2014-05-09, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
De berättar för honom att det finns avgörande bevis. Ingen förhörsledare i världen hade kunnat göra FS på gott humör.

Vi pratar inte om gott humör, vi pratar om att man inte lyckas få de svar man eftersöker.
Att hålla en dialog oavsett situation. FS tillåts ta över och hålla taktpinnen, den får en MT aldrig ha, möjligtvis tro sig ha
Citera
2014-05-09, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Netforce42
Att mördarfredrik blir förbannad är vi eniga om, och han avslöjar sig rätt så bra hur lätt han har att brusa upp. Jag tycker båda två sköter sig helt exemplariskt

Jag förutsätter att du fått dina förhörsledarkunskaper från något YT klipp med Gunvald Larsson.
Det går inte till så om MT har varit med i förhör förr. Om man vill ha resultat.
Möjligtvis "knäcker" man en rookie. Undantagsvis. Om advokaten inte hänger med.
Citera
2014-05-09, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Jag förutsätter att du fått dina förhörsledarkunskaper från något YT klipp med Gunvald Larsson.
Det går inte till så om MT har varit med i förhör förr. Om man vill ha resultat.
Vad tycker du om advokatens agerande?
Citera
2014-05-09, 20:10
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Du menar att maskroos ska smuggla in knark till honom?

Eller att de andra är så givmilda att de delar med sig till honom?
Fästmön kan nog avhålla sig från dylikt. Det behövs inte nämligen.
Vill Fredde ha knark så får han av de medinterner som har tillgång till varorna.
Han kommer att bli en av bossarna på kåken och får vad han vill ha, ty det är ju en
jävla tuffing alltså vilket inte minst framgår av förhöret som nu aktualiserats.
Det blir ingen låg profil från det hållet. Han går in i det händelserika anstaltslivet som
en annan Gudfader och satan vad respekt man kommer att bemöta honom med.
Wooh, säger jag bara.
Att han är kvinnomördare är ju bara en merit bland det här folket. Jösses vad han kommer
att impa på grabbarna på kåken.
Fan, han sköt kärringen när hon låg i sin säng, jävlar vilken tuffing och honom måste vi
bara lyda och ge han knark så mycket han önskar
och annat han kan vilja ha.

Här väntar nu 10 underbara år i Fredrik Svenssons framgångsrika liv, där han kommer att
få styra och ställa och bara äger hela stället.
Han kommer att ha det så jävla bra att han inte vill ut därifrån någonsin.
Man får antagligen bära ut honom med våld när den dagen kommer.
Man är närmast avundsjuk på det som väntar 40-åringen.
Säkert får han sätta på någon kvinnlig kriminalvårdare också om lusten faller på.
Ingen sund kvinna säger väl nej till den här stilige mannen med sitt långa, vackra hår
och sin sängkammarblick.

Fredrik går en strålande framtid till mötes helt enkelt.
Härligt stabilt intryck han gjorde vid förhöret förresten som nyss tagits del av här.
Visar riktiga karlatag när han ryter till på skarpen på slutet och vill ha kameran avlägsnad.
Gud vad jag är avis på hans sköna attityd.
Senast redigerad av Grandioso 2014-05-09 kl. 20:27.
Citera
2014-05-09, 20:15
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Fästmön kan nog avhålla sig från dylikt. Det behövs inte nämligen.
Vill Fredde ha knark så får han av de medinterner som har tillgång till varorna.
Han kommer att bli en av bossarna på kåken och får vad han vill ha, ty det är ju en
jävla tuffing alltså vilket inte minst framgår av förhöret som nu aktualiserats.
Det blir ingen låg profil från det hållet. Han går in i det händelserika anstaltslivet som
en annan Gudfader och satan vad respekt man kommer att bemöta honom med.
Wooh, säger jag bara.
Att han är kvinnomördare är ju bara en merit bland det här folket. Jösses vad han kommer
att impa på grabbarna på kåken.
Fan, han sköt kärringen när hon låg i sin säng, jävlar vilken tuffing och honom måste vi
bara lyda och ge han knark så mycket han önskar
och annat han kan vilja ha.

Här väntar nu 10 underbara år i Fredrik Svenssons framgångsrika liv, där han kommer att
få styra och ställa och bara äger hela stället.
Han kommer att ha det så jävla bra att han inte vill ut därifrån någonsin.
Man får antagligen bära ut honom med våld när den dagen kommer.
Man är närmast avundsjuk på det som väntar 40-åringen.
Säkert får han sätta på någon kvinnlig kriminalvårdsanställd också om lusten faller på.
Ingen sund kvinna säger väl nej till den här stilige mannen med sitt långa, vackra hår
och sin sängkammarblick.

Fredrik går en strålande framtid till mötes helt enkelt.
Härligt stabilt intryck han gjorde vid förhöret förresten som nyss tagits del av här.
Visar riktiga karlatag när han ryter till på skarpen på slutet och vill ha kameran avlägsnad.
Gud vad jag är avis på hans sköna attityd.
Vad vill du? Vill du att FS ska njuta av fängelselivet kort eller lång tid?
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Ja, det är skrämmande lite tid att avtjäna i fängelse för ett mord som det här i Spekeröd.
FS kommer sannerligen billigt undan.

Man får verkligen hoppas att lagstiftningen ändras i enlighet med det förslag som är lagt
så att livstids fängelse utdöms betydligt oftare i framtiden när det gäller mord.
Det går inte att ha det så här slappt som det är nu.

"Massvis med CB". Så du menar att det knarkas närmast obehindrat på våra anstalter?
Synnerligen beklagligt det också i så fall om det får förekomma.

Tror du Svensson ska utbilda sig under fängelsetiden? Till advokat kanske?
Citera
2014-05-09, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Jag har inga FHL kunskaper, och det har du nog inte heller så vi har nog sett samma YT klipp. Nu behövde Pernilla eller Berry inte knäcka mördarfredrik han var redan knäckt som en torr kvist då det beviljades PT.
Citera
2014-05-09, 20:24
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Jag har inga FHL kunskaper, och det har du nog inte heller så vi har nog sett samma YT klipp. Nu behövde Pernilla eller Berry inte knäcka mördarfredrik han var redan knäckt som en torr kvist då det beviljades PT.
Var är erkännandet? Det har jag missat.
Citera
2014-05-09, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Var är erkännandet? Det har jag missat.
Nej det har du inte missat.
Citera
2014-05-09, 20:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
Vad tycker du om advokatens agerande?

Inget särskilt. Vad tyckte du om Pernillas hypotetiska frågestund, gav den något ?
Citera
2014-05-09, 20:34
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Nej det har du inte missat.
Men om man knäcker någon, och han inte erkänner, då har man inte knäckt honom, eller så är han oskyldig.
Citera
2014-05-09, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Men om man knäcker någon, och han inte erkänner, då har man inte knäckt honom, eller så är han oskyldig.
Jag får väl säga som din sidekick FPT hur har du det med läsförståelsen, ingenstans i mitt inlägg finns ordet erkännande. Jag förtydligar så du förstår då HD beviljade PT och resning så var mördarfredrik knäckt som en torr kvist.
Citera
2014-05-09, 21:01
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Jag får väl säga som din sidekick FPT hur har du det med läsförståelsen, ingenstans i mitt inlägg finns ordet erkännande. Jag förtydligar så du förstår då HD beviljade PT och resning så var mördarfredrik knäckt som en torr kvist.
Jag vet inte vem som saknar läsförståelse. Jag påstod inte att du skrev erkännande.

En knäckt brottsling erkänner, det ingår i begreppet. I det här fallet knäckte inte FL FS, eller så är FS inte skyldig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in