2014-05-06, 12:37
Medlem
Är nästan helt säker på att jag såg en målning av ligisd vid agnesberg, åkte med Alependeln så jag hann inte riktigt se...
Citera
2014-05-06, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graffhandz
Är nästan helt säker på att jag såg en målning av ligisd vid agnesberg, åkte med Alependeln så jag hann inte riktigt se...
Vid skrotfrag ja, e007 m.m, inte 100 om de va nån ligisd med.
Citera
2014-05-07, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strax65
Åker förbi idag så jag ska kolla extra noga!
Citera
2014-05-07, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strax65
Såg klart och tydligt två målningar av ligisd, en liten och en större. Riktigt feta var dom!
Citera
2014-05-09, 10:19
Medlem
Det är fan inte kostigt att folk inte pallar köra stål. Dels så finns dessa KGS väktare sen när man nu kört som i denna veckan har det hookats upp minst 5 panels. 1 TOPP på reginan,panel på en annan sen en gbg pendel med 2 panels osv men inte en enda HORUN*E har fotat något TVITVI. Så gnäller ni om diverse grejer att det icke målas hahaha.
Citera
2014-05-09, 10:41
Medlem
alaskapollocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymone
Det är fan inte kostigt att folk inte pallar köra stål. Dels så finns dessa KGS väktare sen när man nu kört som i denna veckan har det hookats upp minst 5 panels. 1 TOPP på reginan,panel på en annan sen en gbg pendel med 2 panels osv men inte en enda HORUN*E har fotat något TVITVI. Så gnäller ni om diverse grejer att det icke målas hahaha.

Vad menar du? Att det är förgäves att måla tåg för att ingen fotar? Jag har skådat en hel del tåg under våren men det känns lite overkill att göra en ny post på FB varje gång. Att folk sen gnäller för att det inte målas får stå för dem.
Citera
2014-05-09, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alaskapolloc
Vad menar du? Att det är förgäves att måla tåg för att ingen fotar? Jag har skådat en hel del tåg under våren men det känns lite overkill att göra en ny post på FB varje gång. Att folk sen gnäller för att det inte målas får stå för dem.

Jag menar det jag skriver. Att det finns så jävla många som gnäller om att det inte körs något och när det väl gör det och de har snilkat sig igenom KGS kameror etc för att köra stål. Så är det inte en enda jävel som pallar sig ut för att knäppa bild. Det är ju det som gör en tågmålare jävligt glad, att få bekräftat att wah nice nu har någon fotat våra grejer i jönkan etc.
Citera
2014-05-09, 15:23
Medlem
Retornofdes avatar
Citat:
Jag menar det jag skriver. Att det finns så jävla många som gnäller om att det inte körs något och när det väl gör det och de har snilkat sig igenom KGS kameror etc för att köra stål. Så är det inte en enda jävel som pallar sig ut för att knäppa bild. Det är ju det som gör en tågmålare jävligt glad, att få bekräftat att wah nice nu har någon fotat våra grejer i jönkan etc.

Sedan när slutade graffitimålare fota sina egna grejer? Orkar du inte själv pallra dig ut för att fota dina egna grejer?
Citera
2014-05-09, 15:43
Medlem
ConnyCarins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alaskapolloc

Han menar att man inte pallar måla stål för det kommer inte upp på flashback eller tumblr, dvs inget internetfame Shit alltså
Citera
2014-05-09, 15:49
Medlem
graffdatshits avatar
Såg en hgk panel idag på reginan!
Citera
2014-05-09, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Såg en hgk panel idag på reginan!

Beklagar!
Citera
2014-05-09, 21:06
Medlem
Citat:

hellre inget graffiti på tågen en massa jävla toys så som SKUE eller som hans största röv-slickare HUME XD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in