligen ganska svårt att tänka mig, helt oavsett hur rätt du har i sak.

Så himla mycket överdrifter som inte ens har någonting med frågan att göra. Vad SvP gör eller inte gör sänder ut signaler om hurdan den nationella rörelsen är. Även om man som nationell* tar avstånd från er så får man dras med bilden ni förmedlar. Ni har ett ansvar och ni slipper inte ifrån det.

Ibland hyllar man s k "skrivbordskrigare" och tar upp det som ett sätt att engagera sig - men uppenbarligen enbart när det passar en. Konstruktiv kritik och uppmaningar är bra, men att håna som du gör med antaganden är väldigt smaklöst. Du har ingen insyn i en människas vardag eller vilka risker det finns i personens vardag.
Citera
2014-05-09, 21:48
Medlem
Lelianas avatar
Citat:
Nej, det är inte smaklöst alls, och min insyn vet du ingenting om.
Ja självklart ursäktar jag mig om det är så att du är vän med personen i fråga och vet om deras situation.

Citat:
Formulerar man sig som en blådåre och ska "kräva" en massa saker så får man naturligtvis det svar som man förtjänar. Man kan såklart bete sig som en liten trotsig unge om man känner för det, men det leder ju ingen vart, och man blir ju då också ignorerad.

Personer som inte är engagerade i partiet kan givetvis inte kräva hur partiet agerar i olika frågor, tror de det, så är det bäst att de vaknar upp ur sin villfarelse genast. Har man på allvar förslag på förbättringar eller utspel som partiet borde göra så tar man givetvis dem med partiets företrädare som en vuxen människa, via mail, telefon eller annat.

Man kan som utomstående komma med kritik, man kan komma med råd, man komma med förslag. Men man kan inte ställa några krav, och tror man att man kan göra det - och samtidigt bli tagen på allvar - ja då är man dessvärre dum i huvudet och bör också få höra det.

Jag pratar inte om om det är rätt eller fel i att kräva saker av partiet. Jag pratar om ditt bemötande. Om du anser att några meningar förtjänade ett långt inlägg där man börjar fråga om personens "strategier för verkliga livet" med familj och flickvänner så får du väl anse det. Men likaså har jag rätt att tycka att din text var överdriven med onödiga antaganden.
Citera
2014-05-09, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leliana
Jag pratar inte om om det är rätt eller fel i att kräva saker av partiet. Jag pratar om ditt bemötande. Om du anser att några meningar förtjänade ett långt inlägg där man börjar fråga om personens "strategier för verkliga livet" med familj och flickvänner så får du väl anse det. Men likaså har jag rätt att tycka att din text var överdriven med onödiga antaganden.
"Man får det svar man förtjänar", brukar det heta och det stämmer ganska bra. Beter man sig fånigt grandiost så bör man tas ned på jorden. Är man däremot trevlig och saklig bör man också få ett trevligt och sakligt bemötande. Så ser jag på det, punkt.
Citera
2014-05-09, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
Gubben i Ystad stämmer tre tidningar:

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=96&artikel=5858520

Hoppas han får upprättelse, det förtjänar han, även om sannolikheten kanske inte är jättestor i det svenska rättssystemet.
Citera
2014-05-09, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skoll
Hoppas han får upprättelse, det förtjänar han, även om sannolikheten kanske inte är jättestor i det svenska rättssystemet.
Det kan han nog fetglömma är jag rädd. "Nazister" är lovligt villebråd och får förtalas nästan hur som helst. Han blev ju också liknad vid en blandning mellan en a-lagare och Adolf Hitler av någon journalist, det är väl i så fall där som han kanske har möjlighet att vinna. Men jag är osäker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in