2014-05-09, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jag vet inte vem som saknar läsförståelse. Jag påstod inte att du skrev erkännande.

En knäckt brottsling erkänner, det ingår i begreppet. I det här fallet knäckte inte FL FS, eller så är FS inte skyldig.
Uppenbarligen är det du. Helt riktigt FHL behövde inte knäcka mördarfredrik han var knäckt, trasig, och skyldig som synden allt enligt HR.
Citera
2014-05-09, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Sista förhöret med Marinamannen när han konfronteras med det återskapade sms som han 6 ggr förnekat att han tagit emot och än mindre raderat.

http://www.youtube.com/watch?v=DE8Zbt4XCPU&feature=youtu.be

Tack till acustic som laddat upp förhöret.

Han får samma sorts attack mot Nejding som han fick mot MrsMagoo i tråden när FS ville påstå att Marina levde och blev arg på MrsMagoo. Samma ordval typ.

Och uppenbarligen levde inte Marina och MrsM sa att hon var död. Så han reagerar så när något sant presenteras för honom.
Citera
2014-05-09, 21:13
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netforce42
Uppenbarligen är det du. Helt riktigt FHL behövde inte knäcka mördarfredrik han var knäckt, trasig, och skyldig som synden allt enligt HR.
Om han var knäckt och inte erkände, så återstår bara ett alternativ, nämligen att han är oskyldig. Erkände han?
Senast redigerad av Quarrel 2014-05-09 kl. 21:16.
Citera
2014-05-09, 21:22
Medlem
Citat:
Jag vet inte vem som saknar läsförståelse. Jag påstod inte att du skrev erkännande.

En knäckt brottsling erkänner, det ingår i begreppet. I det här fallet knäckte inte FL FS, eller så är FS inte skyldig.

Där har du fel. Riktigt riktigt fel.
En brottsling kan mycket väl vara knäckt utan att erkänna.

Fredrik låter i mina ögon som en trotsig tonåring med humörsvängningar ,och detta känner och vet förhörsledaren.
Och behandlar FS därefter.
Vad som är mer än bedrövligt är att du inte vare sej ser eller hör detta.
FS humörsvängningar var förmodligen anledningen till att Marina sen en tid tillbaka är död.

Att sen du varit behjälplig med diverse efterkonstruktioner har ju visat sej med all tänkbar tydlighet inte hjälpt ett skvatt.
Så Q.....Ta av dej hatten för Magoo som haft rätt hela tiden
Citera
2014-05-09, 21:24
Medlem
Citat:
Om han var knäckt och inte erkände, så återstår bara ett alternativ, nämligen att han är oskyldig. Erkände han?
Nu får du fan ta och kamma dig och sluta tramsa. Synonymer till ordet knäckt där hittar du inte erkännande.
Citera
2014-05-09, 21:28
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebop
Där har du fel. Riktigt riktigt fel.
En brottsling kan mycket väl vara knäckt utan att erkänna.

Fredrik låter i mina ögon som en trotsig tonåring med humörsvängningar ,och detta känner och vet förhörsledaren.
Och behandlar FS därefter.
Vad som är mer än bedrövligt är att du inte vare sej ser eller hör detta.
FS humörsvängningar var förmodligen anledningen till att Marina sen en tid tillbaka är död.

Att sen du varit behjälplig med diverse efterkonstruktioner har ju visat sej med all tänkbar tydlighet inte hjälpt ett skvatt.
Så Q.....Ta av dej hatten för Magoo som haft rätt hela tiden
FS uppträdande i förhöret är resultatet av tre och ett halvt års trakasserier från polisen, samtidig som han konfronteras med ett feltolkat bevis. Jag skulle nog vara ganska sur i samma situation, vem skulle inte det?
Citera
2014-05-09, 21:33
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netforce42
Nu får du fan ta och kamma dig och sluta tramsa. Synonymer till ordet knäckt där hittar du inte erkännande.
Min frisyr hör inte till trådens ämne, inte heller synonymer till knäckt. En brottsling förhörs tills han knäcks och erkänner.
Citera
2014-05-09, 21:36
Medlem
Citat:
Min frisyr hör inte till trådens ämne, inte heller synonymer till knäckt. En brottsling förhörs tills han knäcks och erkänner.
I din lilla bubbla, men inte i min värld.
Citera
2014-05-09, 21:41
Medlem
Citat:
FS uppträdande i förhöret är resultatet av tre och ett halvt års trakasserier från polisen, samtidig som han konfronteras med ett feltolkat bevis. Jag skulle nog vara ganska sur i samma situation, vem skulle inte det?

Hade FS erkänt direkt,så hade han sluppit detta som du kallar trakasserier.
Du var ju själv inne på att FS var skyldig i början av tråden om jag inte minns fel.
Men så dök plötsligt FS upp i tråden. Och vips så var du manipulerad av samma FS.
Och ända sen dess har du varit i FS klor.

Nu sitter han rejält i skiten. Och du tycks inte kunna dra dej ur.
Eller handlar det om nån fjantig form av prestige från din sida ?
Citera
2014-05-09, 21:46
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebop
Hade FS erkänt direkt,så hade han sluppit detta som du kallar trakasserier.
Du var ju själv inne på att FS var skyldig i början av tråden om jag inte minns fel.
Men så dök plötsligt FS upp i tråden. Och vips så var du manipulerad av samma FS.
Och ända sen dess har du varit i FS klor.

Nu sitter han rejält i skiten. Och du tycks inte kunna dra dej ur.
Eller handlar det om nån fjantig form av prestige från din sida ?
Det var innan FS dök upp i tråden som jag började tvivla på hans skuld, det var när jag läste FUP. Jag är inte i hans klor, hur kan jag vara det? Vad skulle han ha för påtryckningsmedel på mig?
Citera
2014-05-09, 22:07
Avslutad
Mycket intressant att se videoförhöret med mördaren. Man märker hur defensiv han är, hur han hela tiden försöker flytta fokus från förhörsledarens frågor till hur illa behandlad han själv är. Det går knappt nån minut in i video förrän man inser vilken totalpsykopat detta är. Rätt man sitter kan vi konstatera
Citera
2014-05-09, 22:13
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
"Trakasserier", skriver du. Från polisens sida.

Det är en allvarlig beskyllning minsann.
På vilket sätt har man trackat FS menar du?
Man har varit övertygade om hans skuld nästan hela tiden och velat få honom dömd för
sitt avskyvärda mord. Man ger inte upp. Man fortsätter trots vissa motgångar i domstolarna.
Skulle man slutat haka fast sig vid den misstänkte? När man vet att han är skyldig?
Det är inte frågan om några trakasserier som du vill påstå, det är utredare som vill
skipa rättvisa och inte låta en helt uppenbar gärningsman få gå fri.
Då låter man givetvis inte bli honom. Men inte fan behandlas han på ett sätt som gör det
befogat att tala om "trakasserier".

Mördare ska inte gå fria. Och nu är det slut med friheten för ett bra tag för just den här
mördaren. Jag förstår att du lider med din älsklingsmördare men trösta dig med att det
är ju bara ett drygt decennium. 10 år går fort. De bara rinner iväg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in